Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nic! zei:

Blanco zei:Mooi artikel, klinkt goed. (is dat van u Waffel?) Wel twee fouten in, op pag3 in de titel een spatie vergeten en op pag4 een hangende titel, dat is een titel die op het einde van een kolom staat en het artikel dat er bijhoort staat in de volgende kolom.
Soit... het is de layouter in mij die spreekt... ni op letten
Hopelijk brengen ze die keepers in orde. In het uitkomen vond ik ze nooit goed, ook bij het afdekken van de korte hoek flateren ze veel. In feite mag dat geen probleem zijn, want je kan tijdens een match de keeper ook zelf selecteren en bedienen. Ik vind het wel goed dat ze focussen op AI en gameplay, voor mij toch wel het belangrijkste in het spelplezier.
Sev-O zei:FIFA liefhebber hier, PES is wel tof, maar gameplay is verschrikkelijk saai
waffel zei:Saai? Dat is dan omdat je er niets van bakt, want in PES is elke match volledig anders, en kan je de wedstrijd controleren naar jouw wil.

Sev-O zei:Ik speel ook geen PES, maar FIFA. Dan bak ik er niks van, normaal e![]()



Ah, je hebt de layout aangepastArtikel is van mij. Heb dus de PES2012 PC previewcode liggen, dus als er vragen zijn. Stel maar hé.


wolfzor zei:Club wordt vervangen door Genk en Standard.
bron: Only Pro Evolutions: New "Other Leagues" Licenses Revealed » A PES blog bringing fans closer to the game

Sev-O zei:Ik speel ook geen PES, maar FIFA. Dan bak ik er niks van, normaal e![]()
Nic! zei:Artikel is van mij. Heb dus de PES2012 PC previewcode liggen, dus als er vragen zijn. Stel maar hé.
Nic! zei:Artikel is van mij. Heb dus de PES2012 PC previewcode liggen, dus als er vragen zijn. Stel maar hé.