Re@V0r
Legacy Member
crackdasher zei:Crystal eiland gezocht voor kolonie op te zetten
Minstens lvl10 crystal
iemand die op zo'n eilandje zit??
ja
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crackdasher zei:Crystal eiland gezocht voor kolonie op te zetten
Minstens lvl10 crystal
iemand die op zo'n eilandje zit??
Tranco zei:iemand die weet wat de governor's place is. want in een van men colony's is er corruption en ik zou dat kunnen oplossen met het upgraden van men governor's place (want der staat voor elke colony moet het eens geupgrade worden)
crackdasher zei:dudes!, khad dus e palace in één vn mn kolonies gezet voor die governor's residence er kwam. moet ik die nu afbreke en ne gov zette daar??? want in mn lijstje van al mn stede staat da palace er niet tusse![]()
Santa| zei:Awel ja dan weet ge wat het is he wanker. Tis nog maar geïmplementeerd van gisteren.
Maar dieje lvl3 is weer zot ze pee pff, voor elke governor 5000+ marble/crystal en 10.000 wood >_<

azziplekkus zei:idd
ik stop er ook mee
kheb er al veel te veel tijd in gestopt

pentiumz zei:als ge stopt wil ik u colony wel overpakken![]()
