Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Bring it on! :D: Al zal ik waarschijnlijk weer zwaar op m'n dak krijgen...


LitchiCaidaByVahnFSparrow.gif

Koonut

Legacy Member
volgens micvlad zou gm hem blijkbaar ook al hebben, ik heb al vlug eens een bericht gestuurd naar thehut om te checken of ze ook niet vroeger shippen

TaucHeR

Legacy Member
Audiofiel zei:
SSF4 ligt vanaf vandaag bij GM blijkbaar

idd, praise the lord. Was eerst van plan om naar Nl te vlammen omdat ik wist dat ze hem daar al verkochten. Mijn verbazing was de te groter toen ik gewoon nog eens voor de fun naar GM Belgie belde.. :D

Shinro

Legacy Member
Ik ga me denk ik loop van volgende week ook SSF4 halen, SF4 hebk gemist, maar SSF4 wilk wel van start meemaken en es proberen veel te spelen.

Als er nu ergens een goedkoope Arcade Stick + SSF4 combo was hé...

AssassiN

Legacy Member
Ed boon twitter:

@Delriach @noobde have you guys ever thought about doing a developer blog for MK9? Noobde: We have a LOT of cool online stuff coming. A LOT

Juij :D :D

AssassiN

Legacy Member
Ja, ik heb genoten van MKvsDC en ook van Deception.
Dus je moogt zeggen wa je wilt, ik blijf daar fan van :).

MicVlaD

Legacy Member
wat4qt.png


Had gelukkig gevraagd om één exemplaar opzij te laten liggen, rest van hun voorraad was reeds uitverkocht.

ANDERS HAD KOKOSNOOT GEWONNEN

Veruca

Legacy Member
Koonut zei:
ma MK.. dat jullie daar nog in geloven

Tja, eens een fan... :)

Ik moest daarstraks toch in't stad zijn, ben dan maar eventjes de GM binnengestapt om SSF4 te pre-orderen. Er stond blijkbaar een pakket met nieuwe games achter de toonbank, waarop de verkoper zei dat hij hem binnen een half uur kon verkopen en dat pre-order dus niet meer mogelijk was.

Ben dan wat later terug bij de GM binnengestapt en blijkbaar zaten enkel de reeds voorbestelde stuks erbij. Dus dan toch nog kunnen pre-orderen en dinsdag zou ik hem kunnen gaan halen.

Op zich niet slecht, nu heb ik tenminste tijd om BlazBlue Arcade mode nog met elk character uit te spelen; :niceone:

el slettos

Legacy Member
Heb hem ook al :D

maar kzit met gemengde gevoelens, kben nogal gehecht aan blazblue ondertussen.. ^^

ibuki speelt wel zalig vind ik

MicVlaD

Legacy Member
Yoga Shangri-la is zo smerig voor Akuma. Moet zo hard oppassen nu met eender welke jump-in als de Dhalsim-speler de timing ervan onder de knie heeft.

el slettos

Legacy Member
akuma teleport move cancel into ultra combo 2 is wel nice :love:

al blijft de demon move toch handiger
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan