christophewitse zei:
Ok alles is correct geinstalleerd maar van waar moet ik opstarten. De pesedit.exe of de pes2012.exe?
PESedit.exe. dat opent een selectiescherm met tal van opties. om te switchen tussen de 2de divisies moet je eenmaal op de afbeelding klikken en dan krijg je een berichtje "succesfully switched to..." , hetzelfde met die TV logo's.
en de knop "pesedit.com 2012 patch," start het spel op.
Die yair patches geven mij echt weer een pes gevoel van in de goede jaren,
met die yair patch vind ik pes 2012 mss wel de beste voetbal game ooit.
hehe glad to hear

welke beta gebruik je?
Ik ben ze allemaal nog eens uitvoerig aan het testen
beta3 voelt het meest vrij aan, heerlijk passen en dribbelen, maar het schieten is te zwak. Heel goeie ball shielding ook, je kan je lichaam heel goed gebruiken wat zalige duels opleverd.
beta6 voelt iets minder vrij aan dan beta3, maar met verbluffend goeie AI , lopen goed in jouw functie, lezen het spel goed. (zowel team als AI), goeie build-up play, maar wel veel pressing. Schieten, passen ook heel goed gedaan
CPU AI is misschien zelf iets te goed, is heel moeilijk om tegen te winnen.
Maar misschien wel de meeste complete beta van allemaal.
beta8, schieten vind ik het beste uit alle versies, dribbelen en passen ook heel goed.
Vrijheid valt mee, maar bevat teveel "railing" en AI cheating bij het gebruik van dieptepassen. Dieptepassen gaan ook regelmatig naar de verkeerde, tzz, de verkeerde speler die reageert.
Weinig build-up play, tis nogal kick & run voetbal, hou ik niet zo van. Wel spektakel verzekerd met de afstandloeiers, maar niet de manier van spelen die ik verkies.
Vermoeidheid beinvloed ook je passing, dus vanaf de 70 min zijn je passen veel trager en slechter gericht. Dat mag maar hier is het echt overdreven, ik heb eens match gehad waar ik echt geeneen deftige pas meer kon geven. ik had dat probleem maar het AI team niet, nochtans waren ze nog vermoeiender dan mijn ploeg... (heb tijdens match eens van team geswitched en gameplan gecheckt)
Yair heeft vandaag beta9 uitgebracht, volledig gebaseerd op beta3 maar met improved shooting, net getest maar het schieten is is nog te zwak. Hij zal die balphysics moeten aanpassen, maar dat betekent ook dat de keepers moeten aangepast worden.
Beta9:
http://www.multiupload.com/PIV5PV6E7O
Op evoweb ontstaan er stilaan twee kampen

de beta 3 & 6 & 7 lovers en de beta8 lovers.
btw Jenkey tool werkt NIET samen met Yair patches.
Ik denk dat ik mij wat ga bezighouden met beta6 in BAL.