koolcast
Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:Als je nog zal kunnen...Misschien staan er wel drukke weken te wachten voor je
![]()
Lol.

Das enkel op dinsdag en op donderdag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SpeedySpeedsUp zei:Als je nog zal kunnen...Misschien staan er wel drukke weken te wachten voor je
![]()


koolcast zei:Lol.
Das enkel op dinsdag en op donderdag.![]()
Kweett, je lijstje wordt ook steeds groter he
je moet nog Sly spelen (nu bezig aan 2de)/binnenkort Killzone 3. Mass Effect 2 vorige week uitgespeeld (37u in 1 week =
).wtf?hax!kthxbye zei:Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ME 2 is toch niet het van het vind ik.
Die planeten verkennen en ontginnen is gewoonweg saai. Sommige stukken zijn repetitief en bevatten eentonige gameplay. Ik ga nog wat verder proberen te spelen, maar voor het moment voel ik mij niet geroepen om het uit te spelen.
FreakyJP zei:Ook net uitgespeeld, en ben toch ook een tikkeltje teleurgesteld. De sfeer zat goed, het moral/choice systeem was goed, prachtige vormgegeven wereld, ... MAAR: levels zijn idd veel te lineair, de battle mechanics zijn te simplistisch en repetitief voor een rpg en het globale verhaal wordt ook nooit echt interessant. Er kwam precies nooit echt vaar in het verhaal, steeds zo kleine zijverhaaltjes (waarvan de helft met daddy-issues) en maar 3 missies in het grote verhaal eigenlijk. Best wel teleurstellend. En voor je het weet was het dan gedaan. Heb ME1 nooit volledig uitgespeeld, maar het verhaal leek mij daar echt wel interessanter.
Toch wel een beetje een overrated game imo, en ik snap dan ook niet waarom mensen deze zo ophemelen.
Jersy zei:als je kjikt binnen het huidige rpg genre, dan is mass effect 2 een topper
Jonas89 zei:Is die patch er nu al ?
