Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foirzie

Legacy Member
Income Upkeep Amount
Tits 1,315 1,573 -259
Nipple 1,036 1,338 -303
Mellons 937 1,325 -389
3,289 4,237 -949


Dit is mijn income per uur.
En toch gaat mijn gold steeds naar beneden...
Hoe kan dit? Ik ben overnacht van 60k naar 52k gegaan...

ByTEsPaWn

Legacy Member
Ik vraag me af wanneer ik best begin een leger te bouwen. De upkeep ervan lijkt me gewoon verschrikkelijk hoog, als ik 15 phalanxen train ben ik al mijn volledige income (400 per uur) kwijt.

ByTEsPaWn

Legacy Member
Kan ik in de Alliance 9LI komen? Ik heb net m'n ambassade gebouwd :p. Kzal eens ingame een bericht verzenden naar de alliance onder de naam 'Tr1ploid'. Het onderwerp is 'Aufnamegesuch anfragen' zeker?

Oja: wanneer zou het slim zijn mijn eerste kolonie op te richten, mn eerste stad is nu lvl9 ofzo. Ik zal best nog wachten tot ik een leger opgebouwd heb zeker? En waar zou ik een colony dan best zetten? Ik zit nu op marble island, naar het zijn zijn die wel begeerd, dus mss als tweede eiland weer marble?

ByTEsPaWn

Legacy Member
ja, maar nie in deze thread blijkbaar, want ik krijg precies nie veel respons op mn vragen :(

Foirzie

Legacy Member
Ja ik ben nog actief.
Maar het is wat simpel eens je 4 eilanden hebt met fully expanded colonies

Equino

Legacy Member
speel ook nog.

Gaat gewoon traag nu. Alléja moet soms maar 1 keer bezoeken per dag en alles is in orde :)

crackdasher

Legacy Member
pff ook ng actief jah, maar als ge die van mn eilande ziet, die gaan stillekes weg allemaal :')

en kwil ze dan pillage vo hun resources ma dan verbreek ik die cultural treaty >_<

zeg coillie, gij hebt 6 stadje al zker?

coillie

Legacy Member
@ byte, wss wel als ge applied en aan santaa of sio z'n oor trekt komt da wel goe denk'k :x
@ jello: full expanded? wa verstade daar onder?
@ equino: da heeft voor en nadelen natuurlijk ma voor zo'n zotte dingen als travian heb ik toch geen tijd meer dus mij deert het niet dat het wat trager gaat
@ crack: zoek eerst ander treaty's, als ge nog active players vind erges :p. ja ik heb 6 steden... ma wel weinig goudproductie :s

Foirzie

Legacy Member
Coillie.
Ik bedoel daarmee de governors residences die op de correcte level staan :).
Dat duurt ook altijd een tijdje, aangezien je behoorlijk wat resources ervoor nodig hebt.

coillie

Legacy Member
el_jello zei:
Coillie.
Ik bedoel daarmee de governors residences die op de correcte level staan :).
Dat duurt ook altijd een tijdje, aangezien je behoorlijk wat resources ervoor nodig hebt.

ja klopt, ma als ge terug uitgroeit moete ze terug allemaal uppen, 'k heb nu 6 dorpen en toch wel veel corruptie 'k ga ze toch eerst allemaal gelijk trekken :x

nick491

Legacy Member
ik speel het ook sinds een weekje heb net men 1ste kolonie gesticht zit in wereld alpha en heb zwavel op overschot ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan