Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Ik zit op Elipson, ik speel eigenlijk zonder leger maar puur op trading.

Gulae

Legacy Member
nick491 zei:
ik speel het ook sinds een weekje heb net men 1ste kolonie gesticht zit in wereld alpha en heb zwavel op overschot ;)

zwavel hebt ge totaal ni nodig, je kan beter een extra marble of crystal kolonie hebben. Zwavel bieden ze in overvloed aan op de markt. Voor marble / crystal zal je heel wat meer moeten betalen en nog veel meer moeten zoeken ...

Vanaf je een behoorlijk lvl hebt, kan je gemakkelijk marble/crystal verkopen en de nodige zwavel binnenhalen om je army te versterken / op te richten.

Luniq

Legacy Member
bestaat er nog een alliantie op epsilon? ben vandaag begonnen met dit spel. ziet er wel plezant uit.

Luniq

Legacy Member
kzit gelijk wa vast; kheb marble nodig om mijn trading post up te graden maar ik kan er geen vinden via trade. zit op epsilon. kan niets meer upgraden nu

ByTEsPaWn

Legacy Member
Rubiko zei:
kzit gelijk wa vast; kheb marble nodig om mijn trading post up te graden maar ik kan er geen vinden via trade. zit op epsilon. kan niets meer upgraden nu

kwil u gerust wel wa sturen... naam en hoeveelheid?

Luniq

Legacy Member
eiland Rayoos[55:24]
stad Rivendel

hoe kan ik mijn bereik van mijn trading post vergroten?
Stuur maar zoveel marble als ge kwijt wilt... heb 800 storage capacity.

Alvast merci!

Nookiedog

Legacy Member
9lives is onze alliantie, whisper mij voor invite met je telenet nick.

Kehios[49:34] > Nookie

Yurf

Legacy Member
Ik heb mij geregistreerd, maar zit op Alpha. Ik kon enkel kiezen tussen Alpha en Beta. Hoe kan ik op Epsilon registreren?

EDIT: Heb het al gevonden, ik moest blijkbaar op de UK servers registreren.

CyCe

Legacy Member
Kan ik eventueel jullie alliance nog joinen? Heb ook ingame bericht gestuurd.

nixie

Legacy Member
epsilon
shianos
Nixie

ben nog wa aant prullen ^^
gee nflauw idee wat ik moet doen tbh
heb de guides in het board wel al gevonden :)

crackdasher

Legacy Member
ByTEsPaWn zei:
Ik lig precies uit de 9LI alliantie om een onbepaalde reden...

de leider had ne deal gesloten met een (grotere) alliance, maar enkel die met een bepaalde (hoge) score mochten erbij. daarom heeft hij besloten die met een lagere score te verwijderen.

je kan altijd ook proberen om bij die alliance te komen (SGA), mss mag je er ook bij (als je deftige rating hebt wsl :p)

ps: ik ben de leider niet :D

Stimpy

Legacy Member
DMAN YOU COILLIE :angry: :angry:

kzat wel ni in de alliance, maar toch
DOOD aan coillie :angry:



:love:

crackdasher

Legacy Member
kweet niet of iemand het nog speelt, maar als ne nieuweling mijn account op epsilon wilt overnemen, pm maar!

6 steden met townhall +20

Oliv112

Legacy Member
Zit in top 800 op server epsilon en ben memeber in Dominators laliace (biggest and strongest one on the sevrer ^^)...
Ben net palace aan het upgraden voor mijn 6 town te kunnen beginnen (heb 2 marble, 1 crystal 1 wine and 1 sulphur), ga nu nog eens voor wine...

Tr1ploid

Legacy Member
crackdasher zei:
de leider had ne deal gesloten met een (grotere) alliance, maar enkel die met een bepaalde (hoge) score mochten erbij. daarom heeft hij besloten die met een lagere score te verwijderen.

je kan altijd ook proberen om bij die alliance te komen (SGA), mss mag je er ook bij (als je deftige rating hebt wsl :p)

ps: ik ben de leider niet :D

kzit nu toch weer bijna aant gemiddelde van uwe nieuwe stam, mar kwil der al nie meer in, neh! :tongue:

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan