Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MicVlaD zei:Toernooi in Kortrijk = PS3-versie, trouwens. Naar't schijnt wel een aantal sticks aanwezig, dus dat zou normaal geen probleem moeten vormen voor mensen die er ééntje gebruiken.
Tracker zei:hoe zit het eigenlijk met tekken toernooien? daar nog niks van uit gekomen ofzo?

el slettos zei:in de saturn kost SSFIV maar 30 € ^^
wie gaat er mee op 8 mei naar de saturn in kortrijk voor het SSFIV toernooi??
hopelijk wordt het gehouden op xbox 360's of ik sta daar zonder ps3 arcade stick![]()

zelfs spammers.Koonut zei:pre order van thehut dan maar gecancelled en ook nog eens een game bij gm gekocht, i felt dirty![]()
) met Guy...

el slettos zei:Arcade mode op hell is echt zot ^^ trust me...

, kzou het nochtans zo graag goed kunnen spelen maar online kan ik amper iets doen of ik ben al gerushed & killed. Laat mij echt dat spel weer haten. (Tips anyone?
)



el slettos zei:Idd mooie match
Ik ben weer bezig met mijn Vega aan het spelen in SSF4 ^^ Het regent SRK's van al die ryu's als ik online speel![]()
