Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga naar het eiland van je dorp waar de troepen naartoe moeten, selecteer dan vanboven je dorp vanwaar je de troepen wil sturen, en klik dan op het dorp dat je op je scherm ziet (dus dat waar je ze naartoe wil sturen), en je zal knop zien: deploy troepsvirox zei:Hoe stuurt ge eigenlijk troepen van je ene stad naar je andere? Goederen kunt ge wel sturen maar troepen moet toch ook lukken? 'k vind die optie maar niet.
ik heb al 300 marble gegeven
en nog een paar ja 
SIO zei:donaties aan Santa zijn welkom want hij kan groei van ambassade niet volgenik heb al 300 marble gegeven
en nog een paar ja
![]()
SIO zei:ga naar het eiland van je dorp waar de troepen naartoe moeten, selecteer dan vanboven je dorp vanwaar je de troepen wil sturen, en klik dan op het dorp dat je op je scherm ziet (dus dat waar je ze naartoe wil sturen), en je zal knop zien: deploy troeps
donaties aan Santa zijn welkom want hij kan groei van ambassade niet volgenik heb al 300 marble gegeven
en nog een paar ja
![]()

meer vrije burgers hebben...azziplekkus zei:effe vraagje.
hoe krijg ik goud?
want ik krijg X aantal per uur. Maar hoe verhoog ik da aantal?
pieta zei:WTF
ik deploy troops van ene stand naar de andere;
Attacker: pieta
Defender: pieta
mn mannekes zitten gewoon ekaar af te maken![]()

door ze niet te laten werken ergensazziplekkus zei:aah k thnx
en vrije burgers krijg ik door?

Ik zou wel willen, maar ik heb op het moment zelf niet veel marble meer. Net townhall naar level 11 uitgebreid en moet mijn kolonie ook voorzien van marble nu ik daar op level 7 zit...WarBlade zei:@ Timmie (or anyone else ?): Wil je misschien nog eens Marble traden tegen Crystal Glass ? *puppy-eyes*![]()
Tremium zei:Iemand die mij wat marble kan bezorgen of zo?![]()