Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Mja, die dude blijft gelek maar 4 sterren halen :p

Kga der 6 dokters opzetten, da men trainee ook zeker genezen is, we gaan wel zien, eb momenteel wel een financiële reserve :D

Wizzard

Legacy Member
Eindelijk, en lichtjes onverwacht ben ik kampioen gespeeld, maar ik moet wel nog een quali spelen, en dan zou ik nog in een niet zo simpele reeks terecht komen...
Anyway, de stats:

F.C. 't Lang Ges
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: slecht (Hoog)
Rechter Verdediging : waardeloos (Hoog)
Centrale Verdediging: slecht (Laag)
Linker Verdediging : slecht (Heel hoog)
Rechter Aanval : matig (Heel laag)
Centrale Aanval : slecht (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Heel laag)

WizzTeam
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: slecht (Heel hoog)
Rechter Verdediging : matig (Hoog)
Centrale Verdediging: matig (Heel laag)
Linker Verdediging : zwak (Hoog)
Rechter Aanval : zwak (Hoog)
Centrale Aanval : zwak (Laag)
Linker Aanval : matig (Heel laag)

3-5 de uitslag, een mooie uitslag vind ik. Ik ben vooral tevreden van mijn aanvalstats. Hopelijk kan ik met een MOTS de quali nog winnen :)

Pandarve

Legacy Member
Ik heb onverdiend gelijk gespeeld, niet dat het iets uit zou maken voor de positie, alleen wel voor de beker.

Ben dus uiteindelijk 3e geworden dit seizoen en volgens de tabellen zijn de 2 die er volgend seizoen bijkomen geen lichtgewichten.
De kampioen speelt promotie/degradatie dus weer geen ghost in de poule.

perre

Legacy Member
Ni dat het nu nog iemand kan schelen waarschijnlijk, maar ik zet men match hier toch :p:

donne's
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)

Midfield: solid (old)
Right Side Defence: outstanding (old)
Central Defence: magnificent (old)
Left Side Defence: supernatural (old)
Right Side Attack: excellent (old)
Central Attack: solid (old)
Left Side Attack: passable (old)


vc veldekens
Player rating and Team formation
Team Attitude: Match of the Season
Tactic: Attack in the middle
Tactic skill: outstanding

Midfield: brilliant (old)
Right Side Defence: passable (old)
Central Defence: formidable (old)
Left Side Defence: inadequate (old)
Right Side Attack: solid (old)
Central Attack: titanic (old)
Left Side Attack: formidable (old

uitslag: 2-3 :). Twas nog nipt, keeper gekwetst enzo, ga int tussenseizoen toch es men verdediging bijschaven :).

1. Inter Melle 14 42 - 16 33

2. Football Club Place 14 28 - 22 23
3. vc veldekens 14 40 - 42 22
4. Bende dames 14 34 - 26 21

5. loony tunes 14 30 - 36 18
6. donne's 14 30 - 36 17

7. Korbeek Sport 14 45 - 38 15
8. obex22 14 22 - 55 10

tweede keer derde op rij, benk wel zeer tevreden mee, al wast dit keer wel bibberen tot de laatste minuut :).

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik heb dit seizoen tot nu toe alles, op twee friendly's na alles gewonne...

*Springkonijn*

Legacy Member
Door laatste match met 0-2 te verliezen, ben ik nog van de 2e naar de 5e plaats gezakt op 3 punten van 2e die laatste match tgn mij won. Kampioen spelen was geen doel, maar het wordt het dit seizoen wel.

killblok

Legacy Member
De laatste match gewonnen met 2-3 ondanks 2 maal 53% balbezit voor den anderen, met dank aan mijn topschutter.
morris zei:
1. de sjarels 14 65 - 24 36

2. KWS Morris 14 33 - 12 31
3. De Simpers 14 43 - 24 30
4. surfing team 14 18 - 24 19
5. DDnC 14 23 - 30 17
6. fc toekel 14 28 - 51 16

7. go go forever 14 28 - 40 10
8. Illes Balears-Banes 14 14 - 47 6

Ook willek killblok proficiat wense met zn 1ste plaats , ge waart overt algemeen de sterkste van de reeks :)
Khoop voor u da ge u quali wint :niceone:
thx, normaal gezien mag diene quali geen problemen opleveren, zijn verdediging is zijn sterkste punt, maar mijn topschutter(s) zullen de muur wel slopen verwacht ik.

Nookiedog

Legacy Member
perre zei:
Twas nog nipt, keeper gekwetst enzo, ga int tussenseizoen toch es men verdediging bijschaven :).

twor tijd, en ik em nen verdediger te koop staan, dus nemen zouk zo zegge, kzal e spitske van u kope ^^

Ether

Legacy Member
Tsss, nen verborgen transfer ad van nookie :p


Kga de mijne nog wel e seizoen doortrainen, mss nog 2, en dan al die wonderbaarlijke verdedigers verkopen :D

Woops

Legacy Member
Oeps
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: matig (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: matig (Hoog)
Linker Verdediging : zwak (Hoog)
Rechter Aanval : slecht (Heel hoog)
Centrale Aanval : redelijk (Laag)
Linker Aanval : slecht (Heel hoog)


SC Zonnebeke
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: matig (Heel laag)
Rechter Verdediging : slecht (Hoog)
Centrale Verdediging: slecht (Heel hoog)
Linker Verdediging : zwak (Laag)
Rechter Aanval : matig (Heel laag)
Centrale Aanval : slecht (Heel hoog)
Linker Aanval : zwak (Heel hoog)


was leuke match. nummer 1 - nummer 2.
easy win met 5-2 in een 3-4-3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan