Blanco
Legacy Member
Ja idd goeie patch, heel af toe crasched hij wel eens. Op 5 dagen twee keer, dus cava nog. En er zitten ook wat foutjes in sommige facemodels, de nek sluit niet goed aan... ma soit, dat verkloot het spelplezier niet.
Ik combineer hem met een demotweak patch (MxSonics) waarmee ge andere camerastandpunten kunt importeren en eventueel aanpassen.
Bij mij lukt het verdedigen soms en soms helemaal niet...
Tegen echt sterke ploegen zoals bv Nederland, heb ik het heel moeilijk. Spelers zoals Robben... damn. Met Belgie nog maar 1 keer tegen gewonnen, al die andere matchen ferm op mijn doos
Challenge training al geprobeerd? Bij dribbling, 1ste oefening heb ik eergisteren 0:14.24 sec gehaald. ik heb al dikwijls geprobeerd om dat parcour sneller te dribbelen, maar elke keer haal ik exact diezelfde tijd, lol
De tweede oefening was snelste tijd 0:26:41, maar dat is mij maar één keer gelukt.
Ik combineer hem met een demotweak patch (MxSonics) waarmee ge andere camerastandpunten kunt importeren en eventueel aanpassen.
Bij mij lukt het verdedigen soms en soms helemaal niet...

Tegen echt sterke ploegen zoals bv Nederland, heb ik het heel moeilijk. Spelers zoals Robben... damn. Met Belgie nog maar 1 keer tegen gewonnen, al die andere matchen ferm op mijn doos

Challenge training al geprobeerd? Bij dribbling, 1ste oefening heb ik eergisteren 0:14.24 sec gehaald. ik heb al dikwijls geprobeerd om dat parcour sneller te dribbelen, maar elke keer haal ik exact diezelfde tijd, lol
De tweede oefening was snelste tijd 0:26:41, maar dat is mij maar één keer gelukt.



.
er is geen enkel ander spel waar iets mij zoveel frustratie geeft, fucking hell waar is die knop om ze eruit te halen.