Archief - Mass Effect 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheshire Cat

Legacy Member
Biotics zijn class-afhankelijk, niet iedere character kan hierover beschikken.

The Moff

Legacy Member
Zwief zei:
Nu weet ik nog niks hé :s
in het begin van de game moet je kiezen met welke eigenschappen je het spel wil spelen.

Wil je als soldier spelen, dan kan je met alle wapens, uitgezonder sub machine guns, aan de slag en zijn je krachten beperkt tot het vertragen van tijd en verschillende soorten ammunitie (ammunitie tegen robots, armor, bevriezende ammunietie, ...)

als je daarentegen als adept (denk ik, weet de exacte benaming niet) speelt, krijg je maar toegang tot 2 wapens (+ heavy wapen) maar kan je bijvoorbeeld wel een singularity field oproepen, of vijanden in de lucht slingeren, enzo...

dan heb je vele classen die ergens tussenin liggen.

Zwief

Legacy Member
The Moff zei:
in het begin van de game moet je kiezen met welke eigenschappen je het spel wil spelen.

Wil je als soldier spelen, dan kan je met alle wapens, uitgezonder sub machine guns, aan de slag en zijn je krachten beperkt tot het vertragen van tijd en verschillende soorten ammunitie (ammunitie tegen robots, armor, bevriezende ammunietie, ...)

als je daarentegen als adept (denk ik, weet de exacte benaming niet) speelt, krijg je maar toegang tot 2 wapens (+ heavy wapen) maar kan je bijvoorbeeld wel een singularity field oproepen, of vijanden in de lucht slingeren, enzo...

dan heb je vele classen die ergens tussenin liggen.

Thnx !

Ik zit nu al wat verder in de game en weet nu hoe het in mekaar zit
Toch een geweldige game!!!!

Ps3Hellion

Legacy Member
Eindelijk de mensheid kunnen redden na een 49 uur. Wat waarschijnlijk zelfs te vroeg is. In m'n suicide mission vielen m'n crew leden achteraf dood als vliegen (3 a 4 doden). Gelukkig met een savefile kan ik dat later eens opnieuw doen. Momenteel de resterende planeten en missies afwerken op het gemak en nog de laatste restjes uit de Mass Effect 2 kan te halen alvorens te beginnen aan de DLC.

Anyways ik dacht niet dat Mass Effect 2 mijn ding ging zijn. Maar toch zwaar genoten van de graphics, soundtrack en sfeer. Beetje verrast door de keuzes die je zelf kan maken, alwaar je redelijk wat missies zelf kan verknallen ook.

Ik hoop alleen stiekem dat ik m'n in roze gepimpte spacesuit blonde Jane Shephard babe over ga kunnen zetten naar het opvolgende Mass Effect 3 verhaal.

Zwief

Legacy Member
Ik hoop alleen stiekem dat ik m'n in roze gepimpte spacesuit blonde Jane Shephard babe over ga kunnen zetten naar het opvolgende Mass Effect 3 verhaal
.
LOL...:niceone:


Ik ben nog lang niet aan 't einde....geweldige game!!!!

Zwief

Legacy Member
Voila sè , uitgespeeld na zo'n 40 uur.Jammer dat er een paar teamleden gesneuveld zijn maar alléé .... dikke 9/10

Naradia

Legacy Member
No offence, maar ik begrijp niet goed hoe je je personages kan laten sneuvelen. Als je al die side-quests gedaan hebt, en je hebt naar hun geluisterd/met hun gesproken, dan waren hun rollen imo duidelijk, en wist je wie welke missie moest doen, of ben ik verkeerd?
Ik val u niet aan he, het kan zijn dat je het niet gelezen hebt ofzo, maar... :)

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Naradia zei:
Ik val u niet aan he, het kan zijn dat je het niet gelezen hebt ofzo, maar... :)

De Zwief zal daar wel zijn eigen draai aan gegeven hebben :p

ytsejam

Legacy Member
Van ik is er 1 iemand doodgegaan (jack), die was plots niet meer loyal en had er waarschijnlijk te laat aan gedacht om ze terug loyal te maken, het lukte in ieder geval niet meer. Maar k lig er niet van wakker, had die toch niet graag:p Maar et is in ieder geval inderdaad wel redelijk duidelijk wie te kiezen.

Is die DLC van The Arrival eigenlijk wat de moeite om te kopen?

Zwief

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
De Zwief zal daar wel zijn eigen draai aan gegeven hebben :p

Tja, ze waren nochtans allemaal loyal en 'k heb alle sidequests gedaan....ze zullen mij nie graag zien zeker??;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan