wolfzor
Legacy Member
ShPonGle zei:na pes 2010 en 11 links te laten liggen, zonet m'n eerste match met de demo gespeeld, en meteen ook laatste. het werd een 3-0 winst met barcelona tegen porto, maar heb echt niet het gevoel gehad dat er een voetbalmatch aan de gang was waarin ik een hoofdrol speelde en die ik al dan niet verdiend gewonnen heb.
Het spel speelt ten eerste enorm stug. Zowel het passen, schieten, voorzetten, ... alles verloopt traag en moeizaam voor de spelers, en van zodra je de speelsnelheid verhoogt wordt het een onrealistische flipperkast. Het mist ten tweede echt wel sfeer, en scoren geeft niet meer het speciale gevoel omdat het geen kunst meer is, terwijl dit in de oude PESsen en ISSen wel het geval was.
ik ben er me wel bewust van dat de demo expres makkelijk gemaakt is en dat er voor bepaalde gamers zeker nog wel uitdaging zal in te vinden zijn, maar ikzelf ben hierdoor er nu nog meer van overtuigd geworden dat konami de kwaliteit van de gameplay van z'n oude PESsen (tem pes5) nooit meer zal terugvinden, jammer.
Hmm, het lijkt alsof ik een andere spel speel, want ik kan maar niet winnen. Ik vind de AI net wel uitdagender in deze versie. Dribbelen gaat toch ook een stuk vlotter/fijner. Enkel de keepers en het shotten mag wat beter, maar voor de rest kan ik niet klagen.
Speel eens met cameratype: langs het veld. Geeft een veel realistischer gevoel.
zo serieus moet je zijn post nemen

Geen JPL patch van u dit jaar dus.
) vanaf een meter of 20, de bal blijft laag en gaat zwak naast maar toch glijdt de keeper er naartoe en kan ze niet klemmen, ik glijd de rebound met een van de spitsen opnieuw in de korte hoek. een blundergoal dus duidelijk. verdediging van porto was weeral nergens, ik had opnieuw alle tijd om mijn gat op de grond te zetten om de slide aan te vatten.