kvsk_united
Legacy Member
sToRm zei:normaal zou ik danad: zette i.p.v.
![]()
![]()
bwa tis ondertussen al 5-0, kan der beter mee lachen dan dermee bleiten hé
allé de rust ingegaan met 5-0 en de tegenstander heeft balbezit van 75%.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sToRm zei:normaal zou ik danad: zette i.p.v.
![]()
![]()
check out my midfield 

SIO zei:gewonnen tegen 1e, ben nu kampioen met 1punt meer en wel met volgende statscheck out my midfield
Staafies
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel
Middenveld: formidabel (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Hoog)
Linker Verdediging : matig (Hoog)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

lees op uw gemak de rules eens, de extra sites die er allemaal zijn (zie sticky indien je deze nog niet kent), bouw een rustig trainingschema uit, niet direct resultaat maar binnen 2seizoenen zeer merkbaar verschil! en vooral: geduld hebbenkvsk_united zei:7-0 de vernedering gaat verder :doh:

proficiatThe Black Adder zei:Kampioen !![]()
2-4 gewonnen en met 1 punt voorsprong kampioen :applause:
volgende week kwali voor promotie naar 4de, da wordt motsen![]()
.