Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Equino

Legacy Member
tof tof, die nieuwe functies.

Anyhow, 'k zit nu al 2 dagen te zoeken naar marble en gewoon niemand verkoopt in m'n omgeving aaaargh.

'k heb 500 nodig om m'n palace up te graden. Zodat ik een marble colony kan starten.

Tranco

Legacy Member
iemand die weet wat de governor's place is. want in een van men colony's is er corruption en ik zou dat kunnen oplossen met het upgraden van men governor's place (want der staat voor elke colony moet het eens geupgrade worden)

Santa

Legacy Member
Tranco zei:
iemand die weet wat de governor's place is. want in een van men colony's is er corruption en ik zou dat kunnen oplossen met het upgraden van men governor's place (want der staat voor elke colony moet het eens geupgrade worden)

Awel ja dan weet ge wat het is he wanker. Tis nog maar geïmplementeerd van gisteren.

Maar dieje lvl3 is weer zot ze pee pff, voor elke governor 5000+ marble/crystal en 10.000 wood >_<

coillie

Legacy Member
boere dus :x

maja wtf corruption, moete gewoon een hoger museum level ofzo zetten hé, dan zijde de negatieve werking van corruption ook kwijt :x

edit: volgens de help is die warehousebug idd aangepast, 'k moet ma 2 upgrade's meer doen :x

Kunlun

Legacy Member
Bylios[93:86] > Kunopolis

Dringend marble nodig! Mn townhall is vol en heb geen marble om te upgraden!

crackdasher

Legacy Member
dudes!, khad dus e palace in één vn mn kolonies gezet voor die governor's residence er kwam. moet ik die nu afbreke en ne gov zette daar??? want in mn lijstje van al mn stede staat da palace er niet tusse :(

Santa

Legacy Member
crackdasher zei:
dudes!, khad dus e palace in één vn mn kolonies gezet voor die governor's residence er kwam. moet ik die nu afbreke en ne gov zette daar??? want in mn lijstje van al mn stede staat da palace er niet tusse :(

Ja kheb da toch gedaan ^^

coillie

Legacy Member
me 2 ma ge recupereert een bikke van uw resources ze... als troost zeker :p

Tranco

Legacy Member
Santa| zei:
Awel ja dan weet ge wat het is he wanker. Tis nog maar geïmplementeerd van gisteren.

Maar dieje lvl3 is weer zot ze pee pff, voor elke governor 5000+ marble/crystal en 10.000 wood >_<

lol ik heb nu pas door/pas gezien dat het paleis in u colony's is verandert naar governor's residence :p

MagicD

Legacy Member
azziplekkus zei:
idd
ik stop er ook mee

kheb er al veel te veel tijd in gestopt

Euh, ook leuk, ge zijt de leader van onze guild op eta. :unsure:

Verwijdert dan u account op eta ni direct want anders ist gedaan met de guild.

Foirzie

Legacy Member
Vandaag ook is begonnen.
Op epilpson
name: Foirzie

Is er een soort 9lives stam?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan