LacrimA
Legacy Member
1. K.W.Club Brugge F.C 13 43 - 21 32
2. jacky'sssssssssss 13 49 - 25 25
3. Leuve odol 13 38 - 24 24
4. De Hoek 13 48 - 30 21
5. Lacrima 13 36 - 22 21
6. de paulinetjes 13 21 - 38 16
7. Racing ponq F1 13 31 - 35 13
8. FC Vierschaar 13 4 - 75 0
Spennend nog voor 2de plek maar niet voor mij
maar ik speel tegen de 2de en de 3de tegen de 6de (wint em zeker)
Als ik mots kan ik winnen tegen 2de (speelt 3-4-3, ik 3-5-2, middenveld domineer ik zeker, toch motsen want em scoort elke kans ver en ik verre van
=> em heeft 3 3.5 ster spitsen, wa veel is in 7de imho
)
Wel kzit mee een dilemma eigelijk en raad zou wel leuk zijn
Kzit dus bij de 5 sterkste poules van 7de en 3 ploegen zitten bij de 250 beste ploegen (3de,4de en ik, Die 2 schommelen zelf rond 100ste sterkste ploeg). Voor het moment promoveren 2 "zwakkere ploegen" zoda et in principe ni makkelijker ga worden deze poule
Ma den 2de staat "slechts" als 500ste ploeg ofzo, maar heeft volges mij 1 van sterkste ploegen uit poule toch.
Mn vraag dus: is het beter dat die 2de promoveert (mee zn superspitsen) of den 3de, die statistisch beter is?
Kheb ulder lot zowa in mn handen, hoewel het niet gegarandeert is dat ik win tegen 2de natuurlijk.
Wa er bijkomt: als ik win en 4de speelt gelijk of verliest (niet waarschijnlijk wel) dan word ik nog 4de en kreeg nog wa extra geld wa ik nodig heb
Dus to the point: motsen tegen 2de en diene veroordelen tot nog een jaar 7de misschien? of gewoon spelen en het lot laten beslissen?
2. jacky'sssssssssss 13 49 - 25 25
3. Leuve odol 13 38 - 24 24
4. De Hoek 13 48 - 30 21
5. Lacrima 13 36 - 22 21
6. de paulinetjes 13 21 - 38 16
7. Racing ponq F1 13 31 - 35 13
8. FC Vierschaar 13 4 - 75 0
Spennend nog voor 2de plek maar niet voor mij

maar ik speel tegen de 2de en de 3de tegen de 6de (wint em zeker)
Als ik mots kan ik winnen tegen 2de (speelt 3-4-3, ik 3-5-2, middenveld domineer ik zeker, toch motsen want em scoort elke kans ver en ik verre van
=> em heeft 3 3.5 ster spitsen, wa veel is in 7de imho
)Wel kzit mee een dilemma eigelijk en raad zou wel leuk zijn

Kzit dus bij de 5 sterkste poules van 7de en 3 ploegen zitten bij de 250 beste ploegen (3de,4de en ik, Die 2 schommelen zelf rond 100ste sterkste ploeg). Voor het moment promoveren 2 "zwakkere ploegen" zoda et in principe ni makkelijker ga worden deze poule

Ma den 2de staat "slechts" als 500ste ploeg ofzo, maar heeft volges mij 1 van sterkste ploegen uit poule toch.
Mn vraag dus: is het beter dat die 2de promoveert (mee zn superspitsen) of den 3de, die statistisch beter is?
Kheb ulder lot zowa in mn handen, hoewel het niet gegarandeert is dat ik win tegen 2de natuurlijk.
Wa er bijkomt: als ik win en 4de speelt gelijk of verliest (niet waarschijnlijk wel) dan word ik nog 4de en kreeg nog wa extra geld wa ik nodig heb

Dus to the point: motsen tegen 2de en diene veroordelen tot nog een jaar 7de misschien? of gewoon spelen en het lot laten beslissen?




