Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tremium

Legacy Member
Naam: Tremium
Stad: Veritas
Eiland: Kusyios [44:20]

op epsilon enzo :unsure:

TIIMM

Legacy Member
Ik heb momenteel 1500 Crystall glass Dus als iemand wil ruilen ;p

Zit op Epsilon 33:38

Awoujol

Legacy Member
Naam: MrPumpgun
Stad: Pump City (marble)
Eiland: Kimoetia[82:52]

op epsilon.


Als iemand mij kan inviten to the alliance. Ambassy is binnen 40 minuten done.:)

Mennol

Legacy Member
Moet ik phalanxes of swordsmen gebruiken om aan te vallen? Volgens de beschrijving zijn gebruik je de ene om te verdedigen en de andere om aan te vallen, maar phalanxes hebben meer aanval en verdediging dan swordsmen...

SIO

Legacy Member
swordsmen hebben special ability waardoor hun aanval 30% stijgt, bovendien mag je niet puur de aanval stats vergelijken, phalanxen kosten ook meer dus je moet het in verhouding bekijken.

swordsmen aanval alvast, phalanx defence, maar zonder siege zou ik toch oppassen voor wall's, kan dodelijk zijn ;)

SIO

Legacy Member
Awoujol zei:
Naam: MrPumpgun
Stad: Pump City (marble)
Eiland: Kimoetia[82:52]

op epsilon.


Als iemand mij kan inviten to the alliance. Ambassy is binnen 40 minuten done.:)

inviten gaat niet, je moet zelf applien, en je zal effe geduld moeten hebben, staan enkele op wachtlijst voor jou ;)

crackdasher

Legacy Member
kom just thuis, check ikariam, 56K gold, en overal >2000 wood :woohoo:

iemand die museum al heeft en ne cultural treaty wilt doen?

Timmie

Legacy Member
ik heb museum!

maakt het iets uit hoe ver ge van elkaar zit?

ik zit hier aan 120 000 gold :unsure:

coillie

Legacy Member
@ timmie, maakt ma bootjes, ik heb er al 20 en ze beginnen serieus te kosten (25K/st) iedereen die wil mag al wood doneren bij mij op de verre eilanden om de woodmill en wine yard te uppen ;)

en van da nie doneren dat is precies de ziekte van overal, ene van de 2 hoofdredenen waarom ik met een goeie groep samen wou zitten (samen met defenden). als je met 16 doneert is het peanuts... om te upgraden, alleen is het onbegonnen werk...

Timmie

Legacy Member
Ik heb met 5 bootjes genoeg op het moment, alles zit vrij dichtbij

SIO

Legacy Member
Coillie één ding staat vast, als we rond de 100 workers komen en die mannen doneren niet ga ik het halen! :p

Santa

Legacy Member
Twee embassies aant uitbreiden. Vanavond dus 2 extra. Morgen colony en morgenavond dus prolly iedereen er in!?

coillie

Legacy Member
sure sioke! :D maar die mannen zijn ook ma net begonne, 'k ga ze nog es allemaal igm'n kunde gij ook doen ;) en ite en die uitwerpsel zijn ook aangekomen dus 't zal wel beter worden zeker ...

Mennol

Legacy Member
Hoe zorg ik ervoor dat mijn spies minder kans op ontdekking hebben? De hideout upgraden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan