Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Snap zei:Ge doet een mens anders ni veel goesting krijgen om tegen u te spelen![]()

Veruca zei:Haha ja, da's durven. Of mensen die klagen dat ge teveel throws doet... of teveel blockt.'Nee, ge hebt gelijk... ik zal niet meer blocken. Weet ge wat, ik zal hier gewoon blijven stilstaan anders...'





Arakune ftw <3 (alhoewel ik quasi geen combo's kan, kan ik goed m'n plan trekken ermee).
el slettos zei:idd, bij mij zagen ze ook altijd.
wat ik vaak doe bij slechte spelers is:
overhead mk, 2 low jabs, throw -> repeat
kheb zo gisteren een perfect gehaald en die kerel zat te schreeuwen door zijn mic![]()
![]()

hatetn zei:gij zijt dan ook een blockslet![]()
Fierce shoryu's blocken is mijn hobby 
)
welcome to the arcade stick club 
Netcode van de PC-versie en SSFIV is nagenoeg hetzelfde, en de load times zijn enkel traag op consoles als je het spel niet hebt geïnstalleerd.Snap zei:Gisteren toegekomen en ik moet zeggen, eerste indruk was dat ik de PC versie beter vind. Loading times zijn tot 3x langer, als ik ranked battles zelf niet host heb ik veel input lag (zelfs tegen belgen) en constant die "cannot join game" errors. En super irritant dat ze player match weg hebben gedaan, gedaan met online oefenen
Ik vind Juri beetje overhyped, niet echt spectaculair, nog geen enkele goede tegengekomen ook, de meesten spammen constant dive kick en spinwheel bij wakeup.
Abel zijn nieuwe ultra is geschift en die nieuwe van Bison is ook enorm goed.
Vanavond eens wat met Dudley oefenen, lijkt mij een zalig character.