Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyCamel

Legacy Member
coillie zei:
@camel, ge had beter uw capital verplaatst.
de upgrade kosten kunde vinden in de faq bij buildings
ben ook langzaam aan't sparen voor een 4e kolonie...


Wacht, ik ben niet mee. Kan ik dat alsnog? Een palace bouwen in 2de colony bijv en dan de cost terug betalen? (maar ik blijf dan toch nog wel aan de outskirts van de map steken, niet?)

CrazyCamel

Legacy Member
nvm ik heb het antwoord gevonden op http://board.ikariam.org/thread.php?threadid=4735

ok, goed plan, ik ga dat doen, dat is praktischer, wel wat resources kwijt maar het is handiger. dwz dat als ik migreer, ik alle buildings moet raisen, en ze opsturen per boot en wat doe ik dan met mijn troepen? Kunt ge die verplaatsen?

coillie

Legacy Member
ik heb dat ook gedaan, je mag me belonen met 7K crystal om u te helpen ofzo :x

Japser

Legacy Member
Niemand die mijn acc wilt hebben op Zeta ?
ik ben gaan skieen :)
maar heb nimeer zoveel zin , morgen komt er een 3e colony (dus 4 dorpen in totaal)

dunno

Legacy Member
Hoe geraak je aan marmer als je enkel hout & wijn op je eiland hebt?
Net begonnen op de eta server.

coillie

Legacy Member
of te farmen :D
vergeet nie die midget dagelijks te bezoeken hé, 't loont de moeite, geen weerstand en gratizzzzzzzzzzzzz resources :D

Questro

Legacy Member
Questro zei:
vraagje: iemand had mij aangevallen, ma da was nie gelukt.
ma als ik nu bij combat report kijk staat daar zijn naam en stad wel, ma kunt ge dan nergens op klikken om te weten waar die zen stad staat?

weet het nog altijd nie :(
die gast heeft mij al 3x aangevallen en ik weet zen dorp nog nie staan :p

en kan ik in de 9lives ally :p

coillie

Legacy Member
nie als ge aangevallen word :D
:@ dunno ge moet iets researchen en market bouwen dan, check de ontwikkelingen in faq

help!: 'k word aangevallen zowaar :p
voel u dus vrij om deze speler te farmen:

Trasios[81:79]
Name: ROFLMAO
Town size: 10
Player: Sluncho

Tonuos[82:79]
Name: Polis
Town size: 9
Player: Sluncho

Poleutia[81:78]
Name: Polis
Town size: 5
Player: Sluncho

hij is licht verdedigd meestal me wat slingers enzo, dus aanvallen met kleine groepjes swords ;)

coillie

Legacy Member
19 138,040 72,033 13D 4h 88,124 38,532 38,532 38,532 38,532

iemand een idee hoe je L19 warehouse upgrade?
je moet 138K wood betalen en er kan maar 88k wood in opgeslagen worden :')

Santa

Legacy Member
coillie zei:
19 138,040 72,033 13D 4h 88,124 38,532 38,532 38,532 38,532

iemand een idee hoe je L19 warehouse upgrade?
je moet 138K wood betalen en er kan maar 88k wood in opgeslagen worden :')
Bureaucracy

coillie zei:
nie als ge aangevallen word :D
:@ dunno ge moet iets researchen en market bouwen dan, check de ontwikkelingen in faq

help!: 'k word aangevallen zowaar :p
voel u dus vrij om deze speler te farmen:

Trasios[81:79]
Name: ROFLMAO
Town size: 10
Player: Sluncho

Tonuos[82:79]
Name: Polis
Town size: 9
Player: Sluncho

Poleutia[81:78]
Name: Polis
Town size: 5
Player: Sluncho

hij is licht verdedigd meestal me wat slingers enzo, dus aanvallen met kleine groepjes swords ;)

Bezig; 13 swordsmen naar de hoofdstad!

coillie

Legacy Member
daar is gene defense denk'k, daarnet nog bezocht, 't zou wel leuk zijn moest iedereen nu eens meedoen :x als je de mogelijkheid hebt om met archers aan te vallen, dan verlies je wss geen op z'n muren

Awoujol

Legacy Member
Ik heb een museum gebouwd en die staat op level 3, hoe kan ik anderen een request sturen voor een treaty?

crackdasher

Legacy Member
aarg, kut dat ter niemand crystal aanbiedt :doh:

tenzij iemand hier wilt trade (EPSILON), gak verder op crystalpillagetocht :evil:

WarBlade

Legacy Member
Daarnet een tweede kolonie gestart naast een reeds bestaande kolonie van mezelf op hetzelfde Marble-eiland... Let the Marble flow/roll in ! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan