Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
sToRm zei:
normaal zou ik dan :sad: zette i.p.v. :)



:p

bwa tis ondertussen al 5-0, kan der beter mee lachen dan dermee bleiten hé

allé de rust ingegaan met 5-0 en de tegenstander heeft balbezit van 75%.

sToRm

Legacy Member
Bij mij ist dus nu :sad:

sta 1-2 achter

dan zal ik 2de eindigen ipv 1ste dan maar

Oteb

Legacy Member
De ruststand is 0 - 0. :( . De tegenstander had het meeste balbezit, namelijk 60 procent. Ik ging ook nog voor de topscorertitel, maar dat zal er niet inzitten. Mijnen rivaal :D voor die titel heeft (alweer) gescoord dus ik sta nu al 2 doelpunten achter.

sToRm

Legacy Member
Zo fok dat het nu just vandaag zonnig weer is. een paar krachtige spelers en snel manne zijn dus ni zo goed.

"Lambert Van Casteren werkt zo hard voor zijn eigen team, dat de aanhoudende hitte hem volkomen heeft uitgeput."

leuk, menne énige cv is uitgeput, drek nog wa méér goale op men kl...

RatZ!

Legacy Member
zo seh, ik heb vandaag een walk over
en de eerste verliest :D, resultaat ik toch verdiend kampioen, na een heel seizoen op de eerste plaats te staan en vorige week geklopt te worden :)

SIO

Legacy Member
gewonnen tegen 1e, ben nu kampioen met 1punt meer en wel met volgende stats :D check out my midfield :p

Staafies
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: formidabel (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Hoog)
Linker Verdediging : matig (Hoog)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

The Black Adder

Legacy Member
Kampioen ! :woohoo:

2-4 gewonnen en met 1 punt voorsprong kampioen :applause:

volgende week kwali voor promotie naar 4de, da wordt motsen :)

Blackadderteam

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : wereldklasse (oud)
Centrale Verdediging: reusachtig (oud)
Linker Verdediging : mythisch (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)

kvsk_united

Legacy Member
i'm walked over :angry:

6-0 achterstand tegen den 2de in 64ste minuut

Oteb

Legacy Member
0-1 achter, tegen den 2de. Gelukkig ben ik vorige week al kampioen geworden.

Krosser

Legacy Member
SIO zei:
gewonnen tegen 1e, ben nu kampioen met 1punt meer en wel met volgende stats :D check out my midfield :p

Staafies
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: formidabel (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Hoog)
Linker Verdediging : matig (Hoog)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

hier dan maar
Middenveld :eek:

$hitFly

Legacy Member
Middenveld: matig (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)

op pic tegen de 3de verloren :(
die is nu kampioen geworde :p
nu ja barragematch komt eraan
hopelijk heb ik dan mijn 3de basismiddenvelder terug ;p
dan nog motsje er tegenaan
en kga dan wel ne uitstekend mid halen weer ;p

SIO

Legacy Member
kvsk_united zei:
7-0 de vernedering gaat verder :doh:
lees op uw gemak de rules eens, de extra sites die er allemaal zijn (zie sticky indien je deze nog niet kent), bouw een rustig trainingschema uit, niet direct resultaat maar binnen 2seizoenen zeer merkbaar verschil! en vooral: geduld hebben :)

Re@V0r

Legacy Member
kampioen!
1-1 gespeeld tegen de 6en maar den 2en heeft met 3-2 verloren dus toch nog verdiend kampioen... op naar de quali :D
wel jammer da mijn topschutter 1 te weinig heeft gemaakt, nu staat em gelijk met nen anderen maar zal prolly geen premie krijgen :(

killgore

Legacy Member
The Black Adder zei:
Kampioen ! :woohoo:

2-4 gewonnen en met 1 punt voorsprong kampioen :applause:

volgende week kwali voor promotie naar 4de, da wordt motsen :)
proficiat :).

2-1 aant winnen hier, nog wat afwachten dus.

edit: 3-1 :woohoo:

LacrimA

Legacy Member
2-4 voor tegen 2de :p
En mijne topscorere eeft al 2 keer gescoord.

Als alles zo blijft heb ik topscorer en word ik 4de, joy :p
Toch iets van geld (en nen hoop supporters bij weer, is 8 supporters per update het maximum?)

FeNiX4LiFe

Legacy Member
snif 0 - 1 verloren op penalty dan nog.
had 70 % balbezit tijdens de hele wedstrijd maar een rode kaart en het 5 4 1 spelen van de tegenstander woogden te zwaar door.
mn spitsen geraakten er maar niet door :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan