Archief - Mass Effect 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
sele zei:
ik vandaag uitgespeeld,wel een save game gemaakt voor ik door de omega 4 ging,maar ik zit dus met een groot probleem!!!

heb maar 3 overlevende,hoe kan ik er voor zorgen dat iedereen blijft leven?weet dat er hier eens over gesproken is maar dan moet ik mss wel heel veel paginas terug gaan en heb geen internet op mijn appartement in livigno :(

dus geef maar tips als je wilt :)

fragnetic

Legacy Member
Gisteren gekocht en ik moet zeggen, dat ik zeer blij ben met deze aankoop/
HEt spel sleept me meteen mee, je blijft constant verder spelen, omdat het verhaal me zo hard meesleept.

Thorstein

Legacy Member
ik, heb het 2 weken geleden gekocht maar nog niet durven beginnen om die reden.

fragnetic

Legacy Member
Ja ik denk dat je best kijkt of je de tijd hebt om te spelen, want ik moet zeggen dat het niet echt een spel is om af en toe snel een uurtje te spelen. Eens vertrokken, merk je plots dat je al een aantal uurtjes bezig bent. :)
Mja eindelijk nog eens spel dat me kan boeien.

ULTRAnumb

Legacy Member
ben ier voor de platinum aant gaan
speel als renegade Sentinel en het ligt mij wel
kheb assault rifle training en als level 30 heb ik met max tech armor, overload, warp en rank neural shock genoeg om bijna alles neer te halen

hierna insanity run beginnen

Zwief

Legacy Member
Ik ben er vandaag aan begonnen (eindelijk).Ik zit wel met enkele vragen :
Volgens wat ik gelezen heb zou er een "interactief achtergrondverhaal" over Mass Effect 1 bijzitten met de belangrijkste beslissingen die gevolgen hebben voor Mass Eff. 2. Ik vind dit echter nergens terug , ook niet bij het opstarten van "new game".

Weet iemand hoe of wat??
Alvast bedankt

Zwief

Legacy Member
Ik ben de intro al voorbij.....da's toch na het exploderen van de Normandy.
Ik ben ondertussen al bij the Illus. man geweest en zit nu al op die eerste planeet waar die colony verdwenen is.......nikske inter.verhaal:(

btw : ik heb de game 2°hands gekocht....heeft er misschien iets mee te maken ???

ULTRAnumb

Legacy Member
normaal moet die interactive bckstory vlak na die intro beginnen
anders zouk ni weten wa er scheelt

dr.salt

Legacy Member
heb je het spel tweedehands gekocht toevallig of je nog niet aangemeld bij de EA servers?

The Moff

Legacy Member
moest je daarvoor geen code inlossen?
het cerberus pack, zoek maar eens op, die bevat dat interactieve comic book gedoe.

Ik ben ook recent begonnen met dit spel. Had mijn twijfels na de demo, maar die bleek niet representatief te zijn qua verhaallijn en baseerde zich meer op actie.

Ik ben blij dat ik het toch gekocht heb.

Zwief

Legacy Member
Het zal inderdad wel bij die code liggen die ik niet meer kan gebruiken omdat de game 2°hands is.... ik ga het eens opzoeken van die Cerberus-pack.

En anders kijk ik wel eens naar het filmpje via You tube .

@ dr.salt : 2°hands in de Gamemania

The Moff

Legacy Member
Ik ga mijn eerste runthrough de brave man spelen, zoals mezelve :p

de 2e keer ga ik met een vrouw spelen en de bitch uithangen. Als mijn vriendin dan vraagt waarom ik dan zo 'evil' speel met de vrouw dan zeg ik dat ik haar nadoe als ze haar maandstonden heeft.

Dit geeft altijd een leuke reactie tot gevolg.

sele

Legacy Member
iemand die weet hoe ik jack en miranda loyal kan houden?jack was al loyal maar nu heb ik missie van miranda gedaan en hebben ze ruzie en moet ik een kant kiezen...

ULTRAnumb

Legacy Member
als u paragon of renegade hoog genoeg is kunde me een dialoogoptie hun loyal houden

WilliaM

Legacy Member
Is al een tijdje geleden maar als je genoeg paragon hebt kan je ze alletwee loyal houden. Normaal tegen het einde zal je genoeg paragon (indien je altijd de optie paragon hebt gekozen) hebben om ze alletwee terug loyal te krijgen.

The Moff

Legacy Member
Ik moest ook die keuze maken aangezien ik te weinig paragon had. Ik had voor miranda gekozen. Die is toch veel feller zeker :p

Vandaag voor de eerste keer uitgespeeld.
Leuke game, wel veel bugs, maar toch geamuseerd.

Nu eerst Darksiders uitspelen, nadien terug Mass Effect en als adept spelen.

Is die DLC arrival ofzo de moeite trouwens?

Zwief

Legacy Member
Ik ben echt wel een noob in deze game ; daarom volgende vraag :

Vanaf wanneer heeft Shepard bionics , moet je deze eerst ergens vrijspelen of kopen....of hoe activeer je ze??? :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan