Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Blanco zei:



It adds improved goalkeeper performance, removes the stuttering effect during running, makes small adjustments to the penalty and free-kick systems, and fixes some small bugs that have been reported.
Changes have also been made to the structure of the Game Plan menu, making them easier to navigate and use.
hotmieltje zei:Na een half seizoen Master League (PC) zijn dit mijn bemerkingen:
+ Gameplay en AI. Looplijnen zijn duidelijk verbeterd, COM stopt niet met verdedigen eens je naast de baklijn loopt zoals vorig jaar het geval was
+ Sfeer is er al op verbeterd, maar kan wel nog vooruit natuurlijk
- What the hell is er mis met die keepers? En schieten op doel?
- Hoewel ik full screen maximum resolutie en detail speel, ziet het er blurry uit, en niet een beetje
- Kalender van Master League vond ik vorig jaar overzichtelijker, waarom hebben ze dat nu gewijzigd?
- Laadtijden vind ik nogal lang
- Licenties, maar dat stoort mij eigenlijk zeer weinig
Kortom: teleurstelling, again... Kans is reëel dat ik binnen een paar weken/maanden weer PES6 zit te spelen :doh:
Ik moet zeggen, ik begin stilaan wat meer fan te worden. Ik ben nu aan mijn vijfde seizoen bezig (ben na mijn derde seizoen opnieuw begonnen, om op het hoogste, vrijgespeelde niveau te spelen) en ik ben eindelijk op weg naar D1. Wat wel straf is, is dat ik in mijn eerste (sinds mijn nieuwe start) seizoen ik pas 15e was in D2, maar wel de beker heb gewonnen en nu dus vanuit D2 Europees speelBlanco zei:...
Btw, iemand die snapt hoe die teammate control werkt?
Met RS stick een speler selecteren zeggen ze, maar dat duurt hier een half jaar voor ik die kan selecteren. Is dat een bug ofzo?
Ik voel me een beetje Birmingham. Ik dacht dat dit vroeger niet mogelijk was in PES trouwens, om niet in eerste klasse te spelen, en toch Europese campagne te hebben...
Ik raad je echt aan die training te doen. Ze is freaking saai en irritant, maar op die manier leer je het wel goed gebruiken. En het is idd wel een wapen, je creëert er mooi wat kansen meeBlanco zei:edit: ik TMC snap nu . ni simpel ma echt wel een wapen