Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coillie

Legacy Member
ge moet uw trading poSt uitbereiden voor grotere range en nie uw poRt, port is enkel om sneller te laden

Foirzie

Legacy Member
Het is die dat ik bedoelde.
Ik ben nu hier en daar wat aan het pillagen, want niemand trade.

coillie

Legacy Member
pillagen ruled als ge nie te veel tegenstand kent als het enen is da actief resources burnt met ne lage port level en contstant defense bouwt word het snel heel verlieslatend :s

MagicD

Legacy Member
pillagen is idd nuttig. Khaat 't alleen als ik iemand uitzoek, in't oog hou, spies opoffer en zijn legertje vernietig om dan na enkele dagen al te zien dat em inactive wordt en dat dus iedereen hem gratis kan gaan pillagen.

coillie

Legacy Member
tja ik hou meest van innactives en lamers pillagen :p da's het enige da opbrengt ;)

MagicD

Legacy Member
Innactives raapt ge bijna niks, iedereen pillaged die.

minstens lvl10, geen oorlogsschepen, geen alliance met meer als 3members en ni meer als 15 000 punten in general. Da zijn degeen die ik aanval. En als'k zie da hun wijn op is durf'k voor grotere gaan.

Kleintjes pillage 'k alleen om te dwinge van te donaten.

Bie die kleine raapt ge meestal maar rond de 300-500 resources en wa goud, bij die grote zit ge zelden onder de 1000. En als ge die dan gedurende 4-5 dage kunt farmen hebt ge alleen al aant goud da ge pillaged u onkosten terug. Tenzij ge malchance hebt en ze worden inactive na 2dagen.

*Brommerken*

Legacy Member
hoe kunt ge uw troepen naar een ander eiland brengen? :p
keb mij blijkbaar wa vergist om ene aan te vallen die veel sterker is dan verwacht, lvl9 town maar...

Taskdavergo > Braltuos[41:68]

Offensive power: 640
Defensive power: 2,386
Stamina: 452
Town wall: 90%

HULP! :p

MagicD

Legacy Member
Rofl, ja die heeft 50 000 in generals. :p

Als ge bedoelt u troepen naar een andere stad brengen:

De stad vanwaar ge u troepe wilt versturen moet in da kaderke bovenaan staan en dan in eiland-view u stad waar naartoe ge ze wilt sturen selecteren.
Dan deploy troops.

Int vervolg best eens u slachtoffer opzoeken in highscores en eerst spies sturen.

*Brommerken*

Legacy Member
blijkbaar, ma kwas me wa aant vervelen en dacht kga es ene pillagen. lvl9 geen alliantie leek mij een goed doel :p

Djouls

Legacy Member
ik kan nu mijn derde colony stichten,ben begonnen op crystal glass eiland en heb ondertussen al marble en wine colony.
Vraag is of ik nu tweede marble of suplhur colony sticht..
graag ewa hulp

crackdasher

Legacy Member
fuck man, kheb e lekker stadje :love:

170% defence bonus door town wall, lvl20 barracks :love:

seksy :drool:

MagicD

Legacy Member
Niemand meer op eta die een cultural treaty nodig heeft? kheb iedereen 1 gestuurd maar nen hoop heeft nog niet aanvaard.

*Brommerken*

Legacy Member
ik heb geen gehad maar keb voorlopig ook nog geen plaats, maar kan wel een museum gebruiken op enkele kolonies dus kzal binnenkort eens upgraden.

killerbeam

Legacy Member
Ik zoek nog een cultural exchange op epsilon voor men 2 steden elk 1.
Heb net aanvraag voor alliantie ook gedaan.
klorenism 22-21
florenism 24-21

Foirzie

Legacy Member
Kan iemand mij wat marble sturen? Zodat ik eindelijk naar m'n tweede colony kan gaan op Epsilon.
Ceipaios[70:89] > Tits
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan