Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
Schitterend :D

Twitter van noobde

RT @BojanMadzarov Ed man, the PC was very important factor for the success of the MK francshise. Noobde: Actually it wasn't...sorry. :(

Veruca

Legacy Member
Haha, proberen ze nu nog altijd MK op de PC te krijgen. Ach ja, de fans kunnen zich bezig houden met nummertje 4. :D

Edit: zojuist gevonden op shoryuken.com.

Another interview with Marvel vs Capcom 3 producer Ryota Niitsuma has popped up on GamesRadar.com, in which they run through the usual questions and then some. They note that MvC3 has been in production since mid 2008, and that its been very smooth sailing thanks to the detailed agreement between Marvel and Capcom about what each company wants out of the finished product. Niitsuma also notes in the interview that, should Capcom fighting games continue to do well in sales, that Darkstalkers may be the next to get the MT Framework treatment.

valdemaniak

Legacy Member
gisteren met Bizi wat liggen opwarmen met SSFII

op het einde enkele EPIC mathcke Fei Long vs Ken

ik vind die SSFII dus nog steeds gewéldig

BiZi

Legacy Member
idd, mijn vriendin snapt echt niet dat ik zo kan liggen roepen door die mic :)


Btw, ik kon het weer niet laten. Heb men tweede exemplaar bij consoleshop besteld, krijgt er een gratis faceplate + skin bij....

Dus ik verkoop volgende maandag een quasi nieuwe SSF4.

AssassiN

Legacy Member
Catscratch zei:
Schitterend :D

Twitter van noobde

RT @BojanMadzarov Ed man, the PC was very important factor for the success of the MK francshise. Noobde: Actually it wasn't...sorry. :(

Lol jah, ik wou vroeger ook terug de MK op de PC brengen maar toen ik een console had gekocht was het zo niet meer nodig. MK is nu eenmaal iets dat op de console behoort met een controller :).

Dennoman

Legacy Member
Moogt ge zelf kiezen welke faceplate/skin ge erbij krijgt of krijgt ge die allebei? Heb die met alle chars een tijd geleden gekocht via Amazon (€5 incl. verzending vanuit UK ofzo), als ge die nog teveel moest hebben krijgt ge hem bij mij altijd kwijt als reserve :)

valdemaniak

Legacy Member
heb ongelooflijk veel zin om ook die Blazblue te kopen... maar weet toch niet of het voor mij gaat zijn. ziet er heerlijk chaotisch uit, maar zijn de gamemechs te vergelijken met SF?

Veruca

Legacy Member
BlazBlue ziet er chaotischer uit dan dat het speelt. Qua mechanics is het niet zo verschillend van Street Fighter. Je hebt de standaard QCF/B-moves en de dragonpunch inputs. Je hebt ook een soort van super meter (Heat) waarmee je Distortion Drives kunt doen. Die meter kan wel snel vullen, waardoor je redelijk wat drives tijdens een match kan doen. Het feit dat die drives visueel bombastische moves zijn die het scherm kunnen vullen, komt het nogal snel overweldigend over.

En als je fan bent van anime/manga, dan zit je helemaal goed. Het intro liedje alleen al doet me glimlachen. :)

el slettos

Legacy Member
valdemaniak zei:
heb ongelooflijk veel zin om ook die Blazblue te kopen... maar weet toch niet of het voor mij gaat zijn. ziet er heerlijk chaotisch uit, maar zijn de gamemechs te vergelijken met SF?

gewoon kopen, hij speelt fantastisch :love:

zalig spel, en de anime sfeer is naaaaaais ^^

valdemaniak

Legacy Member
in ieder geval ligt er voor mij een SSF kopij opzij in de GM... straks raggen... missch dat ik ook nog een BB meetrek, maar nog niet zeker van :)

ShiryuX

Legacy Member
valdemaniak zei:
in ieder geval ligt er voor mij een SSF kopij opzij in de GM... straks raggen... missch dat ik ook nog een BB meetrek, maar nog niet zeker van :)

Net als hierboven zeg ik: doen! :D Online is het waarschijnlijk één van de vriendelijkste communities op XBL :) (ook al zijn sommige mensen zot goed!)

Kmoet mij diversifiëren in BB, kben teveel Noel aant spelen terwijl ik ook Arakune, Ragna, Bang, ... wil beter kunnen spelen :( maar in die ranked neem ik gewoon Noel omdat ik voorlopig met die het beste speel.

Jin heb ik zelfs nog nooit aangeraakt :unsure:, maar ziet er enorm cheap uit.

Mensen die SSF4 al spelen/gespeeld hebben: veel verandering van SF4 (sneller, ...) of niet echt? Ik ga waarschijnlijk daarmee wachten alhoewel ik SF4 ook wel graag speelde :)

Veruca

Legacy Member
ShiryuX zei:
Jin heb ik zelfs nog nooit aangeraakt :unsure:, maar ziet er enorm cheap uit.

Ziet? :unsure: (Noel is anders ook cheap genoeg ze. :p)

Ik heb overlaatst Arcade gecleared met Carl, en ik vind hem gewoon awesome of mee te spelen... alleen wel niet makkelijk. Heb ongeveer 2 - 2,5u erover gedaan om Arcade met hem te clearen op normal. Hakumen heb ik op zitten vloeken. Nu ging iets sneller neer, maar toch ook met gemak 45 minuten over gedaan.

Momenteel genieten Litchi en Carl m'n voorkeur, gevolgd door Taokaka. (Noel is gewoon te easy om te gebruiken, daar is niet aan... da's gewoon buttonbashen tot het einde.)

ShiryuX

Legacy Member
Veruca zei:
Ziet? :unsure: (Noel is anders ook cheap genoeg ze. :p)

Ik heb overlaatst Arcade gecleared met Carl, en ik vind hem gewoon awesome of mee te spelen... alleen wel niet makkelijk. Heb ongeveer 2 - 2,5u erover gedaan om Arcade met hem te clearen op normal. Hakumen heb ik op zitten vloeken. Nu ging iets sneller neer, maar toch ook met gemak 45 minuten over gedaan.

Momenteel genieten Litchi en Carl m'n voorkeur, gevolgd door Taokaka. (Noel is gewoon te easy om te gebruiken, daar is niet aan... da's gewoon buttonbashen tot het einde.)

Bwah, buttonbashen doe ik niet hoor. Tracker & ik speelden al een paar nice matches Noel vs. Noel :). Jin is toch pakken cheaper dan Noel? :p

Carl vind ik nét iets te moeilijk om hem snel te controleren, maar eens je weet hoe je iemand kan trappen tussen doll+hem heb je het goed zitten (online al meegemaakt :sop:).

Noel, Ragna, Arakune, Bang speel ik graag, Taokaka & Rachel ook maar moet nog oefenen XD.
(Kspeel eigenlijk graag met de meeste charas, behalve Haku-men :tongue: die steekt voorlopig wat tegen)

BiZi

Legacy Member
Daarnet 2 uurekes bij de Valde een beetje SSF4 gaan kassen. De eerste indruk is zeer positief.

Dudley is gewoon de man!

Veruca

Legacy Member
Zo dom dat ze BlazBlue nu hebben uitgebracht. Had eigenlijk 2 maand eerder moeten zijn... ben nu nog volop daar mee bezig en wil ook de start van SSF4 niet missen. :(

Zojuist met Bang voor de eerste keer gespeeld. En net toen ik dacht dat het spel niet cooler kon zijn. :D

BANG SHISHIGAMI! Defender of Justice!! :lol:

Na z'n gevecht met Noel lag ik ook wel strijk. 'You're lacking.. well, a lot of things... to be a kunoichi. Especially around the ches...' :rofl:

Edit: Front-page news: Word Super Street Fighter IV kampioen van de Benelux! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan