Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
Iemand die weet hoeveel het kost als ge een 4e colony maakt (dus in totaal 5 dorpen hebt?)
Ik bedoel de upgrade voor u palace é :)
Kwestie van mijn 3e colony ewa tactisch te plaatsen.

greiver

Legacy Member
pentiumz zei:
Iemand die weet hoeveel het kost als ge een 4e colony maakt (dus in totaal 5 dorpen hebt?)
Ik bedoel de upgrade voor u palace é :)
Kwestie van mijn 3e colony ewa tactisch te plaatsen.

Ik heb nu 4 steden (3 kolonies dus), om mijn palace te upgrade naar lvl 4 heb ik nodig:
Wood: 54,144
Wine: 12,032
Marble: 30,080
Crystal Glass: 24,064

Ni min dus ^^

Japser

Legacy Member
greiver zei:
Ik heb nu 4 steden (3 kolonies dus), om mijn palace te upgrade naar lvl 4 heb ik nodig:
Wood: 54,144
Wine: 12,032
Marble: 30,080
Crystal Glass: 24,064

Ni min dus ^^

Bedankt :)
Volgende gaat dus ook naar Marble toe :)

Re@V0r

Legacy Member
3e colony zit k nog altijd voor te sparen

kdenk da k voor sulphur zal gaan... dan heb k van alles ene :)

WarBlade

Legacy Member
Iemand die Marble teveel heeft ? Ben in constant need en heb zo'n 4000 nodig om men Palace te upgraden... Marble lijkt aan een veel trager tempo binnen te komen dan andere materials trouwens... Anyway, whisp me please... Ge moogt ook al sturen hoor, ik kan traden tegen een 1:1 ratio aan wijn en crystal glass...

Naam: Nocturn
Stad: Atlantis
Eiland: Ackeytia [81:60]

Kr|stof

Legacy Member
Kan er mij iemand 200 marble of glass traden aub ?
Heb het dringend nodig

Eto Risuos[47:32] > Caer

crackdasher

Legacy Member
Re@V0r zei:
3e colony zit k nog altijd voor te sparen

kdenk da k voor sulphur zal gaan... dan heb k van alles ene :)

kzou eiglijk niet voor sulphur gaan, maar voor marble

marble hebde superveel van nodig + sulphur kunde redelijk goedkoop kopen tbh!

Nostradamus2000

Legacy Member
het heeft me veel geld gekost maar eindelijk genoeg crystalvoor een vierde kolonie :D
mar had beter als dere een crystal gepakt en dan pas als vierde een sulphur aangezien crystal pokke duur is en weinig beschikbaar.

Japser

Legacy Member
Ik heb nu Wine - Marble - crystal - ??? Wa doe ik nu als volgende, echt aant twijfelen tussen crystal en Marble :(

stvw

Legacy Member
kei hard voor marble gaan!

Ik heb het ook gedaan en kan genoeg sulphur kopen maar zit nog altijd in problemen met marble :|

Jeroen_HD

Legacy Member
Argh ik heb gevraagd aant iemand om te traden. Had dringend marble nodig. Nu zit die mij heel den tijd te spamme met pillage en block harbour :(
Ik ben nogtans heel vriendelijk geweest. Ik heb al mijn productie moeten stilleggen omdat ik mijn troepen moest kunnen betalen.
Ben economische ffe kapot.

coillie

Legacy Member
@camel, ge had beter uw capital verplaatst.
de upgrade kosten kunde vinden in de faq bij buildings
ben ook langzaam aan't sparen voor een 4e kolonie...

Djouls

Legacy Member
need marble(stuk of honderd stuks)
iemand die kan helpen?
hoe kan ik een tradepartner zoeken ingame?Want mijn trading post vindt niks..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan