Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blanco zei:Vandaag Yair patch Beta3 eens uitvoerig getest in 3 humans vs CPU (superstar) matchen.
Beste spelervaring in PES ooit!
Echt, ik ben normaal een skeptisch geval, maar deze gameplay patch kan niet genoeg lof krijgen. Voor al wie PES speelt en denkt dit is een goeie game, probeer die gameplay patch uit en sta versteld van de vrijheid die je krijgt.
Het is dag en nacht verschil.
Yair bewijst dat PES een uitdagende game kan zijn zonder AI cheating.
Zalig tot en met!
Blanco zei:Ik heb net beta6 (90% done) getest van Yair gameplay patch.
Geweldig goed, heel responsieve en vlotte gameplay, schieten en passen is beter, zelf hoge passen en dieptepassen voelen heel instintief aan
maar het beste van al...
He nailed the annoying catch-up bug! Dat alleen al maakt de game zo veel beter voor mij.
Ook de keepers zijn veel beter, ze houden meer ballen vast, ze dekken hun korte hoek beter af.
Het is gewoon een andere voetbalgame in de goeie zin van het woord.
Ik heb al veel van die gameplay patches getest die vanalles beloven, maar deze doet het echt.
download beta6 hier
Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Het is gewoon een gemodifieerde exe, het spel van daaruit opstarten. ook geen jenkey tool gebruiken (moest u dat iets zeggen) Normaal zou de patch vandaag volledig af moeten zijn, ge kunt het volgen op de evoweb forums
Geen AI-cheating meer, het maakt PES zoveel leuker. Alles werkt zoals het zou moeten zijn, niks dat u in een bepaalde richting duwt of trekt, ik ben vrij als een vogeltje en als ik de bal kwijtspeel, besef ik dat het mijn fout was.
Zalig, Yair iis een genie, die gast zou bij konami moeten werken.
En de PESEdit patch, daar werkt het wsl wel mee?christophewitse zei:Speel pes op ps3 maar als ik jou zo hoor lijkt me dat wel een hele verbetering en missschien het overwegen waard om het ook voor de pc te kopen. Speelt de AI ook zo verdedigend met die patch. Je weet wel, met zen 9-en in en net voor de rechthoek.

Kan ik dat ook spelen met een gewone, braaf gekochte dvd-versie van het spel? Die patch van Jenkey lukt daar dus niet mee, omdat hij alles ontwikkeld heeft op de illegale versie. En ik weiger uit principe die te downloaden als ik 30€ heb betaald voor het origineel. En de PESEdit patch, daar werkt het wsl wel mee?
Sorry folks, who play with original exes (1.00, 1.01, and 1.02), kitserver still doesn't play nicely with those. I believe i found the root cause of it, but fixing it as a whole different problem, which i'm not sure i will solve. For the moment, if you want to use kitserver, you need a NoDVD exe from Reloaded - all versions are supported: 1.00, 1.01, and 1.02
Blanco zei:Hij zegt dat er nog minder "rails" inzitten, improved shooting, better aiming, beter en sneller selecteren van spelers en hij zou ook een paar kleine marking probleempjes oplossen bij uitworpen en vrijtrappen die ik zelf nog niet opgemerkt heb.
[/url]

Blanco zei:Tuurlijk, die patch verandert niks aan je saves
christophewitse zei:Ok ik ben overtuigd. Binnenkort (eerstdaags) achter de pc versie. Ik heb wel geen ervaring hoe je de pc versie kunt upgraden. Ik bedoel dan qau ploegen en shirts etc. Welke patch gebruiken jullie? Op welke site kijken jullie daarvoor?Ik speel altijd premier leaugue dus zou graag de 2 de klasse engeland erbij hebben.
Toch vreemd dat een buitenstaander als yair de gameplay zo kan positief wijzigen en dat men bij konami zelf zo zit te brielen om het een beetje naar de zin van hun gamers te maken. Ze moeten gewoon de forums eens afgaan en moeten toch ook merken waar pes-spelers over klagen. Je zou denken dat ze het expres doen op den duur.
thx voor de tip blanco
)