Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wargoofy

Legacy Member
aha

maar aangezien ik redelijk vaste bronnen heb ben ik er dus niks mee -_-"

ik had gehoopt dat 't ervoor zou kunnen zorgen dat er dagelijks bvb 200 van x werd verstuurd in ruil voor y

SIO

Legacy Member
virox zei:
Hoe stuurt ge eigenlijk troepen van je ene stad naar je andere? Goederen kunt ge wel sturen maar troepen moet toch ook lukken? 'k vind die optie maar niet.
ga naar het eiland van je dorp waar de troepen naartoe moeten, selecteer dan vanboven je dorp vanwaar je de troepen wil sturen, en klik dan op het dorp dat je op je scherm ziet (dus dat waar je ze naartoe wil sturen), en je zal knop zien: deploy troeps

donaties aan Santa zijn welkom want hij kan groei van ambassade niet volgen :p ik heb al 300 marble gegeven ;) en nog een paar ja :p

Mix

Legacy Member
SIO zei:
donaties aan Santa zijn welkom want hij kan groei van ambassade niet volgen :p ik heb al 300 marble gegeven ;) en nog een paar ja :p

300 marble en 200 wood onderweg. Duurt wel 10 uur.

pieta

Legacy Member
WTF

:wtf:

ik deploy troops van ene stand naar de andere;

Attacker: pieta
Defender: pieta

mn mannekes zitten gewoon ekaar af te maken:wtf:

azziplekkus

Legacy Member
effe vraagje.

hoe krijg ik goud?

want ik krijg X aantal per uur. Maar hoe verhoog ik da aantal?

virox

Legacy Member
SIO zei:
ga naar het eiland van je dorp waar de troepen naartoe moeten, selecteer dan vanboven je dorp vanwaar je de troepen wil sturen, en klik dan op het dorp dat je op je scherm ziet (dus dat waar je ze naartoe wil sturen), en je zal knop zien: deploy troeps

donaties aan Santa zijn welkom want hij kan groei van ambassade niet volgen :p ik heb al 300 marble gegeven ;) en nog een paar ja :p

Thx, 'k had je uitleg nog niet direct door ma achteraf is het wel logisch ma nie iets dat ge zomaar ontdekt vind ik :)

Ik heb 250 wood en 50 marble opgestuurd voor de embassy.

Ariadne is haar embassy aan het researchen en zou daarna ook inschrijven voor lid.

virox

Legacy Member
azziplekkus zei:
effe vraagje.

hoe krijg ik goud?

want ik krijg X aantal per uur. Maar hoe verhoog ik da aantal?
meer vrije burgers hebben...
vrije burger +4/u
worker 0/u
scientist -8/u
zo word gold berekend.

pieta

Legacy Member
pieta zei:
WTF

:wtf:

ik deploy troops van ene stand naar de andere;

Attacker: pieta
Defender: pieta

mn mannekes zitten gewoon ekaar af te maken:wtf:

blijkbaar zit het toch anders, mn mannekes mekaar elkaar gewoon af indezelfde stad??:wtf:


pieta from Pietatolis has won the battle and pillages Pietatolis.

ook de aantal troepen si aan beide kanten hetzelfde...snap er nisk van...

MagicD

Legacy Member
Hatelijk als u eilandgenoten niks aan de mill doneren!
50% van mijn citizens doet niks.

Kerel op mijn eiland beweert dat zijn stad zijn kolonie is en dat hij daarom zo weinig aan de mill doneert. Op eta voor alle duidelijkheid en zijn score is 131. :doh:

WarBlade

Legacy Member
@ Timmie (or anyone else ?): Wil je misschien nog eens Marble traden tegen Crystal Glass ? *puppy-eyes* :)

Timmie

Legacy Member
WarBlade zei:
@ Timmie (or anyone else ?): Wil je misschien nog eens Marble traden tegen Crystal Glass ? *puppy-eyes* :)
Ik zou wel willen, maar ik heb op het moment zelf niet veel marble meer. Net townhall naar level 11 uitgebreid en moet mijn kolonie ook voorzien van marble nu ik daar op level 7 zit...
Mijn eilandgenoten dragen ook totaal niks bij aan de marblequarry. Hatelijk is dat. Ze zitten wel met alle werkertjes te profiteren, maar bijdragen, ho maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan