Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyCamel

Legacy Member
Dit spel is te verslavend. Ik ga ermee stoppen. Ik doen totaal niet voort op mijn werk.

coillie

Legacy Member
@ crackie, als ge't komt halen is't ok :D
@ kameel... wuss, logde nog wel ene keer per dag in om uwe wood te doneren en uw goud te doneren :x?

Re@V0r

Legacy Member
kvind et eerder boring worden na nen tijd
twordt tijd dak ne keer mensen begin aan te vallen peisk :p

MagicD

Legacy Member
I agree, na nen tijd is er echt geen ander doel meer als andere wa lastig te vallen en smeekbedes in u messagebox te krijgen. :p

CrazyCamel

Legacy Member
coillie zei:
@ crackie, als ge't komt halen is't ok :D
@ kameel... wuss, logde nog wel ene keer per dag in om uwe wood te doneren en uw goud te doneren :x?

ok. ik stuur alles op.

btw moogt gij eigenlijk uw faction doorgeven of mag da niet volgens de rules?

coillie

Legacy Member
@ reav: 2, jammer da ge niks kunt catapulten of dat da overnemen niks voorstelt
@ kameel: 'k denk van nie

CrazyCamel

Legacy Member
Niet aan bestaande speler uiteraard heh want ge moogt geen 2 factions cumuleren.

Maar ik zou wel ene nieuwe speler van 9lives die goesting heeft om het spel te proberen mijn login en pass kunnen geven.

coillie

Legacy Member
gij moe nie veel doen, gewoon wood innen en doneren en goud innen en doneren :p

Piedro

Legacy Member
kmoet zeggen dak ook minder en minder inlog

en daardoor gaan mijn steden ook steeds trager vooruit (te laat town hall upgraden, te laat merken dat de wijn op is, en van die dingen)

wss zal ik het ook niet lang meer spelen

Poplipo

Legacy Member
Nog mensen met het marble probleem? :sop:
Ik kan maar marble zoeken in een radius van 2, en niemand verkoopt :sop:
Al es gaan vragen aan gasten op een eiland mét marble, maar er is maar 1 die antwoord, en hij verkoopt niet :(

greiver

Legacy Member
poplipo zei:
Nog mensen met het marble probleem? :sop:
Ik kan maar marble zoeken in een radius van 2, en niemand verkoopt :sop:
Al es gaan vragen aan gasten op een eiland mét marble, maar er is maar 1 die antwoord, en hij verkoopt niet :(

Op ne bepaalde moment is 1 marble eiland ni meer genoeg om 4 steden te voorzien van genoeg marble, dus die mannen gaan idd al ni meer verkopen... :-/

Dus dat probleem gaan er zeker nog hebben.

Groopy

Legacy Member
Eigenlijk moet ga als 3de kolonie een 2de marble eiland nemen. Sulphur verkoop iedereen toch. Dus zo'n eiland heb je niet nodig.

Maar ik heb mijn account al doorgegeven aan iemand anders. Het spel begon veel te traag te gaan voor te upgraden enzo.

Santa

Legacy Member
Kga voor mn vierde colony weer crystal pakke.

Dan ebbek
2x crystal
2x marble
1x wine

crackdasher

Legacy Member
Crystal eiland gezocht voor kolonie op te zetten
Minstens lvl10 crystal

iemand die op zo'n eilandje zit??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan