Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in het begin van de game moet je kiezen met welke eigenschappen je het spel wil spelen.Zwief zei:Nu weet ik nog niks hé![]()
The Moff zei:in het begin van de game moet je kiezen met welke eigenschappen je het spel wil spelen.
Wil je als soldier spelen, dan kan je met alle wapens, uitgezonder sub machine guns, aan de slag en zijn je krachten beperkt tot het vertragen van tijd en verschillende soorten ammunitie (ammunitie tegen robots, armor, bevriezende ammunietie, ...)
als je daarentegen als adept (denk ik, weet de exacte benaming niet) speelt, krijg je maar toegang tot 2 wapens (+ heavy wapen) maar kan je bijvoorbeeld wel een singularity field oproepen, of vijanden in de lucht slingeren, enzo...
dan heb je vele classen die ergens tussenin liggen.
.Ik hoop alleen stiekem dat ik m'n in roze gepimpte spacesuit blonde Jane Shephard babe over ga kunnen zetten naar het opvolgende Mass Effect 3 verhaal

Naradia zei:Ik val u niet aan he, het kan zijn dat je het niet gelezen hebt ofzo, maar...![]()

Maar et is in ieder geval inderdaad wel redelijk duidelijk wie te kiezen.SpeedySpeedsUp zei:De Zwief zal daar wel zijn eigen draai aan gegeven hebben![]()
