Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
Klasse:VII.181 (39241)

Land: België
Level: 7 van de 8

Team Gespeeld Goals Punten
1. iDOOLKES 13 79 - 7 39
2. FC PROTYN 13 61 - 22 33

3. k.s.v.c.w 13 34 - 31 27
4. de twaalfde man 13 35 - 45 16
5. f.c. AsTUNIAANSTA 13 26 - 42 13
6. FC. Dickies 13 30 - 53 9

7. sk lommels 13 21 - 54 9
8. fc floepsasa 13 15 - 47 8

alsek heel veel geluk heb verliest fc. dickies tegen floepsasa en win ik tegen fc protyn, maar aangezien dit zo onrealistisch is zal ik wel moete degraderen naar 8ste klasse

liquido

Legacy Member
lol degraderen naar VIII ...
veel goesting om die rofl smiley te gebruiken, maar't zal ni moge zeker...

killgore

Legacy Member
VII.519
1. Dinamo Brugge 13 45 - 16 33
2. Cercle Kampioen 13 49 - 17 26
3. Mad Cows 13 47 - 23 25
4. De Zweters 13 47 - 27 25
5. De spelbrekers 13 39 - 28 24
6. FC ITC 13 16 - 47 10
7. INTER GENK 13 18 - 58 7
8. SK BUTTERSTRATE 13 9 - 54 3
Ik moet tegen de laatste (juist nieuwe ploeg), en hoop op 3° plek dus (dit team heeft men broer (vandaar de leuke naam) mssch een maand gelden gestart en ik ben er nu 2 weken deftig mee bezig, dus die ploeg kan 6° gewoon niet aan :p, 3 is daarentegen wel perfecte positie :p).

Ex0dus

Legacy Member
liquido zei:
lol degraderen naar VIII ...
veel goesting om die rofl smiley te gebruiken, maar't zal ni moge zeker...
sommige mensen kweken nogal makkelijk een ego kvsk_united, niets van aantrekken..

ontopic:

VI.446
1. Garden Crew 13 62 - 16 36
2. Pimpin Ballers 13 50 - 16 31
3. The Chicons 13 47 - 24 25
4. Pieko 13 39 - 23 25
5. Fc De Freaky Pee 13 43 - 33 17
6. voetbalellende 13 32 - 33 13
7. RSCA SKLo 13 13 - 76 6
8. chrenshaw 13 0 - 65 0

geen kans meer op promotie, maar kheb een solid team voor volgend seizoen, en een starterskapitaal van >1mille, dus da komt wel goed :)

greetz

$hitFly

Legacy Member
1. FC. Brugge 13 41 - 21 28
2. l33t-cr3w 13 38 - 27 28
3. realbarca 13 48 - 24 25
4. ant 13 30 - 24 20
5. IFK Banaanhaar 13 29 - 29 19
6. teambuffalo 13 27 - 39 15
7. FC_Laïs 13 22 - 35 13
8. Eendracht Voorhuid 13 23 - 59 4

ksta 5de, kga piccen vs 3de, kzie wel weat 4de doet tege 1ste
int beste geval win ik nog en verliest 4de zoda ik veilig zit ;p en em barrage mag doen

ma kbereid mij voor op de barrages ;)

Interficio

Legacy Member
1. Toogsprinters 13 58 - 11 33
2. Team Inter 13 45 - 24 26

3. the warcode 13 30 - 21 23
4. Fc Brugges Fc 13 22 - 29 19
5. Dynamo Kannisjotski 13 19 - 22 18
6. aalter 13 22 - 37 15
7. VWO United 13 20 - 45 8
8. kfc techno 13 14 - 41 6

Ben dus zeker van promotie naar VII, vandaag motsen tegen dynamo Kannisjotski, k zou nog graag wa puntjes pakken :).

Mijn ploeg is vrij solide, k heb volgend seizoen nog 70 000 € kapitaal en een paar trainees om te verkopen, ik zie het wel zitten :)

LacrimA

Legacy Member
Ksta 5de en kan hoogstens 4de worden als ik win tegen de tweede mee zijn freaky 3 spitsen :p

Als ik win blijft em wel in mijne groep, morjah :p
Kga motsen en zien wa et geeft. Mn middenveld is sowieso sterker ma kga nog es motsen ook (tis bij em thuis).
Et rare is da em via centrum aanvalt en maar 2 centrale middenvelders heeft. Zou diene ni nog sterker zijn moest em minstens ene flankspeler naar midden zetten?

Ahja :p
We zien wel, khoop op spektakelmatch (ksta trouwes eerste in topscorerstand, ni zijn 3 superspitsen :p)

BuffaloKampioen

Legacy Member
1. Het gras is altijd 13 55 - 4 37
2. The Moatjes* 13 66 - 8 34
3. FC Kampioenen 13 22 - 20 25
4. d'afzakkers 13 19 - 30 18
5. Yellow&Red4EVER 13 27 - 30 15
6. fc jellos 13 22 - 51 9
7. fc.ostend 13 18 - 47 9
8. black_blue_army 13 13 - 52 7

*teamnaam wordt veranderd naar FC Shamrock Rovers...

Mvg, buit is binnen dus...

sToRm

Legacy Member
14.000 man, vol stadion :)

de match voor de 1ste plaats en voor de topscoorder

1-1 spannend

Ether

Legacy Member
2-0 aant winnen, EINDELIJK een goal van mijn formidabele spits, 69% balbezit -> Quali here i come :p

Olivier.vdb

Legacy Member
1. hanetrienen 13 44 - 14 32
2. FC Cherre 13 49 - 18 29

3. De Olibollies 13 49 - 22 27
4. Apolemos Deus 13 30 - 20 24
5. heuly 13 20 - 27 13
6. superowners 13 23 - 36 9
7. de_vennepoten 13 12 - 52 6
8. hoekske 13 11 - 49 5

Als ik win tegen de 5de en de 2de verliest tegen den eerste, dan ga ik promoveren.
Maar die kans is vrij klein --->

TS is zeer laag,ik heb al een rode kaart gekregen, ik sta momenteel achter en den 2de ga wss winnen van den eerste :p maar ja, wie weet?


EDIT:: 2 minuten geleden stond ik 2-0 achter, en jaja: daar is reeds de gelijkmaker :woohoo:
+: de 2de staat achter me 1-0 :applause:

enj0i^

Legacy Member
DAMN, men beste spits eraf gesjot :(

en khad die zo hard nodig vo men degradatie match, fock ej :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan