valdemaniak
Legacy Member
yep gisteren met Bizi wat liggen rammen (1 xbox met SSF, 2 sticks en jupiler: de max) en eerste impressies zijn very nice...
Dudley, Guy en Adon gaan mij het meeste liggen van de nieuwe chars, ook Deejay was nice... Juri leek me ook wel zot, net als Ibuki... maar ik ben niet super met die wijven... Cody viel me wat tegen op eerste zicht maar dat ga ik proberen aan te passen
nieuwe stages zijn awesome, vooral skyscraper (wie heeft nog de Final Fight referentie gezien?) en Africa
het is maanden geleden dat ik nog gefightered heb... nu toch eens terug wat vastpakken
Edit: voor diegenen die me dus invites stuurden gisteren: ik zat op de couch met Bizi thuis... vandaar dus geen online challengers aangepakt
Dudley, Guy en Adon gaan mij het meeste liggen van de nieuwe chars, ook Deejay was nice... Juri leek me ook wel zot, net als Ibuki... maar ik ben niet super met die wijven... Cody viel me wat tegen op eerste zicht maar dat ga ik proberen aan te passen
nieuwe stages zijn awesome, vooral skyscraper (wie heeft nog de Final Fight referentie gezien?) en Africa
het is maanden geleden dat ik nog gefightered heb... nu toch eens terug wat vastpakken
Edit: voor diegenen die me dus invites stuurden gisteren: ik zat op de couch met Bizi thuis... vandaar dus geen online challengers aangepakt


)