Blanco
Legacy Member
Ik heb hier net een GEWELDIGE tip gelezen over schieten in PES.
Schieten in PES voelde altijd automatisch aan, als je alleen voor de keeper staat en je richt naar een hoek dan vliegt de bal recht op de keeper af.
Je moet al schijnbewegingen maken om hem te verschalken
Maar als je de leftstick heel even loslaat, dan schiet en een richting aanduid, dan gaat de bal wel naar de hoek die je wil.
Ik heb dat net getest in training mode en dat werkt heel goed.
De vraag blijft natuurlijk waarom konami het zo gedaan heeft, logisch is het alvast niet
Schieten in PES voelde altijd automatisch aan, als je alleen voor de keeper staat en je richt naar een hoek dan vliegt de bal recht op de keeper af.
Je moet al schijnbewegingen maken om hem te verschalken
Maar als je de leftstick heel even loslaat, dan schiet en een richting aanduid, dan gaat de bal wel naar de hoek die je wil.
Ik heb dat net getest in training mode en dat werkt heel goed.
De vraag blijft natuurlijk waarom konami het zo gedaan heeft, logisch is het alvast niet
Door de animaties te veranderen, zal hij ook iets anders aangeraakt hebben, maar dat zal wel snel opgelost geraken.
