Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
win percentage gestegen naar 84.7 % :love:

daarnet een epic moment tegen een fransoos: cammy vs akuma

die komt boos omdat hij 1 ronde verliest, dan speelt hij roekeloos, en wordt zijn ultra afgestraft met een demon flip HK, HP, LK tatsu, HP SRK, FADC, EX hadoken :D

zijn commentaar:

"ah fils de pute, va niquer ta mère!! fils de puuuuute, tu m'entends??"

:lol: FAIL

ook 10 consecutive wins in ranked matches gehaald daarnet ^^

Veruca

Legacy Member
Haha, ik zou daar op antwoorden. :D

'Yes, I understand you. Something about having sex with your mother?' :p

Save jij de replays? Die wil ik wel eens bekijken. ;)

el slettos

Legacy Member
Veruca zei:
Haha, ik zou daar op antwoorden. :D

'Yes, I understand you. Something about having sex with your mother?' :p

Save jij de replays? Die wil ik wel eens bekijken. ;)

khad geen mic ingestoken, anders zorgt dat voor een verlies aan concentratie ^^

ik save de replays enkel als de match superspannend was. Kheb dus momenteel nog geen enkele opgeslaan :p

momenteel reeds 9 perfects gehad online :D

---

edit: gvd min sanwa JLF joystick begint te 'squeeken' (piepen) als ik hem naar onder of rechtsonder beweeg :p (SRK anyone?)

aargh, kzal em dan eens opendoen en opnieuw in mekaar steken. Misschien wat ongewenste wrijving bij 1 van de switches..

Snap

Legacy Member
Kheb een leuk spelleke gevonden, jumpers ambeteren met Blanka slide. Ze jumpen, slide, back hop, jump, slide, back hop, jump, slide, ...
Ge zou denken dat ze na 3-4 keer door hebben dat ze best niet inspringen van die afstand maar helaas. 2 ragequits van Kens :p

el slettos

Legacy Member
daarnet mijn sanwa JLF joystick uit mekaar gehaald van mijn nieuwe TE stick, dat gepiep werkt ENORM op mijn zenuwen :angry:

blijkbaar was er 1 van de omron microswitches die graag piep-geluidjes maakte, kheb ze allemaal opnieuw in mekaar gestoken, en nu piept het niet meer zo te horen.

hopelijk blijft het zo als ik de volledige joystick weer in mekaar steek, anders gooi ik er wat siliconevet tegenaan :scream:

ge betaalt dan 150€ voor ne stick, en dan krijgde dit :doh:

kzalt weer zelf oplossen é failcatz :sleep:

Bamboebahr

Legacy Member
die juri combo is nice :)
ik zou graag een 2de character hebben waar ik goed mee kan spelen, maar kweet bijgod niet welkeen ik mee wil oefenen.
Mijn main is Ryu en ik ben barslecht met characters die chargemoves hebben, dus dacht ik aan juri, makoto of ibuki...
mja,we zien wel eenmaal ik het spel heb :D

ShiryuX

Legacy Member
Bamboebahr zei:
die juri combo is nice :)
ik zou graag een 2de character hebben waar ik goed mee kan spelen, maar kweet bijgod niet welkeen ik mee wil oefenen.
Mijn main is Ryu en ik ben barslecht met characters die chargemoves hebben, dus dacht ik aan juri, makoto of ibuki...
mja,we zien wel eenmaal ik het spel heb :D

Chargemoves vallen mee, maar probleem is als je niet gewoon bent met ze te spelen (ik ben ook zo) blijf je zeer voorspelbaar online :p.

Anders Dudley, Juri, Ibuki, Cody zijn allemaal wel nice (kprobeer voorlopig al die behalve Juri :) ).

Veruca

Legacy Member
Dudley lijkt me wel een goede keuze. Hij is momenteel het enige personage waar ik bijna alle trials mee heb kunnen doen (moet enkel nog trial 23 doen). Je kan ook zeer makkelijk zijn Ultra II linken na een special move. Gewoon je tegenstander de lucht ik krijgen met Machine Gun Blow ofzo en dan lekker z'n Corkscrew Cross activeren. :cool:

Maar ik kijk niet enkel naar hoe een personage speelt, maar ook hoe hij/zij eruit ziet. Dat is ook de reden waarom ik Cammy zoveel gebruikt heb in Street Fighter IV. Ik had misschien beter voor een shoto gekozen ofzo, but there's just something about... dat ass! :D

Bamboebahr

Legacy Member
nja,ik kijk ook wel of ik het character zelf cool vind (en nee,niet naar de kont)
en truth be told, dudly vind ik totaal niet cool ^^;
kvind het wel een goed character,maar hij spreekt me niet aan :p

Bamboebahr

Legacy Member
cody en guy zijn idd ook coole chars ^^
kvind het wel jammer dat hagar er niet inzit,dan hadden we de volledige Final Fight cast samen ^^

Snap

Legacy Member
Ik denk dat iedereen wel een character kiest die hem ook aanstaat qua looks. In SF4 nam ik meestal Sakura ook al was ik er enorm slecht mee.
Ben nu aan het proberen T.Hawk te leren maar kvind de meeste van zijn normal links in praktijk weinig bruikbaar.

Veruca

Legacy Member
Bamboebahr zei:
cody en guy zijn idd ook coole chars ^^
kvind het wel jammer dat hagar er niet inzit,dan hadden we de volledige Final Fight cast samen ^^

Hij zit er in hoor, enkel niet als playable character. ;)

Guy vind ik persoonlijk niet zo leuk, zijn manier van jumpen is... voos. :unsure:

el slettos

Legacy Member
Veruca zei:
Oh, en slettos... ik heb uwe nieuwe main gevonden: YouTube - Super Street Fighter 4 Guy Instant Kaiten Izuna Otoshi Ik weet dat ge graag zo'n trukjes doet. :p

is een nice trukje ja, maar ik vind guy echt een stom character :p

ik main Ken, en mijn secondaries zijn respectievelijk vega en akuma.
Fakie zoning, kara throws, footsies all the way :love:

reeds 600G in SSF4 ^^

Vandaag een epic match gehad tegen een zangief speler: elk nog 1 cm hp over, hij doet lariat, IN YA FACE GUREN SENPUKYAKU! :D

daarna stuurde hij in een message 'yeah right' :cool:

Bamboebahr

Legacy Member
whiii,net het spel gaan halen in de saturn (de enige die u niet afzetten en 40€ vragen), als iemand een newbie wil toetakelen,voeg me gerust toe :D

sletje zal me tot in wevelgem kunnen horen ragequitten XD

el slettos

Legacy Member
Bamboebahr zei:
whiii,net het spel gaan halen in de saturn (de enige die u niet afzetten en 40€ vragen), als iemand een newbie wil toetakelen,voeg me gerust toe :D

sletje zal me tot in wevelgem kunnen horen ragequitten
XD

:lol: so true
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan