Archief - Let the PES 12 hype begin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Die van Yairpatch heet "pes2012 beta yair25.exe" of zoiets
Je moet de gewone backuppen of verwijderen, pes2012 beta3 yair25.exe hernoemen naar PES2012.exe. Dan naar de manager.exe van kitserver gaan, de exe detachen, in de lijst gaan en hem opnieuw kiezen. Dan op attatch drukken, das is alles, aan de PESedit.ewe moet je niet aankomen.

Blanco

Legacy Member
Beta7 werd net gereleased.
Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Nog maar één match mee gespeeld, kan er nog niet echt een oordeel over vellen, maar de gameplay is zeker al even goed als beta3 en stukken beter dan vanilla PES. Maar de gamespeed is te snel nu en de Ai dribbelt weer met Messi skills.
Het schieten is krachtiger dan beta3 Ik moet het wat tijd geven misschen...
Dit zal zijn laatste patch zijn voor KONAMI met de 1.03 komt.

Maja... who cares about KONAMI ? :p

Stevig duel tussen Kouyate en Nwanganga
http://i770.photobucket.com/albums/xx348/Blanco1972/pes20122011-12-1108-31-24-64.gif

Blanco

Legacy Member
Nog wat getest met beta7, kvind beta3 beter.

Yairi brengt vandaag nog een update uit

beta8
Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

change log
I worked a lot on animations, and the feeling of the player's weight, and of course I made small changes in the passing system.

Net twee matchkes gedaan, passen en schieten is zeer goed,althans zo goed dat het kan zijn, want schieten in PES is nog altijd vrij gestuurd.
AI dribbels zijn niet overdreven en verdediging AI zeer georganiseerd. Ik had het heel moeilijk om erdoor te geraken en ik moet veel kleine foutjes maken. 3 matches (20min) gespeeld en 2 ervan zijn op penalties geeindigd. Maar 6 kansen gehad op de ganse match. AI attack is ook heel geduldig en gevarieerd. Iets moeilijker dan beta3 omdat de AI beter pressing zet en passen afblokken, maar toch eens een match gewonnen na penalties, nadat ik al van de 41 min met 10 stond. Fjoe! ferm afgezien.


Wel twee bugs in, heel laag camera standpunt bij de aftrap en lag in het gameplan, maar dat bederft de gameplay niet.
Final komt uit op 18/12

editpatch 2.4 is ook uit, drie nieuwe teams bij, oa KAA Gent, 60 nieuwe faces met oa Hazard
Wel klote dat ge weer gans die patch moet downen ipv dat ze een update uitbrengen
http://www.pespatchs.com/2011/12/pesedit-patch-2-4.html

mp4me

Legacy Member
lukt maar niet om het weer te doen werken, het heeft nochtans al gewerkt nu komt er een error van "the dynamic library rld.dll failed to initialize"

die manger.exe de pes2012.exe detachen en attachen werkt ook niet geeft de hele tijd een error.

edit: error bij kitserver is "setup failer to install kitserver 12 for ../pes2012.exe.
(No modifications made)

Blanco

Legacy Member
Ge mist misschien de reloaded .dll ?
yair patch is gebaseerd op de reloaded NODVD exe, kitserver trouwens ook.
wel vreemd dat het dan ooit wel gewerkt heeft

Het is mogelijk dat je die rld.dll had, maar dat je virusscanner die heeft aangezien als virus en in quarantaine heeft geplaatst. Ik zeg dat omdat ik dat zelf ook heb voorgehad.
Als je die niet in je root folder van PES hebt staan kan die patch niet werken.

Download anders beta 1 is, daar zit die rld.dll in, gebruik enkel die dll, die PES212.exe heb je niet nodig.

v1beta gameplaypatch.rar

En moest het hiemee opstarten, let er dan op dat je virusscanner hem weer niet in quarantaine plaatst.

en probeer ook dit

Right click op manager.exe, Run As Administrator,

mp4me

Legacy Member
neen,daar ligt het niet aan die rld heb ik nog steeds staan volgens mij ligt het aan het feit dat ik in manager.exe niet kan attachen en detachen pff echt kut want het zag er een goede patch uit...

Mss kan ik die eens van jenkey proberen heb je daar een link voor?

peejay1704

Legacy Member
Blanco zei:
Ge mist misschien de reloaded .dll ?
yair patch is gebaseerd op de reloaded NODVD exe, kitserver trouwens ook.
wel vreemd dat het dan ooit wel gewerkt heeft

Het is mogelijk dat je die rld.dll had, maar dat je virusscanner die heeft aangezien als virus en in quarantaine heeft geplaatst. Ik zeg dat omdat ik dat zelf ook heb voorgehad.
Als je die niet in je root folder van PES hebt staan kan die patch niet werken.

Download anders beta 1 is, daar zit die rld.dll in, gebruik enkel die dll, die PES212.exe heb je niet nodig.

v1beta gameplaypatch.rar

En moest het hiemee opstarten, let er dan op dat je virusscanner hem weer niet in quarantaine plaatst.

en probeer ook dit

Right click op manager.exe, Run As Administrator,

Even updaten: ik kan alleszins zonder problemen kitserver (pesedit patch) en Yair's patch draaien met een legale versie van het spel. Enkel Jenkey's mod lukt om één of andere reden niet wat natuurlijk wel suckt o.w.v. de stadium server...

Blanco

Legacy Member
stadium server zal uiteindelijk ook wel in kitserver terecht komen denk ik

zino

Legacy Member
Net terug van het werk en snel achter de pc versie geweest. Ik heb nu het spel geinstalleerd en ben patch 2.4 aan het downloaden. Hopelijk lukt alles vlotjes. Ik dacht bij het opstarten van pes dat ik hem zou moeten updaten naar versie 1.02 maar hij vraagt niets om te downloaden. Moet ik dit zelf doen of is het niet nodig met de pc versie?

PS: Als je een link hebt mag dat altijd hoor ;)

Blanco

Legacy Member
geen idee, misshien is die versie al 1.02.
Voor pesedit 2.4 moet je wel denk ik 1.02 hebben, of wie weet zit hij mee in peseditpatch

je kan dat toch zien in het hoofdmenu?

zino

Legacy Member
Jah ik heb dit dus geinstalleerd. Patch lijkt me goed geinstalleerd. Alleen als ik het spel start via de pes -edit snelkoppeling en ik selecteer daar het Npower championship dan blijven spelers en logo's van de bundesliga2. Alleen de naam is van de competitie is verandert in Npower Championship dus daar doe ik wat verkeerd.

Ik heb ook een probleem bij het installeren van de yair-beta 3. Ik krijg altijd volgende foutmelding:
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat DfEngine.dll niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Ik, heb al geprobeerd op dit te starten via "run als administrator" maar dit werkt niet. Moet er trouwens nog iets gebeuren met die patch. Ik heb gewoon die exe gedraait,niets meer.

Edit:Ik heb nu die yair exe file in men pesmap gezet .Ik heb deze hernoemd naar "pes2012". In kitserver heb ik geselecteerd "pes2012" eerst detach, dan heb ik attach gedaan. Geen foutmeldingen. Ingame lijkt alles nu goed alleen dat probleem met het Nower championship krijg ik niet opgelost.

Blanco

Legacy Member
ja, ik heb pesedit patch 2.4 ook nog maar net, ik heb het ook gemerkt van dat logo, zal wel een fix voor uitkomen.

Ik ben trouwens terug beta3 aan't spelen, ik begin toch weer de "rails" te voelen in beta8
Beta3 voelt echt vrij aan, toch wel iets dat ik mis in beta8
Beta3 met shooting van beta8 zou voor mij ideaal zijn.

Beta7 lijkt sterk op Beta3, pressure is harder and shooting is krachtiger. Ik heb beta7 te snel opgegeven denk ik.
Mijn schoten gingen altijd over, misschien kan je dat wel leren.

zino

Legacy Member
Ok alles is correct geinstalleerd maar van waar moet ik opstarten. De pesedit.exe of de pes2012.exe?

mp4me

Legacy Member
Die yair patches geven mij echt weer een pes gevoel van in de goede jaren,

met die yair patch vind ik pes 2012 mss wel de beste voetbal game ooit.

Blanco

Legacy Member
christophewitse zei:
Ok alles is correct geinstalleerd maar van waar moet ik opstarten. De pesedit.exe of de pes2012.exe?

PESedit.exe. dat opent een selectiescherm met tal van opties. om te switchen tussen de 2de divisies moet je eenmaal op de afbeelding klikken en dan krijg je een berichtje "succesfully switched to..." , hetzelfde met die TV logo's.
en de knop "pesedit.com 2012 patch," start het spel op.

Die yair patches geven mij echt weer een pes gevoel van in de goede jaren,

met die yair patch vind ik pes 2012 mss wel de beste voetbal game ooit.

hehe glad to hear :)
welke beta gebruik je?

Ik ben ze allemaal nog eens uitvoerig aan het testen

beta3 voelt het meest vrij aan, heerlijk passen en dribbelen, maar het schieten is te zwak. Heel goeie ball shielding ook, je kan je lichaam heel goed gebruiken wat zalige duels opleverd.

beta6 voelt iets minder vrij aan dan beta3, maar met verbluffend goeie AI , lopen goed in jouw functie, lezen het spel goed. (zowel team als AI), goeie build-up play, maar wel veel pressing. Schieten, passen ook heel goed gedaan
CPU AI is misschien zelf iets te goed, is heel moeilijk om tegen te winnen.
Maar misschien wel de meeste complete beta van allemaal.

beta8, schieten vind ik het beste uit alle versies, dribbelen en passen ook heel goed.
Vrijheid valt mee, maar bevat teveel "railing" en AI cheating bij het gebruik van dieptepassen. Dieptepassen gaan ook regelmatig naar de verkeerde, tzz, de verkeerde speler die reageert.
Weinig build-up play, tis nogal kick & run voetbal, hou ik niet zo van. Wel spektakel verzekerd met de afstandloeiers, maar niet de manier van spelen die ik verkies.
Vermoeidheid beinvloed ook je passing, dus vanaf de 70 min zijn je passen veel trager en slechter gericht. Dat mag maar hier is het echt overdreven, ik heb eens match gehad waar ik echt geeneen deftige pas meer kon geven. ik had dat probleem maar het AI team niet, nochtans waren ze nog vermoeiender dan mijn ploeg... (heb tijdens match eens van team geswitched en gameplan gecheckt)

Yair heeft vandaag beta9 uitgebracht, volledig gebaseerd op beta3 maar met improved shooting, net getest maar het schieten is is nog te zwak. Hij zal die balphysics moeten aanpassen, maar dat betekent ook dat de keepers moeten aangepast worden.

Beta9: http://www.multiupload.com/PIV5PV6E7O

Op evoweb ontstaan er stilaan twee kampen :-) de beta 3 & 6 & 7 lovers en de beta8 lovers.



btw Jenkey tool werkt NIET samen met Yair patches.

Ik denk dat ik mij wat ga bezighouden met beta6 in BAL.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan