Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mennol

Legacy Member
Hmm ik wou iemand zn harbor es proberen blokkeren, ik zond 1 schipje aangezien hij der toch geen had. Maar dan merkte ik dat er iemand mij gaat aanvallen, maar in de troop movement staat er onder "Missions of own units", "Attack on (mijn stad)" en ik kan niet zien van waar het komt.

Is dit nu een echte aanval? Of staat dat er omdat ik een schip zond?

azziplekkus

Legacy Member
ik ben een lvl 1 aant aanvallen met 9 slngers.

ziou da lukken?

MagicD

Legacy Member
Er zitten precies nog veel bugs in die Military reports.
Ik ben bezig met een city te pillage en gewone trade ships die terug komen van een trade missie toont hij als een aanval.

Timmie

Legacy Member
als ge een stad aanvalt dan brengen uw schepen de loot terug (als ge er hebt), dus daarmee is dat

MagicD

Legacy Member
ja, ma hij registreert ook alle andere schepen als een aanval, dus ook die die terug komen van een trade missie.

Best is lezen : Hier

Staat onder andere dit in:

Alliance leader - bonus resources
Being an alliance leader, you don't get any bonus resources yet.

Blessings (island wonders)
There is no point in donating gold to the wonders, blessings are not implemented yet.

Town wall - your town wall only gives you 10% bonus per its level if it is at least the same level as the town hall.

Mennol

Legacy Member
Is het nuttig om meerdere embassies te hebben? Of werkt dat zoals palaces?

Santa

Legacy Member
Voor de allianceleader, zoals ik, wel ja. Elke uitbreiding eender waar brengt een extra plaats mee. Maar voor al de rest is een embassy redelijk nutteloos.

virox

Legacy Member
Santa| zei:
Voor de allianceleader, zoals ik, wel ja. Elke uitbreiding eender waar brengt een extra plaats mee. Maar voor al de rest is een embassy redelijk nutteloos.
die punten heb je toch als gewone speler ook nodig voor handelsverdragen enzo te sluiten?

crackdasher

Legacy Member
gogogo santa :D

anyway, hier een warehouse naar lvl9 ant levelle dak kan spare voor volgende kolonie ^^

Questro

Legacy Member
Naam: Questro
Stad: Syprius
Eiland: Ustoeos[37:20]
Server: Epsilon

sermic

Legacy Member
kpeis dak mijne van epsilon ga deleten en ga beginnen op theta das de laatste en daar maakek nog wat kans :p

azziplekkus

Legacy Member
waarom begint ge nie op eta?

die is ook nog nie zo lang bezig :p

en daar zitte kik

MagicD

Legacy Member
Ik stop ook op epsylon. Tis veel leuker als ge samen met de rest start, anders hebt ge ne veel te grote achterstand.
En op Eta sta'k 22ste :)

Awoujol

Legacy Member
Maakt toch nie uit zeker. Ben ook laat gestart op epsilon maar who cares. Dankzij de 9Lives alliance zit ge toch al wat safer.:)

_DM_

Legacy Member
Foreign Cultures aan het ontdekken, dus morgen zal ik Embassies kunnen bouwen.
Naar wie moest ik wat sturen ? :p

Re@V0r

Legacy Member
Awoujol zei:
Naam: MrPumpgun
Stad: Pump City (marble)
Eiland: Kimoetia[82:52]

op epsilon.


Als iemand mij kan inviten to the alliance. Ambassy is binnen 40 minuten done.:)

gij zit bij mijn kolonie opt eiland :) Penumbra
mijn hoofdstadje ligt er ook maar enkele eilandjes vanaf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan