Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
@ Bamboebahr:, eens spelen tegen mij anders?
alé, gewoon casual dan é natuurlijk ^^ :) zijt ge nieuw in de SF reeks misschien?

@ Shiryu: ik heb KOFXII ;) (kan der wel de kloten van, kheb het nog maar 2 keer gespeeld :p)

ShiryuX

Legacy Member
el slettos zei:
@ Bamboebahr:, eens spelen tegen mij anders?
alé, gewoon casual dan é natuurlijk ^^ :) zijt ge nieuw in de SF reeks misschien?

@ Shiryu: ik heb KOFXII ;) (kan der wel de kloten van, kheb het nog maar 2 keer gespeeld :p)

Haha casual spelen, gij switcht automatisch na tournament mode int midden van ne match :p

KOFXII tja, de demo vindk nog wel OK (tis niet KOF98...) dus zou ik hem wel graag in m'n collectie hebben. ^^

Dennoman

Legacy Member
Mjah, 't is dat iedereen KOF XII heeft gekocht toen hij aan 20 euro in de GM stond, anders was het het ook niet waard ze :p

Bamboebahr

Legacy Member
el slettos zei:
@ Bamboebahr:, eens spelen tegen mij anders?
alé, gewoon casual dan é natuurlijk ^^ :) zijt ge nieuw in de SF reeks misschien?

@ Shiryu: ik heb KOFXII ;) (kan der wel de kloten van, kheb het nog maar 2 keer gespeeld :p)

nja,ik wil wel tegen iedereen spelen ze, en behalve street fighter 2 op de SNES (de classic,niet de turbo of weet ik veel) heb ik geen een street fighter eigenlijk deftig gespeeld ^^;

el slettos

Legacy Member
ShiryuX zei:
Haha casual spelen, gij switcht automatisch na tournament mode int midden van ne match :p

KOFXII tja, de demo vindk nog wel OK (tis niet KOF98...) dus zou ik hem wel graag in m'n collectie hebben. ^^

kmoe het echt in mijn kop steken om casual te spelen eigenlijk, anders lukt het niet :p ma als den tegenstander dan plots ne lange combo uitvoert als ik probeer casual te spelen, dan kan ik het niet laten om mijn footsies en fakies uit te halen en competitief te spelen :love:

Bamboebahr

Legacy Member
kheb u toegevoegd ze sletje :p

en daarnet gewonnen met een ultra combo tegen een speler die 4x zoveel points had als ik *proud* :p

Veruca

Legacy Member
Phew, zojuist nog wat trials zitten doen. Zit nu aan 74,64% complete. Heb al zitten zweten ze... :sop: T. Hawk z'n trials waren de makkelijkste (moet er ook nog enkel nr 23 mee doen). Youtube komt echt wel van pas bij sommige trials.

Dennoman

Legacy Member
Yeah, het lijkt alsof ge ergens staat nu, maar dat is niet zo :p op de tijd die ge spendeert aan de laatste 10% had ge de andere 90 kunnen doen :p

Bamboebahr

Legacy Member
kben er zelf ook mee aan het sukkelen met die challenges ^^
de meeste van die jab combos voert mn char wel uit, maar dan blokkeert dan ze O_o
het moeilijkste is dat je nooit weet WAT je precies mis doet, of je nu te vroeg of te laat bent ofzo

Dennoman

Legacy Member
Als er geen command uitkomt, zijt ge te vroeg. Als ge nog eens moet drukken en hij blockt, waart ge te laat omdat uw vorige command te vroeg was :p

't Is een kwestie van ritme bij de meeste. Ben blij da k er vanaf ben.

Dennoman

Legacy Member
Als er geen command uitkomt, zijt ge te vroeg. Als ge nog eens moet drukken en hij blockt, waart ge te laat omdat uw vorige command te vroeg was :p

't Is een kwestie van ritme bij de meeste. Ben blij da k er vanaf ben.

ShiryuX

Legacy Member
Dennoman zei:
Yeah, het lijkt alsof ge ergens staat nu, maar dat is niet zo :p op de tijd die ge spendeert aan de laatste 10% had ge de andere 90 kunnen doen :p

Wrijf et er maar in :(...
Sommige chars hebben ook gewoon zotte trials. Hakan is SIMPEL!! Ken/Ryu daarentegen -zien- er al zo zot uit dat ik ze nog niet geprobeerd heb. :sop:

P.S.: Kweet niet, kwas random art aan bekijken voor op een stick. Gezien de mijne nu pink/blue buttons heeft en blue balltop (en SRK members ignoren m'n requests...) had ik deze 2 gevonden. M'n eerste gedacht was van een KOF skin te hebben maar een mooie voor SE heb ik niet gevonden (of gewoon een SNK/KOF skin voor SE Fightstick vind je gewoon niet).

3 voorlopige kandidaten (kan nog zéker veranderen ^^): MvC2 Stick - Akuma-Ryu-Ken White - Ken vs Ryu
Kvind deze wel nice, maar eentje van KOF(98) is es iets anders van alle SF sticks dat je ziet :p

vince147

Legacy Member
ShiryuX zei:
Wrijf et er maar in :(...
Sommige chars hebben ook gewoon zotte trials. Hakan is SIMPEL!! Ken/Ryu daarentegen -zien- er al zo zot uit dat ik ze nog niet geprobeerd heb. :sop:

P.S.: Kweet niet, kwas random art aan bekijken voor op een stick. Gezien de mijne nu pink/blue buttons heeft en blue balltop (en SRK members ignoren m'n requests...) had ik deze 2 gevonden. M'n eerste gedacht was van een KOF skin te hebben maar een mooie voor SE heb ik niet gevonden (of gewoon een SNK/KOF skin voor SE Fightstick vind je gewoon niet).

3 voorlopige kandidaten (kan nog zéker veranderen van gedachte ^^): MvC2 Stick - Akuma-Ryu-Ken White - Ken vs Ryu

Van die 3 zou ik sowieso voor de eerste gaan, ziet er echt bad ass uit!

el slettos

Legacy Member
kga dan nog een extra sanwa JLF joystickske bestellen en wat extra buttons, want mijn joystick piept nog altijd een klein beetje. :p

kga ook eens een octogonal gate uitproberen dan ^^

el slettos

Legacy Member
Dennoman zei:
Zegt de mens die dozijnen schijtgames speelt voor puntjes :)

avatar: de brandende aarde FTW :love:

btw hatetn, verkoopt ge geen games uit uw giga collectie? ^^

Veruca

Legacy Member
Hehe, ik doe die trials niet voor de gamescore. Ik wou enkel die blokhoofdjes bij de icons. :P

Ik zou nog wel graag die Juri Spider-flag willen... maar daar ga ik niet op zitten hopen. :D

Dennoman

Legacy Member
Why not? Juri haar trials zijn van de makkelijkste die erbij zijn. Gewoon Feng Shui Engine activeren en ge zijt vertrokken.

hatetn

Legacy Member
Dennoman zei:
Zegt de mens die dozijnen schijtgames speelt voor puntjes :)



het is niet omdat 90% van de internetsites zegt dat het crap is dat ik het crap vind. er zijn hooguit 10 games die ik effectief voor punten heb gespeeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan