Archief - Mass Effect 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jornax

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
da spel is zo frustrerend op insanity
kan mijn kaske opfretten
gewoon al die AI van uw team is te dom voor woorden
da loopt naar voor om dekking te zoeken en loopt dan terug om traagjes over mijn dekking te springen en te sterven
laat staan da ze rekening houden met de posities da ik hun geef

klinkt bekend in de oren :p
welke klasse speel je? met mijn sentinel op insanity trok ik het niet eens aan als ze doodgingen, ik was het gewoon om de moeilijkere gevechten op m'n eentje te klaren :D
wat me wel veel heeft geholpen is dat ge al staande (dus niet in coverpositie/leunend tegen muur) naar vijanden kunt schieten terwijl de muur tussen uw geweer en de vijand is, zolang ge maar uw aiming cross kunt richten op de vijand door de camera te manipuleren kunt ge ze afschieten :woohoo;

Jornax

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
soldier
sniper ftw

mja, soldier speel ik het minste graag omdat ge daar weinig tot bijna geen powers hebt, en die biotics en zo is wat Mass Effect combat voor mij leuk maakt :p

Gonzo

Legacy Member
Update 1.02 sinds gisteren:

- Players who start a new 'New Game Plus' game will be correctly awarded for their past accomplishments. We could not retroactively fix this for your saves unfortunately.

- The game should no longer have corrupted textures appearing on screen at odd times (this unfortunately doesn't fix the Hammerhead Ground textures)

- The Insanity difficulty will now award players who start new games with the Trophy every time. We could not guarantee this to retroactively fix this for your saves unfortunately.

- Also resolved a few rare crashes related to DLC and the armor locker

- Fixed some age verification issues related to DLC and the Sony PSN Store.

http://social.bioware.com/forum/Mas...rt/New-Mass-Effect-2-PS3-Patch-6929715-1.html


:woohoo:

Jersy

Legacy Member
dus insanity wordt makkelijker omdat je alle skils nu deftig kan overnemen :)

Gonzo

Legacy Member
Hangt er vanaf zeker?
Bij NG+ is de startlevel van de enemies ook direct een pak hoger dacht ik.
Bij een gewone NG, beginnen ze vanaf lvl 1...

Gonzo

Legacy Member
Voila zie, heb 'm uit.
12 dagen over gedaan, playtime +/- 42u.
Vriendin was nie blij :unsure:

Insanity playthrough zal voor binnen een paar jaar zijn, ben het nogal beu nu...
BTW Ik vond de endboss piss easy en lame (speelde op veteran) :(

dr.salt

Legacy Member
Vraagske; als ik nu ME2 nieuw koop, krijg ik dan nog steeds de DLC en de graphic novel prequel?

dr.salt

Legacy Member
Oki, net besteld via amazon voor 21€ incl shipping :p

Kheb speciaal gewacht tot de zomervakantie waar ik 3 maanden de tijd heb om te spelen :D

Jersy

Legacy Member
zo lang zal het niet duren hoor ;)
ik had hem uit in een weekje dacht ik

dr.salt

Legacy Member
Nee allicht, maar dan kan ik rustig mijn tijd nemen en zoveel spelen als ik wil.

Niets erger dan zo'n spel constant maar een half uurtje kunnen spelen door real life

DJBerten

Legacy Member
Heb mij vorige week ook ME2 aangeschaft. Wat een VET spel zeg, ni normaal:eek:.

Spel is precies gemaakt voor mij: paar RPG-elementen maar niet te "diep" (is niet mijn ding) gecombineerd met 3rd person shooter, propere graphics, eindelijk een cool sci-fi verhaal/setting... alles klopt gewoon.

Nu 28u gespeeld, ben de loyalty missions aan het afwerken. Ik pak mijn tijd, wil nog ni da het gedaan is :-)

glenn-computer

Legacy Member
Heb mij ME2 vandaag aangeschaft, had de demo ooit al ééns gespeeld en beviel me
wel maar was niet direct ervoor gewonnen, een demo is maar een demo he.

Nu na wat meer informatie te hebben bekeken dacht ik: dit is echt iets voor mij en nu
ik toch thuis zit met ziekteverlof. Dus kopen die handel, ben er gelijk weg van, vol
plezier de handleiding gelezen en aandachtig de klassen bestudeerd en voor soldier gekozen.

Prachtig spel met een replay value, heb me er al goed mee geamuseerd :)

The Moff

Legacy Member
ik heb de eerste vroeger nog op xbox360 gespeeld, dus zou deze eigenlijk eens moeten in huis halen, misschien dat ik hem binnen een paar weken ga halen in de winkel aan 30 euro.

maar ik zit toch nog ergens met twijfels.

Ps3Hellion

Legacy Member
Toen de ME2 demo uitkwam heb ik deze geprobeerd en viel me hard tegen. Niets voor mij.

Maar het werd me aangeraden omdat ik een Dead Space fan ben (minus de horror dus). Enkele weken geleden dan maar Mass Effect 2 gekocht voor een goeie 26 eur. Tegen m'n verwachtingen in redelijk zwaar hooked aan dit spel. Niet superzwaar, maar als ik enkele uurtjes vrij heb. Zwaai ik die ME2 schijf erin. Net als je denkt dat het ietwat langdradig begint te worden, gebeurt er wel iets dat je doet doorgaan. Goed spel.

Iemand die weet waar je die Brandy (drank) kan vinden voor de dokteres op het schip?

eurowarriors

Legacy Member
Net het spel uitgespeeld, nog niet alle sidemissions gedaan maar ik kon niet meer wachten om aan de laatste missie te beginnen. Wat een spel :love:

Alle teamleden hebben het overleefd, heb ergens gelezen dat dat invloed heeft op Mass Effect 3, dus ben erg tevreden hehe

sele

Legacy Member
eurowarriors zei:
Net het spel uitgespeeld, nog niet alle sidemissions gedaan maar ik kon niet meer wachten om aan de laatste missie te beginnen. Wat een spel :love:

Alle teamleden hebben het overleefd, heb ergens gelezen dat dat invloed heeft op Mass Effect 3, dus ben erg tevreden hehe

ik vandaag uitgespeeld,wel een save game gemaakt voor ik door de omega 4 ging,maar ik zit dus met een groot probleem!!!

heb maar 3 overlevende,hoe kan ik er voor zorgen dat iedereen blijft leven?weet dat er hier eens over gesproken is maar dan moet ik mss wel heel veel paginas terug gaan en heb geen internet op mijn appartement in livigno :(

dus geef maar tips als je wilt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan