Archief - Laatste speeldag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LacrimA

Legacy Member
1. K.W.Club Brugge F.C 13 43 - 21 32
2. jacky'sssssssssss 13 49 - 25 25

3. Leuve odol 13 38 - 24 24
4. De Hoek 13 48 - 30 21
5. Lacrima 13 36 - 22 21
6. de paulinetjes 13 21 - 38 16

7. Racing ponq F1 13 31 - 35 13
8. FC Vierschaar 13 4 - 75 0

Spennend nog voor 2de plek maar niet voor mij :p
maar ik speel tegen de 2de en de 3de tegen de 6de (wint em zeker)
Als ik mots kan ik winnen tegen 2de (speelt 3-4-3, ik 3-5-2, middenveld domineer ik zeker, toch motsen want em scoort elke kans ver en ik verre van :p => em heeft 3 3.5 ster spitsen, wa veel is in 7de imho :p)

Wel kzit mee een dilemma eigelijk en raad zou wel leuk zijn :p
Kzit dus bij de 5 sterkste poules van 7de en 3 ploegen zitten bij de 250 beste ploegen (3de,4de en ik, Die 2 schommelen zelf rond 100ste sterkste ploeg). Voor het moment promoveren 2 "zwakkere ploegen" zoda et in principe ni makkelijker ga worden deze poule :p
Ma den 2de staat "slechts" als 500ste ploeg ofzo, maar heeft volges mij 1 van sterkste ploegen uit poule toch.

Mn vraag dus: is het beter dat die 2de promoveert (mee zn superspitsen) of den 3de, die statistisch beter is?

Kheb ulder lot zowa in mn handen, hoewel het niet gegarandeert is dat ik win tegen 2de natuurlijk.

Wa er bijkomt: als ik win en 4de speelt gelijk of verliest (niet waarschijnlijk wel) dan word ik nog 4de en kreeg nog wa extra geld wa ik nodig heb :p

Dus to the point: motsen tegen 2de en diene veroordelen tot nog een jaar 7de misschien? of gewoon spelen en het lot laten beslissen? :p

enj0i^

Legacy Member
bij mij staat alles vast.

ik eindig 5de en moet kwali spelen voor behoud, ts staat op POE :woohoo:

stvw

Legacy Member
LacrimA zei:
1. K.W.Club Brugge F.C 13 43 - 21 32
2. jacky'sssssssssss 13 49 - 25 25

3. Leuve odol 13 38 - 24 24
4. De Hoek 13 48 - 30 21
5. Lacrima 13 36 - 22 21
6. de paulinetjes 13 21 - 38 16

7. Racing ponq F1 13 31 - 35 13
8. FC Vierschaar 13 4 - 75 0

Spennend nog voor 2de plek maar niet voor mij :p
maar ik speel tegen de 2de en de 3de tegen de 6de (wint em zeker)
Als ik mots kan ik winnen tegen 2de (speelt 3-4-3, ik 3-5-2, middenveld domineer ik zeker, toch motsen want em scoort elke kans ver en ik verre van :p => em heeft 3 3.5 ster spitsen, wa veel is in 7de imho :p)

Wel kzit mee een dilemma eigelijk en raad zou wel leuk zijn :p
Kzit dus bij de 5 sterkste poules van 7de en 3 ploegen zitten bij de 250 beste ploegen (3de,4de en ik, Die 2 schommelen zelf rond 100ste sterkste ploeg). Voor het moment promoveren 2 "zwakkere ploegen" zoda et in principe ni makkelijker ga worden deze poule :p
Ma den 2de staat "slechts" als 500ste ploeg ofzo, maar heeft volges mij 1 van sterkste ploegen uit poule toch.

Mn vraag dus: is het beter dat die 2de promoveert (mee zn superspitsen) of den 3de, die statistisch beter is?

Kheb ulder lot zowa in mn handen, hoewel het niet gegarandeert is dat ik win tegen 2de natuurlijk.

Wa er bijkomt: als ik win en 4de speelt gelijk of verliest (niet waarschijnlijk wel) dan word ik nog 4de en kreeg nog wa extra geld wa ik nodig heb :p

Dus to the point: motsen tegen 2de en diene veroordelen tot nog een jaar 7de misschien? of gewoon spelen en het lot laten beslissen? :p

ik zou gewoon spelen ... wint ge des te beter dan zulde volgend jaar nog wel kans maken ... wint ge niet so what hij is dan weg :p en volgend seizoen moet ge dan maar zien dat ge dien andere desnoods alleen voor u krijgt ... dan zijde nog door ;)

Perfusion

Legacy Member
1. The Crockhunters 13 41 - 8 36
2. FC. Smalensk 13 35 - 12 30
3. De Smossers 13 25 - 24 18
4. forzagenk 13 12 - 23 18
5. PerV 13 28 - 20 16
6. de rudy's 13 18 - 30 16
7. mount everest 13 13 - 33 12
8. de heilige hooligan 13 12 - 34 9

als ik win kan ik nog vierde worde, alleen als forzagenk weer verliest (vorige speeldag 0-6 van gewonnen)
was mijn eerste seizoen, ben pas in de helft van dit seizoen begonnen, ik stond toen zesde, dus als ik nu vierde kan eindigen zen ik content :)
en volgend seizoen hopelijk promoveren hé :)

perre

Legacy Member
ok mannekes, help me out here :p

1. Inter Melle 13 39 - 15 30

2. Bende dames 13 33 - 23 21
3. Football Club Place 13 25 - 21 20
4. vc veldekens 13 37 - 40 19

5. loony tunes 13 28 - 32 18
6. donne's 13 28 - 33 17

7. Korbeek Sport 13 44 - 35 15
8. obex22 13 18 - 53 7

ik moet op bezoek bij de donne's, verliezen of gelijkspelen is gelijk aan barrage moeten spelen (gezien de loony tunes tege obex22 moete). Ik zou kunne alles op alles zette en motse, en hopen op winst, maar als ik dan niet win zit ik natuurlijk met een serieus probleem in de quali. Als ik PIC dan denk ik niet dak kan winnen, dus is het waarschijnlijk wel zeker quali, maar met goeie TS natuurlijk ...

Nu, zelfs als de donne's van mij winne is de kans klein dat ze safe zitte alsk het goed heb, aangezien de loony's wel zulle winne, dus MOTSEN gaan ze waarschijnlijk ni riskere hoop ik :). Meer nog, als ze dan toch like 80% zeker zijn van quali zulle ze wel piccen zeker?

Ik peis dak voor de MOTS ga gaan. Eens uitgaan van eigen sterkte :p.

Ma alster iemand van jullie een beter plan heeft is dat altijd welkom ;)

grievie

Legacy Member
1. FC Zotegem 13 46 - 8 37
2. Guardian Forces 13 42 - 15 29

3. racing loge 13 42 - 28 24
4. Enige Echte Limburg 13 37 - 26 21
5. VC Puijel 13 26 - 31 14
6. *.fc de genkenaren* 13 22 - 30 11

7. kukeleku_74 13 10 - 41 9
8. R.S.C. Astøria 13 8 - 54 6

1 en 2 liggen vast, de rest kan hier en daar nog wa verschuiven...
promotie naar VI is dus binnen :niceone:
Alleen vrees ik dak daar fameus tegen men doos ga krijgen :cry:

Pandarve

Legacy Member
Ik sta momenteel 3e en kan nog op elke positie van 2e t/m 5e komen.
Speel volgende week tegen de nummer 4.

Belangrijke redenen om te winnen:

1) Mijn sups lopen anders de komende weken weg (staan nu neutraal)

2) Betere loting in de beker.

Die zeizoensbonus hoef ik het niet voor te doen, die is zo laag.

killblok

Legacy Member
1. de sjarels 13 62 - 22 33

2. KWS Morris 13 29 - 12 28
3. De Simpers 13 40 - 24 27
4. DDnC 13 23 - 27 17
5. surfing team 13 17 - 24 16
6. fc toekel 13 28 - 50 16

7. go go forever 13 26 - 37 10
8. Illes Balears-Banes 13 14 - 43 6

tis tegen de 7de, kga weeral piccen om dan te motsen in de kwalificatiematch die ik ws zal moeten spelen. Nu gewoon hopen dat de vormdrops uitblijven.

Perfusion

Legacy Member
perfusion zei:
1. The Crockhunters 13 41 - 8 36
2. FC. Smalensk 13 35 - 12 30
3. De Smossers 13 25 - 24 18
4. forzagenk 13 12 - 23 18
5. PerV 13 28 - 20 16
6. de rudy's 13 18 - 30 16
7. mount everest 13 13 - 33 12
8. de heilige hooligan 13 12 - 34 9

als ik win kan ik nog vierde worde, alleen als forzagenk weer verliest (vorige speeldag 0-6 van gewonnen)
was mijn eerste seizoen, ben pas in de helft van dit seizoen begonnen, ik stond toen zesde, dus als ik nu vierde kan eindigen zen ik content :)
en volgend seizoen hopelijk promoveren hé :)
hmm, just gezien da ik nog derde kan worde, ik moet nu tege de smossers, dus als ik win sta ik voor hem, dus zal ik ma MOTS'en :)

-mkz.lama-

Legacy Member
1. Forza Chupacabra 13 50 - 7 34
2. Stevoort city 13 22 - 13 21
3. flippers_geetbets 13 29 - 25 21
4. den beerschot 13 30 - 30 21
5. kingofthecourt 13 26 - 29 13
6. derk rulez 13 22 - 29 13
7. ROYAL Antwerpen 13 15 - 34 13
8. royal_s_c_anderlech 13 10 - 37 5

geen zorgen dus

stvw

Legacy Member
perre zei:
ok mannekes, help me out here :p

1. Inter Melle 13 39 - 15 30

2. Bende dames 13 33 - 23 21
3. Football Club Place 13 25 - 21 20
4. vc veldekens 13 37 - 40 19

5. loony tunes 13 28 - 32 18
6. donne's 13 28 - 33 17

7. Korbeek Sport 13 44 - 35 15
8. obex22 13 18 - 53 7

ik moet op bezoek bij de donne's, verliezen of gelijkspelen is gelijk aan barrage moeten spelen (gezien de loony tunes tege obex22 moete). Ik zou kunne alles op alles zette en motse, en hopen op winst, maar als ik dan niet win zit ik natuurlijk met een serieus probleem in de quali. Als ik PIC dan denk ik niet dak kan winnen, dus is het waarschijnlijk wel zeker quali, maar met goeie TS natuurlijk ...

Nu, zelfs als de donne's van mij winne is de kans klein dat ze safe zitte alsk het goed heb, aangezien de loony's wel zulle winne, dus MOTSEN gaan ze waarschijnlijk ni riskere hoop ik :). Meer nog, als ze dan toch like 80% zeker zijn van quali zulle ze wel piccen zeker?

Ik peis dak voor de MOTS ga gaan. Eens uitgaan van eigen sterkte :p.

Ma alster iemand van jullie een beter plan heeft is dat altijd welkom ;)

MOTS'en natuurlijk ;)

de kans op een 3de plaats late zo toch niet schieten zekers? :p

en btw koopt u es gauw nen pakke beter keeper ;)

ik speel in VI en heb nen beteren :p

Ether

Legacy Member
Man man, spannende reeksen hier!! Kdenk dat de mijnen ook nie moet onderdoen!!

1. kannishotski FC 13 43 - 17 29

2. KSV Bornem 13 43 - 20 24
3. Arctic Elephants 13 37 - 25 24
4. The Vegeta's 13 23 - 11 23

5. Koninklijke Roesela 13 23 - 21 19
6. Jannebananne 13 27 - 28 16

7. FC Achter Den Hoek 13 22 - 31 16
8. Arnesal 13 0 - 65 0


Ik, nummer 6, moet thuis tegen nummer 7! Verlies= degradatie, bij alle andere uitslagen speelek quali! Ts staat nu op kalm, een mots zit er zeker niet in! Kga dus op normaal spelen! Eventjes zijn stats posten:

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : rampzalig (oud)
Centrale Aanval : waardeloos (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

Em speelt in een 3-4-1 :unsure:
Kzet dus alles op mijn linkeraanval, en alsek tegen zo'n aanval nog goals tegenkrijg dan stoppek me defenders te trainen zu :doh:
Qua middenveld moet ik hem ownen, men ene uitmuntende inner mid goed in vorm, den anderen gaat denkek vrijdag in vorm stijgen, men excellent zit nog steeds in uitstekende vorm..

Als de vorm zo blijft zouek toch wel moeten winnen denkek?

Piedro

Legacy Member
1. Yin_Yang 13 56 - 8 37
2. The Ravagers 13 44 - 14 32

3. El Arenal C.F 13 52 - 15 31

ik (2de) moet volgende week tegen den 1ste
3de tegen de 6de

den 1ste is gisteren zeker geworden dat em kampioen is, dus hoop ik dat em tegen mij niet motst, dan hebbek nog een kans. Tis wel bij hem thuis dus tzal toch moeilijk worden

tis in VII dus tgaat nog om een promotieplaats

Kensuke

Legacy Member
1. FC. Brugge 13 41 - 21 28
2. l33t-cr3w 13 38 - 27 28
3. realbarca 13 48 - 24 25
4. ant 13 30 - 24 20
5. IFK Banaanhaar 13 29 - 29 19
6. teambuffalo 13 27 - 39 15
7. FC_Laïs 13 22 - 35 13
8. Eendracht Voorhuid 13 23 - 59 4

Ik moet tegen de 4e, de eerste moet tegen de 7e en de derde moet tegen de 5e...
kan eventueel nog eerste worden, ma 'khoop er niet te veel op ;)

Interficio

Legacy Member
1. Toogsprinters 13 58 - 11 33
2. Team Inter 13 45 - 24 26

3. the warcode 13 30 - 21 23
4. Fc Brugges Fc 13 22 - 29 19
5. Dynamo Kannisjotski 13 19 - 22 18
6. aalter 13 22 - 37 15
7. VWO United 13 20 - 45 8
8. kfc techno 13 14 - 41 6

K ben nu zeker van promotie, tenzij den derde volgende week 15 goals op 1 wedstrijd scoort :)

Zou'k nu volgende keer MOTS'en omdat de teamspirit toch gereset wordt?

morris

Legacy Member
Bekan iedereen die geen quali moet spelen die motst op de laatste speeldag :)
Waaronder ik dus ook :)

Woops

Legacy Member
1. Oeps 13 56 - 9 37

2. SC Zonnebeke 13 54 - 9 33
3. FC_SOEPKIEKENS 13 41 - 20 28
4. geel-blauw 13 33 - 24 22
5. Mwooslee 13 22 - 27 15
6. s.k. de pullers 13 23 - 35 13

7. Temsica 13 5 - 48 6
8. beasty boys 13 4 - 66 0


ikke Oeps moet komende week tegen zonnebeke. puntje is genoeg voor rechtstreekse promotie. Maar wil ook nog de topscoorder uit de reeks. (is nu gedeeld eerste met 15 goals).
maar het kampioenschap in VI.269 wordt wel gevierd :p

gertjanos

Legacy Member
1. BlackPanters 13 51 - 17 33

2. Xanderstars 13 36 - 17 33
3. kfc gertjanos 13 34 - 18 25
4. FC Dikke Tet 13 40 - 24 24

5. Borsbeek Sport 13 30 - 29 20
6. Real United Snuffel 13 24 - 38 12

7. FC Villers Poterie 13 10 - 42 4
8. seveso 13 11 - 51 3

kben al 2weken zeker van een verlengd verblijf in IV.1, maar toch wordt het nog spannend. Ikzelf moet tegen nummer4 spelen, en hopelijk kan ik zo men 3de plaats verzekeren. De nummers 1en2 spelen tegen elkaar voor promotie.

Batman

Legacy Member
1. Sp. Desacala 13 54 - 18 33

2. fc de wapkes 13 54 - 18 33
3. Batties 13 52 - 16 33
4. fc skeef 13 47 - 31 22
5. Timmy's Minions 13 33 - 42 16
6. Makeleleteam 13 28 - 46 10

7. de rare venten 13 5 - 53 4
8. DaRkDrAgOn 13 8 - 57 2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan