Jornax
Legacy Member
ULTRAnumb zei:da spel is zo frustrerend op insanity
kan mijn kaske opfretten
gewoon al die AI van uw team is te dom voor woorden
da loopt naar voor om dekking te zoeken en loopt dan terug om traagjes over mijn dekking te springen en te sterven
laat staan da ze rekening houden met de posities da ik hun geef
klinkt bekend in de oren

welke klasse speel je? met mijn sentinel op insanity trok ik het niet eens aan als ze doodgingen, ik was het gewoon om de moeilijkere gevechten op m'n eentje te klaren

wat me wel veel heeft geholpen is dat ge al staande (dus niet in coverpositie/leunend tegen muur) naar vijanden kunt schieten terwijl de muur tussen uw geweer en de vijand is, zolang ge maar uw aiming cross kunt richten op de vijand door de camera te manipuleren kunt ge ze afschieten :woohoo;





.