Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet opgestEgen?passero zei:euhm tja... don't know
Komt omda ik IRL altijd al ben opgestogen van EBBR of EBCI. vandaar wss![]()



Janies zei:halo ik heb fs2004 gekocht want ikwas hem kwijt.. maar ik heb hem geinstallerd maar als ik dubbelklik dan zie ik dat hij aan het starten begint maar dan valt het weer uit.. weet iemand wrm?
LoLpassero zei:Je moet eerst de localiser te pakken krijgen en dan de glide scope volgen zodat je mooi gealigneerd op de runway komt. Waarschijnlijk ligt daar het probleem...

