Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Close_Up

Legacy Member
1. FC Hederen 14 85 - 13 42
2. ef see de plee 14 57 - 26 33
3. fc paniek 14 39 - 23 30


ziehier de kampioen van VI.232, feestjeeuuuh, max van de punten :p


en topscorer met 18 doelpunten, maar sta nog met 2 andere in top 10 met 12 en 11 doelpunten.

Marginale

Legacy Member
4-3 verloren tegen den 2e :(

Ben nog wel kampioen maar zal door dit verlies kwalificatiematch moeten spelen om te promoveren naar 5de :(

Op hoop van zegen dan maar met de slechte TS :s

sToRm

Legacy Member
1-2 verloren tegen 1ste.

eindstand 2de

7e here we cum :p

*btw de kampioen --> laatste login "13-08-2004 om 18:23" * cheator

Olivier.vdb

Legacy Member
2-5 gewonnen hier na een 2-0 achterstand :p
Maar aangezien den tweede ook gewonnen heeft ben ik niet over hem gesprongen :sad:
Terug een seizoen in VIIIe :sleep: :)

Ohja ik had mots gespeeld voor de 2de keer achter elkaar:

Ploegsfeer: moorddadig
:p

LacrimA

Legacy Member
2-4 gebleven
Kben nog 4de geworden en heb topscorer.
(woehoe, 17000 euro, daar zal ik wel 3 weken mee toekomen :ironic: )

Anyway de ploeg die hele seizoen 2de stond blijft nu in 7de meedak gewonnen heb tegen hem :s
Em zal wel pissed zijnen kga afzien volgend seizoen tegen hem :p

grievie

Legacy Member
woeptie!
0-4 gaan winnen en k promoveer naar 6de
in men tegenstander zen ploeg speelde een Leen van den ende :wtf:
loos :)

In_The_End

Legacy Member
1-2 verloren van de kampioen wel meer balbezit:) ma n 6e geblesseerde in 4 matche :sad:

Archeoloogke

Legacy Member
fc westhoek - JV De Punkrammekes 2 - 5

fc westhoek

Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: matig (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : goed (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)


JV De Punkrammekes

Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)


Nog eens kunnen winnen. :p

pina

Legacy Member
onverwachts toch nog 1es geëindigd, omdat de vorige leider onverwachts verloor :)

enj0i^

Legacy Member
ik win weeral :)

al 4 matchen op rij, tegen de eerste drie gewonnen :)

ik sta zooo onverdiend zesde :s

boutros

Legacy Member
Mijn laatste match met 3-1 verloren, jammer ...

Ma wel gelukkig wel al kampioen.
Door deze nederlaag moet ik nu wel barrages spelen om te promoveren :(

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik zen me 1-3 gewonne ma ik had al geen kans om nog te promoveren.

Competitie:VIII.589 (63932)

Land: België
Level: 8 van de 8

Team Gespeeld Goals Punten
1. FCAJAXAMSTERDAM 14 52 - 15 36
2. Lunaticks697 14 39 - 15 29

3. kFC Tamboel sport 14 39 - 29 25
4. lenske en co 14 25 - 22 23
5. Der manschaft 14 27 - 33 17
6. fc de potschijters 14 16 - 34 13
7. FC.PIETER 14 24 - 48 13
8. fc de schandalen 14 13 - 39 7

BuffaloKampioen

Legacy Member
Krijgde seizoensbonus als ge tweede eindigd in VII.273?

Hoeveel dan?

Mvg

morris

Legacy Member
0-4 gewonne tege de laatste en nu eindig ek 2des in men eerste seizoen VI :) Ben dus zeer tevrede over mn seizoen :)

Illes Balears-Banesto
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: redelijk

Middenveld: rampzalig (Heel hoog)
Rechter Verdediging : slecht (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Laag)
Linker Verdediging : slecht (Hoog)
Rechter Aanval : zwak (Heel laag)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Heel laag)


KWS Morris
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: waardeloos (Heel hoog)
Rechter Verdediging : matig (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Laag)
Linker Verdediging : zwak (Hoog)
Rechter Aanval : zwak (Heel laag)
Centrale Aanval : slecht (Hoog)
Linker Aanval : zwak (Hoog)

1. de sjarels 14 65 - 24 36

2. KWS Morris 14 33 - 12 31
3. De Simpers 14 43 - 24 30
4. surfing team 14 18 - 24 19
5. DDnC 14 23 - 30 17
6. fc toekel 14 28 - 51 16

7. go go forever 14 28 - 40 10
8. Illes Balears-Banes 14 14 - 47 6

Ook willek killblok proficiat wense met zn 1ste plaats , ge waart overt algemeen de sterkste van de reeks :)
Khoop voor u da ge u quali wint :niceone:

-mkz.lama-

Legacy Member
1. Forza Chupacabra 14 54 - 7 37
2. Stevoort city 14 29 - 13 24
3. flippers_geetbets 14 31 - 25 24
4. den beerschot 14 30 - 34 21
5. derk rulez 14 26 - 30 16
6. kingofthecourt 14 26 - 36 13
7. ROYAL Antwerpen 14 15 - 36 13
8. royal_s_c_anderlech 14 11 - 41 5

was al lang zeker van kampioen, nu nog zekerder dus ;)

Speler Team Goals
1. Stef Remue Forza Chupacabra 16
2. Sam Cornu kingofthecourt 8
3. Gilian De Vos Forza Chupacabra 8
4. Cyrille Simon Stevoort city 7
5. Rindert Haeck Forza Chupacabra 7
6. Tuwi Bruns De ballenklutsers 6
7. Kor Brandsma Megamemlon 5
8. Boris Willems Forza Chupacabra 5
9. Lindert Marchoul Stevoort city 5
10. Gilbert Blondel den beerschot 4

sta nog met enkele spelers op gedeelde 10de plaats met 4 goals

en haddek mijn team ne week vroeger gehad, khad noois verloren godver
op naar 7de :niceone:

Ether

Legacy Member
5-0 gewonnen

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud


Deftige stats, 33j middenvelder geblesseerd, gaak dien nog kunnen recuperen?
Voor de rest, 19j verdediger 1 week gebleseerd, maar em kan trainen dus ja :)

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
sToRm zei:
1-2 verloren tegen 1ste.

eindstand 2de

7e here we cum :p

*btw de kampioen --> laatste login "13-08-2004 om 18:23" * cheator

Yup bij mij net hetzelfde, alleen is de cheater al vervangen door een newbie die ni inlogt en mijn laatste match was tegen hem dus lekker afgedroogd met 6-0! Leuk dat wel, maar toch, eindig op 1 punt van een ploeg die al z'n punten haalde door cheater en topscorer op 2goals gemist ook door cheater :ironic:

Re@V0r

Legacy Member
Ether zei:
5-0 gewonnen

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud


Deftige stats, 33j middenvelder geblesseerd, gaak dien nog kunnen recuperen?
Voor de rest, 19j verdediger 1 week gebleseerd, maar em kan trainen dus ja :)

die mid gaat ge normaal wel recupereren maar vrij traag
als ge der met 10 dokters op zit zou da wel moeten lukken (is bij mij toch gelukt :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan