Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coillie

Legacy Member
@ goofy, daag mij ook maar uit als ge kunt en als we nog gene hebben :d
@ cracky waar en hoeveel?
@ 2e marble: gisteren avond was er nog een plaats vrij, deze morgen nie meer :s anders had'k ook nog een extra marble gezet, nu zit'k me ne crystal... we zien wel

Re@V0r

Legacy Member
crackdasher zei:
aarg, kut dat ter niemand crystal aanbiedt :doh:

tenzij iemand hier wilt trade (EPSILON), gak verder op crystalpillagetocht :evil:

hoeveel geeft ge voor crystal crackie? :p

Anus

Legacy Member
ik heb marble vandoen en veel. Al die upgrades beginnen marble te kosten ook dus ik ga een 2de colony starten op marble island?
Probleem is: ik heb al iets van een 600marble nodig voor palace up te graden.
Wil er hier iemand op Epsilon zo vriendelijk zijn om me wat te traden aub
cheiktwo [72,90]
stad: Tamponopolis
ik kan traden met wijn/glass

Mennol

Legacy Member
Weet er iemand hoeveel doctors/cooks je moet hebben per hoeveel soldaten?

coillie

Legacy Member
@ crack, tja veel te ver... ge moest maar in de ontwikkelde wereld gesettled hebben hé :D
uhm ja 'k heb 5 dorpen
en 'k heb wel stuk of 7k crystal ofzo ... nog 81K en 'k kan weer upgraden :x

Wargoofy

Legacy Member
coillie, ik wil wel, maar waar zit je?
ik zit op Eteetia [52:81] (Amber)

Nostradamus2000

Legacy Member
crackdasher zei:
aarg, kut dat ter niemand crystal aanbiedt :doh:

tenzij iemand hier wilt trade (EPSILON), gak verder op crystalpillagetocht :evil:

troost u ik leef me u mee ik heb ena 150000 betaald voor 3000 crystal :s

Equino

Legacy Member
3 vraagskes:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op m'n colony Wine kan harvesten? Als ik op m'n townhouse klik en dan workers voor wine, dan krijg ik enkel maar een list van donators voor next lvl. :s


2. Ik heb nu al 2x een village gepillaged maar ik heb precies geen dmg output of whatever. M'n soldaatje gaat gewoon naar daar en keert terug. Die battelen precies niet :s


3. Zijn alle mats geshared over al uw colonies en capital?

Thx ! :p

Santa

Legacy Member
Equino zei:
3 vraagskes:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op m'n colony Wine kan harvesten? Als ik op m'n townhouse klik en dan workers voor wine, dan krijg ik enkel maar een list van donators voor next lvl. :s


2. Ik heb nu al 2x een village gepillaged maar ik heb precies geen dmg output of whatever. M'n soldaatje gaat gewoon naar daar en keert terug. Die battelen precies niet :s


3. Zijn alle mats geshared over al uw colonies en capital?

Thx ! :p

1. eerst naar de town van uw colony gaan en dan op island klikken

2. Dan doeje toch iets mis lolz

3. mats? Materials ni neeje, upkeep en gold wel.

stvw

Legacy Member
coillie zei:
@ crack, tja veel te ver... ge moest maar in de ontwikkelde wereld gesettled hebben hé :D
uhm ja 'k heb 5 dorpen
en 'k heb wel stuk of 7k crystal ofzo ... nog 81K en 'k kan weer upgraden :x

Kunt daar normaal ni geraken :p

Uw warehouse @full lvl kan dat niet stockeren :ironic:

Santa

Legacy Member
Ageia 23.03.2008 8:09 An army from Brandi Kay has attacked and pillaged your town Ageia. You were looted:

* Gold: 13439
* Building material: 1107
* Wine: 231
* Marble: 641
* Crystal glass: 298
* Sulphur: 341


Ageia 23.03.2008 3:45 An army from BrandiKay-crstl has attacked and pillaged your town Ageia. You were looted:

* Gold: 13144
* Building material: 748
* Wine: 402
* Marble: 853
* Crystal glass: 160
* Sulphur: 453

Dieje kerel heeft mijn 20 paladin en 20 swordsmen in ene keer gekilled >_<

stvw

Legacy Member
Seg randdebiel :p ik heb nog altijd een aanvraag naar u staan voor cultural treaty ... wilde die dan eens ni snel accepteren ja!

dunno

Legacy Member
Enfin, niemand in de buurt die marble of crystal aanbied via de trader op eta server. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan