Archief - Let the PES 12 hype begin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gonzo the Great

Legacy Member
De time-tool van de 2011 zou werken, maar kweet niet precies welke.

Ik denk deze, alvast de enige tool die ik zag op petpatchs.com om de tijd te veranderen in de demo 2011...

DEMO Tweak v1.0 for PES 2011 Demo by MxSoniC | PES Patch,PES 2012 Patch,Pes 2012 Demo,PES 2011 Patch,Pes Edit,Pes Update


Quote:
I've been playing and patching it since yesterday.
Got Camp Nou instead of San Siro
Got crowd chants patched in cos the sound is always fuckin gash on PES
Time extender (From last year but works with this demo also if you change the .exe name to pes2012)
Pes2012 demo tweak (you can change more camera angles here, the pitchside one is the same as pes5&6 thank fuck so i've sorted me angle out for that)
You CAN disable the intro video by deleting pes12pv and pes12ci from the program files
If anyone wants the patches, you'll find them in the editing section on Evo-Web or on PESpatch, there are more coming out by the hour.

Soulwaxx

Legacy Member
Donderdag kunnen we ons volgens WENB alvast verwachten aan een video over ML en BAL.

Dinsdagland

Legacy Member
Overmorgen Demo 2.0 voor PS3 en Xbox360, de dag daarna voor PC!

sub-d!

Legacy Member
Improved Goal Keepers
According to your feedback on the first Demo, we improved the Goal Keepers

vraag me af in hoeverre ze die op 'n paar weken tijd verbeterd hebben, waren ze in alle vorige edities expres oerdom ofzo :lol:

Blanco

Legacy Member
Mja kan toch dat ze nog niet op punt stonden op het moment dat de eerste demo uitkwam?

Osis1984

Legacy Member
Ze zeiden al bij de release van de 1e demo dat de keepers nog niet op punt stonden. En na het bekijken van een aantal reviews zijn deze blijkbaar ook verbeterd, samen met het schieten op goal.

Blanco

Legacy Member
Ook online Voor PC:

http://dl.pes2012demo.konamionline.c...S2012DEMO2.zip

(btw, je hoeft de eerste demo niet te uninstelleren om de tweede te kunnen installeren)

Ik lees uit commentaren dat het passen veranderd is tov demo 1, more organic...

This passing has changed so much, I've never seen passes be delivered like this before. Not sure if it's because I'm on '0' level, but alot of passes on the deck are not going straight to the players feet like they always have, it's so much more organic than ever before. Balls are played into space but with the receiver moving to collect, rather than straight-ish lines to a more static player. It moves so well, I cant believe how organic its looking. I never expected this kind of improvement, although the release of two demo's did indicate a very good hand. Never thought it was a Running Flush though

Dit doet de keeper nu eindelijk goed :-)

http://www.youtube.com/watch?v=YTrlx1PdQQI&feature=player_embedded

Net getest, het speelt idd een beetje anders,
- het is nog vloeiender (heel wat animaties bijgekomen)
- bal physics zijn super. Het passen is zalig, de kracht van je pas speelt veel meer van belang.
- Leuk om te zien dat spelers soms de balcontroles verliezen of zich miskijkt op een pas. Bv als je een dieptepas geeft en die speler loopt al te ver naar voor dan gaat de bal achter de man en dan zie je hem afremmen en draaien waarbij hij soms het evenwicht verliest.
- Verdedigen lijkt mij op het eerste zicht wat makkelijker omdat je sneller kan strafen, waardoor de balans tussen aanvallen en verdedigen beter is geworden.
- Over de keepers en schieten kan ik nog niet veel zeggen, nog maar 2 matchen gespeeld en 5 keer op doel geschoten. Beide matchen verloren, verdediging staat echt als een blok.

It's a winner 4 me!
btw, uw controller opties worden bewaard nu :)

en dezer dagen komt Jenkey1002 met een unlock teams patch zoals met de eerste demo, dat houdt mij wel zoet tot de full
http://www.youtube.com/watch?v=SpFFTWoAj-0&feature=player_embedded

http://jenkey1002.blogspot.com/

zino

Legacy Member
Ik ben nog aan het zoeken naar het juiste gevoel met mijn controller instellingen. Als dat balkje bij pass-hulp leeg is is dat dan volledig manuel?

Blanco

Legacy Member
Ik speel passingassist op 1 balkje. Ik denk niet dat het menueel is op 0, anders zou het niet speelbaar zijn denk ik. Maar ik denk dat vooral de kracht van je passing meer van belang speelt als je passingassist verminderd. Je moet dus vroeger reageren en beter doseren omdat je langer moet drukken om een harde pass te geven.

De richting natuurlijk ook, maar daar moet ik mij niet echt aan aanpassen.

kakature

Legacy Member
Vind het nog een stuk beter dan demo 1. Maar fuck me, geen idee of het op de pc versie zo is maar op PS3 moet je eerst 5 minuten (no shit, het duurt écht 5 minuten) naar een filmpje kijken dat je niet kan skippen. Dacht dat ze hun les wel geleerd hadden na demo 1.

Dat begrijp ik toch niet, hoeveel kost dat nu om mensen in te huren die de menu's enzo goed maken? Het trekt nog altijd op niets, precies gemaakt door iemand in zijn 1e jaar grafisch ontwerp ofzo.

Goed, het doet niet af aan het voetbal zelf maar het is toch spijtig, zo'n kleine dingen zorgen voor grote ergernis.

/edit

Hahahaha, elke keer je de demo opstart moet je kijken, fuck dit spel :p

Blanco

Legacy Member
Kakature, op PC kunt ge die intro skippen als je in de img folder de files pes12ci.sfd en pes12pv.sfd hernoemt of verwijderd. Dan krijg je zelf geen intro te zien.

Wat meny's valt dat nogal mee vindt ik, maar wat een vershrikkelijke muziek.
Er zit daar zo een schoolrock-achtig nummer tussen met autotune zang, wtf??? Wie vindt zoiets uit?

Blanco

Legacy Member
http://jenkey.moddingway.net/blog/

Match time, condition, extra time + PK, blesures, chalenge training, enz ... allemal unlocked,
in totaal 72 teams, ook nieuwe addboards, stadiums, ballen, chants, enz...

Goeie demo patch, kunt ge eens met de RD spelen :) Mertens en Hazard zijn wel goed
Mijn eerste match tegen Turkije was wel realistisch, 2-3 verliezen in de 90+ minuut... :p

waffel

Legacy Member
De FIFA demo van dit jaar heeft me voor het eerst ooit wat overtuigt :unsure:
Blijft wel zo dat ik zaken uit PES mis (vormpijlen, manier van acties opvoeren,...)
PES kopen en voor het eerst sinds fifa 98 fifa kopen?

Soulwaxx

Legacy Member
Hoe meer ik demo speel, hoe meer ik verdedigen onder de knie krijg. Op professional lukt het nu meer dan behoorlijk.

Die patch om met meer dan 70 teams te kunnen spelen :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan