Archeoloogke
Legacy Member
Omdat het volgende week laatste speeldag is bij ht, nu al het topic voor volgende week
.
Ook met de vragen: Hoe staan jullie er nu voor? Worden jullie nog kampioen of ga je nog lekker degraderen
. Of moet je een quali spelen? Hier alle informatie
. (kan ik ook mss. eens zien dat ik niet de enigste ben die een quali moet spelen
)
Stand in mn klasse:
1. Gent Dragons 13 55 - 21 28
2. The Organ Donors 13 39 - 27 25
3. FC Darlington 13 33 - 31 21
4. fc Under 13 26 - 28 21
5. Ice Team W 13 26 - 30 19
6. JV De Punkrammekes 13 30 - 38 14
7. Herselt VC 13 28 - 43 11
8. fc westhoek 13 18 - 37 8
Eigenlijk ver zeker dat ik quali moet spelen (kan nog ook degraderen maar dat is maar een heel minieme kans
).
Mn ts staat nu al op 'dolgelukkig' ==> tevreden dus want da daalt altijd een niveau bij mij dag later
ad: .
En nu is het aan jullie
.Ook met de vragen: Hoe staan jullie er nu voor? Worden jullie nog kampioen of ga je nog lekker degraderen
. Of moet je een quali spelen? Hier alle informatie
)Stand in mn klasse:
1. Gent Dragons 13 55 - 21 28
2. The Organ Donors 13 39 - 27 25
3. FC Darlington 13 33 - 31 21
4. fc Under 13 26 - 28 21
5. Ice Team W 13 26 - 30 19
6. JV De Punkrammekes 13 30 - 38 14
7. Herselt VC 13 28 - 43 11
8. fc westhoek 13 18 - 37 8
Eigenlijk ver zeker dat ik quali moet spelen (kan nog ook degraderen maar dat is maar een heel minieme kans
).Mn ts staat nu al op 'dolgelukkig' ==> tevreden dus want da daalt altijd een niveau bij mij dag later
ad: . En nu is het aan jullie

