Blanco
Legacy Member
Interessant om eens een ander bezig te zien 
Ik speel met gelijkwaardige ploegen ook meestal gelijk,
En idd keepers zijn klungelaars, ik hoop echt dat ze het in de final beter doen. Waarmee neem je dat op? Ik heb vroeger fraps eens geprobeerd, maar PES was niet speelbaar meer.
Schoon goaltje uw tweede, ge dribbelt goed, ik verdedig wel beter.
Blijft dat nu regenen vandaag?

Ik speel met gelijkwaardige ploegen ook meestal gelijk,
En idd keepers zijn klungelaars, ik hoop echt dat ze het in de final beter doen. Waarmee neem je dat op? Ik heb vroeger fraps eens geprobeerd, maar PES was niet speelbaar meer.
Schoon goaltje uw tweede, ge dribbelt goed, ik verdedig wel beter.
Blijft dat nu regenen vandaag?
, maar Santos is wel een zwakke ploeg in PES 12.


