Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Bwahahaha, ze zijn SSF4 aan het spelen in Praga Goes Gaming. Hebben ze zo iemand van de distributie erbij gezet. Samen beginnen ze vol moed aan versus. Praga gaat voor Dhalsim, waar die andere kerel resoluut voor Hakan... wil gaan. Maar tiens, hij ziet hem niet staan. 'Oh, hij is nog niet unlocked hier.' Goe bezig! :niceone: Dan gaat hij maar voor Ken.

Wat volgt is een jab en kick fest van jewelste. Dhalsim z'n low jabs tegen Ken z'n high kicks. Jab jab jab, kick kick kick. Tot de Ken speler plots een Hadouken uit z'n mouw tervoorschijn haalt. Het daaropgevolgde 'oh'-tje (van de Ken speler) doet al het ergste vermoeden. En inderdaad. Hadouken, Hadouken, Hadouken... :x

Dan besluiten ze maar om Arcade eens te doen. Laten we Cammy eens proberen. Eerste gevecht.... tegenstander: Zangief. Ik lag al strijk. :lol: En inderdaad... 2 grabs later en het is al over and out voor Cammy. :rofl:

Veruca

Legacy Member
Gisteren ben ik eindelijk ook begonnen met SSF4. En zoals het hoort, het eerste wat ik gedaan heb is Arcade op medium gecleared met Cammy. :love:

Nu zou het wel leuk zijn om eens de 9lives mensen hier samen te krijgen, een een lobby te maken en gezellig samen op elkaars bakkes te slaan. :D

Dussss... wie wil, en wanneer? :)

Bamboebahr

Legacy Member
spelen er hier feitelijk nog mensen tekken of soul calibur? ^^;
op de eerste pagina staat al dat ze hun glorietijd voorbij zijn maar ik speel ze feitelijk nog altijd graag online :p (vooral omdat ik immens zuig in street fighter en andere 2D fighters ^^;)

Veruca

Legacy Member
Tekken raak ik met geen stok aan. :naughty:
SC4 was wel leuk, maar toen SF4 uitgekomen is was het nogal snel duidelijk dat ik 2D/2.5D fighters leuker vind dan 3D. Met SC4 ben ik misschien een maandje zoet geweest, met SF4 meer dan een half jaar (en dan nog eens zo nu en dan achteraf). DOA4 vond ik persoonlijk ook leuk, maar online had ik gewoon geen schijn van kans. :doh:

En slettos.... ik zit op m'n werk tijdens den dag. :p
Maar ik was aan het denken eventueel met een groepje in het weekend ofzo?

Snap

Legacy Member
@Veruca, graag, maar het zal vandaag niet meer lukken vrees ik.
Mijn 360 + SSF4 zou normaal vandaag moeten geleverd worden en moet toch eerst eens alle nieuwe chars uittesten :)
Staat die aflevering van dat programma ergens online? Moet hilarisch zijn

Veruca

Legacy Member
Geen idee of je die aflevering ergens kunt bekijken... misschien op de site van Gunk? Als je GunkTV kunt zien, ze zullen het waarschijnlijk nog wel een paar keer herhalen. :p

En no worries, ik moet ook nog alle personages eens onder handen nemen. Dat was eigenlijk de achterliggende gedachte... gewoon tegen elkaar eens wat rotzooien met de nieuwe characters enzo. Wait... that came out wrong. :unsure:

Veruca

Legacy Member
Haat is een sterk woord. Afkeer klinkt beter. :p

Goh, gewoon het geheel spreekt me niet aan. Characters die me niet boeien, vuurwerk als er een hit valt... it's just a feeling. :)

Bamboebahr

Legacy Member
i see :)
nochtans vind ik dat het enorm op soul calibur lijkt, gewoon iets beter uitgebalanceerd ^^
en ja,ik weet dat ze beiden van namco zijn :p

BiZi

Legacy Member
Ik heb zeker en vast interesse in een Endless battle met wa mensen van dit forum, maar ik heb wel ondervonden dat ge toch best met max 5 (liefst zelfs 4) personen moet spelen.

+ Rounds to win op 2

Anders wordt het te saai en duurt het te lang voor de personen die telkens verliezen :)

Veruca

Legacy Member
Bamboebahr zei:
i see :)
nochtans vind ik dat het enorm op soul calibur lijkt, gewoon iets beter uitgebalanceerd ^^
en ja,ik weet dat ze beiden van namco zijn :p

SC4 is toch anders, gewoon omdat het gebruik van wapens weer eens iets anders is. Plus er zitten veel leukere personages in SC dan in Tekken... in my humble opinion, uiteraard. :)

En Bizi, dat lijkt me idd ideaal. Ik heb het nog niet helemaal goed bekeken, maar volgens mij kunnen er ook gewoon spectators bij he? Dan kan er nog meer man 'meelullen' terwijl de pro's onder ons hun kunstjes laten zien. :woohoo:

Snap

Legacy Member
Wow, kheb een stukje van de heruitzending gezien, eerste keer dat ik naar die zender keek. Genant gewoon, spelen die mannen een game wel eens voor ze het "reviewen"?
Eerst snappen ze het nut niet van challenge mode en daarna lukt het hen niet om een simpele special te doen. Dan zegt die ene hoe belangrijk de timing van moves is om vervolgens als een gek random te button mashen. En idd, die Cammy vs Gief match was wel grappig. "ik haat het als de computer countert met zo'n moeilijke combo", lol een basic throw.

CurrY

Legacy Member
Ik speel Tekken 6 soms nog wel eens add me maar voor de mensen die is willen spelen.

Voor moment probeer ik wat trials te doen op SSF4 en het irriteert mij enorm :D zit momenteel op trial 13 met akuma.

Bamboebahr

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Ik speel Tekken 6 soms nog wel eens add me maar voor de mensen die is willen spelen.

woot,ANOTHER BELIEVER :p
toevallig met bryan fury? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan