Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
yep gisteren met Bizi wat liggen rammen (1 xbox met SSF, 2 sticks en jupiler: de max) en eerste impressies zijn very nice...

Dudley, Guy en Adon gaan mij het meeste liggen van de nieuwe chars, ook Deejay was nice... Juri leek me ook wel zot, net als Ibuki... maar ik ben niet super met die wijven... Cody viel me wat tegen op eerste zicht maar dat ga ik proberen aan te passen :D

nieuwe stages zijn awesome, vooral skyscraper (wie heeft nog de Final Fight referentie gezien?) en Africa

het is maanden geleden dat ik nog gefightered heb... nu toch eens terug wat vastpakken


Edit: voor diegenen die me dus invites stuurden gisteren: ik zat op de couch met Bizi thuis... vandaar dus geen online challengers aangepakt :)

Veruca

Legacy Member
Dennoman zei:
Twee maanden? Make that acht.

Mja, 8 maanden geleden was ik nog volop SFIV aan het spelen. :D

Ik ga toch eerst arcade met iedereen uitspelen voor ik aan SSFIV begin. Nog 5 te gaan. :) (Tager is echt zwaar OP trouwens... hit-hit-hit-distortion-win... *kuch*)

sheep commando

Legacy Member
Iemand enig idee of SSFIV al ergens te koop is in A'pen? Game mania had er geen meer.

el slettos

Legacy Member
in de saturn kost SSFIV maar 30 € ^^

wie gaat er mee op 8 mei naar de saturn in kortrijk voor het SSFIV toernooi?? :niceone:

hopelijk wordt het gehouden op xbox 360's of ik sta daar zonder ps3 arcade stick :(

valdemaniak

Legacy Member
vandaag een pak gehad van MicVlad

gij zijt zot goe (of goe zot :p)

online ligt het niveau imho belachelijk hoog

BiZi

Legacy Member
Gisteren ook wel wa kletsen gekregen online.

DeeJay zen combo's zijn wel nice, ze komen er redelijk goed uit tijdens de challenges, maar ingame gaat het toch ni zo vlot.

valdemaniak

Legacy Member
ik ben verre van een goede speler in welk fighting game dan ook. speel het gewoon graag, en ik schat dat mijn winstpercentage in SFIV op een 30% ligt... maar ik moet toegeven dat ik gisteren GEEN ENKEL matchke gewonnen heb online. Da's wel 0% hé!! :p In arcade mode me wel goed geamuseerd (medium en hard).

mijn leeftjid zal geen snelle buttons presses meer toelaten zeker? :p
sowieso was het gebruik van cancels en van die truken bij sommige jawdropping, ik snap dat zelfs maar amper

BiZi

Legacy Member
:)
zullen vanavond nog wel wa sparren, met wa random chars.

Heb gisteren trouwens nog eens mijnen overview van SF4 bekeken, heb het jaar afgesloten met 61% win rate. Wel mainly (+50% of the time )met Balrog gespeeld. Ook ni echt iets om nr huis over te schrijven...

Btw, ik kom momenteel enkel maar tegen Belgen uit wanneer ik Ranked speel. (Hoewel Region op ANY staat). Heb tbh weinig goesting om tegen die Walen te liggen spelen...

Iemand een idee hoe we dit kunnen omzeilen?

valdemaniak

Legacy Member
verander uw land in bv UK in de systeemsettings... en tis fixed :)

de belgen die ik ben tegengekomen deden allemaal mijn broek af. ik zou in kortrijk niks kunnen gaan doen :p

Bizi: vanavond rep met de band, missch erna nog even sparren, anders zeker morgen of van t weekend

el slettos

Legacy Member
gaat er nu echt niemand van jullie ook naar dat SSFIV tourney? :(

vladje gaat wel komen wss ^^ kvraag me af of hij nog met dhalsim speelt als main..

ShiryuX

Legacy Member
el slettos zei:
gaat er nu echt niemand van jullie ook naar dat SSFIV tourney? :(

vladje gaat wel komen wss ^^ kvraag me af of hij nog met dhalsim speelt als main..

Als Vlad komt geeft dat nog minder zin om te komen :p, die kickte gewoon iedereen's ass op die compo van SFIV in Gizmoxia.

Kweet nog niet of ik zou komen, m'n Ken is niet meer wat hij vroeger waard was :(

el slettos

Legacy Member
ShiryuX zei:
Als Vlad komt geeft dat nog minder zin om te komen :p, die kickte gewoon iedereen's ass op die compo van SFIV in Gizmoxia.

Kweet nog niet of ik zou komen, m'n Ken is niet meer wat hij vroeger waard was :(

indeed, vlad was de enigste met skill op dat moment. Ik speelde gewoon constant punish-style met tiger uppercut, en daarmee 2des eindigen is wel 'what the fuck'.

Ik zal normaal gezien aanwezig zijn als ryu speler.

MicVlaD

Legacy Member
'k Main nog altijd Dhalsim, ja. Makoto probeer ik ook af en toe in Endless Matches, maar het enige wat ik tot nu toe kan met haar is j. MP als anti-air gebruiken en haar c. MP + LP Hayate combo. Voor de rest amper iets.

valdemaniak zei:
online ligt het niveau imho belachelijk hoog
Komt waarschijnlijk omdat het nog niet "officieel" beschikbaar is in Europa. 't Zijn voornamelijk de meer hardcore spelers die het reeds in huis hebben gehaald toen er sprake was van een early release in sommige winkels.

el slettos

Legacy Member
ik ben nu bezig met ibuki, en dat is wel nog een goed character. Wel veel unsafe moves als uw timing niet goed zit, maarkom ^^

zalig character vind ik persoonlijk!

ik merk wel van mezelf dat ik slechter ben geworden in SF nudat ik zoveel Blazblue speel.. :p

valdemaniak

Legacy Member
ik hoop dat je gelijk hebt Vlad... want zo is er niet veel aan - en laat uwe Dhalsim maar waar m is de volgende keer tegen mij :p

ik ben natuulrijk wel een speler die niet teruggrijpt naar spam technieken met de shotokan chars... liever proberen er iets van te maken met Fei Long dan met Ryu fireballs te liggen spammen. Uiteindelijk is het voor fun...

Sano123

Legacy Member
Hah kheb zo het gevoel dat er veel meer variatie zit in de tegenstanders online, vroeger was het enkel ryu/ken/sagat spam. Nu ben ik zelfs totaal de grond in geboord door ne zaligen dhalsim speler.

Ben opt moment veel met dudley aant spelen en zoek nog een 2de char om wat mee te trainen, kheb me voorgenomen om niet terug te grijpen naar mn old favourite akuma :P

Iemand die goesting heeft in wa friendly sparring, stuur maar ne friend request eh
Sano 86

MicVlaD

Legacy Member
Toernooi in Kortrijk = PS3-versie, trouwens. Naar't schijnt wel een aantal sticks aanwezig, dus dat zou normaal geen probleem moeten vormen voor mensen die er ééntje gebruiken.

Veruca

Legacy Member
Vind het wel raar dat SSF4 al beschikbaar is bij GM, maar dat ik nog geen sms heb gekregen dat m'n pre-order er is.

Voor de Mortal Kombat liefhebbers, ik heb de 1ste post aangepast om hem erbij te zetten... nu ja, voor zover er iets te zien is. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan