Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
en opeens zit je 2 uur in een endless battle je huiswerk te maken tussen beurten in :p

Snap

Legacy Member
Heb ik vandaag ook zitten doen, allez ja, geen huiswerk.

Btw, mijn kennis Franse scheldwoorden is nogal vaag, weet iemand wat dit wil zeggen:
va chier sale nazi de merde

Veruca

Legacy Member
Hehe, ware wel leuke matchkes. (Al heb ik veel te veel noob fouten gemaakt -_-)

Maar er zaten wel een paar juweeltjes in. De Blanka vs Sagat Draw met ShiryuX was onverwacht... ik lag strijk. :D En roze cowboy Ken was hilarisch. :rofl:

Merci voor de games he. ;) Altijd leuk om tegen mensen van uw level te spelen... kunde samen verbeteren. :)

Dennoman

Legacy Member
Snap zei:
va chier sale nazi de merde
Ga schijten, vuile kutnazi.

1. Toont maar weer eens aan wat voor onderontwikkelde smerige taal het Frans is, alles klinkt daar gewoon degoutant in. Vandaar dat wij ook hun woorden lenen om te zeggen hoe degoutant iets wel niet is.
2. Lang leve het Franse onderwijssysteem, 't is duidelijk dat ze hun vlagskes daar goed kennen.

el slettos

Legacy Member
Snap zei:
Btw, mijn kennis Franse scheldwoorden is nogal vaag, weet iemand wat dit wil zeggen:
va chier sale nazi de merde

dat betekent: fuck off vuile klote nazi

ik ben half franstalig btw :p

edit: denno was me voor :( bastard

Bamboebahr

Legacy Member
Veruca zei:
De Blanka vs Sagat Draw met ShiryuX was onverwacht... ik lag strijk.

haha,die was idd zalig :p

oh,en btw: verander uw mr.bison, het fag gehalte is TE hoog XD

Snap

Legacy Member
Ik ga u morgen allemaal es toevoegen, lijkt mij een plezante boel geweest te zijn daar.
En "merci" voor de vertaling. Ge zou denken dat iemand met bijna 2000 BP niet zou disconnecten :(

Veruca

Legacy Member
Famitsu MvC3 scans:

372630.jpg
372970.jpg


Om eerlijk te zijn, ik ben niet echt onder de indruk van de visuals.

Dennoman

Legacy Member
Veruca zei:
Famitsu MvC3 scans:

372630.jpg
372970.jpg


Om eerlijk te zijn, ik ben niet echt onder de indruk van de visuals.
Te onduidelijk om er een oordeel over te vellen imo, maar ik verwacht basically niks anders dan een 1080p TvC.

el slettos

Legacy Member
tgoh, niet te snel oordelen é veru

als de gameplay zo snel en vlot kan draaien als zijn voorganger, en dat met degelijk verbeterde graphics in HD is het voor mij goed en een instant-buy :D

ShiryuX

Legacy Member
Bamboebahr zei:
meer hoeft het dan ook niet te zijn imo :p

Agreed: fun, accessible & flashy. :D Visuals vallen nog mee maar niet vergeten, ze moeten er nog -EEN JAAR- aan werken. Tegen dan zullen er nog een pak veranderingen inkomen door de community en al.

Ohja, nog 1 trial van Dudley (23) en dan is die ook complete :niceone: Kvind gewoon jammer dat bij de meeste characters ik tot 20 geraak en de rest ziet er soms veel ingewikkelder uit :( (vgl. met hard trials waarschijnlijk van SF4).

Gebruiken meeste mensen de combo's van trials eigenlijk nog erna? Sommigen zijn bekend weet ik maar anderen doe je toch zomaar meestal op het moment? (Poken enzo moet toch niet EXACT zoveel hits zijn e.d.)

el slettos

Legacy Member
@ Shiryu: de safe cancels die getoond worden in trials onthoud ik, en voor de rest speel ik volgens mijn eigen speelpatroon.

die overdreven poke timing combo's lukken toch niet onder stress in een echte match -> no use.

Veruca

Legacy Member
Heel weinig van die combo's zijn eigenlijk hun moeite waard, als is het wel slick als ge ze kunt uitvoeren tijdens een echte match. Maar van mezelf heb ik al gemerkt dat ik kansen laat liggen omdat ik perse zo'n combo wil doen. :doh:

Mijn reactie toen ik bijvoorbeeld een match (een mirror match als ik met niet vergis) had gewonnen door de Cannon Spike - FADC - Cannon Spike met Cammy ging van :eek: naar :applause: naar :cool:. (Dat is trouwens tot nu toe de enigste keer dat me dat effectief gelukt is. :p)

Natuurlijk, als je ziet wat de pro's uit hun mouwen schudden. Stuff like Cannon Strike - EX Cannon Strike - EX Cannon Strike - LP - LK - LP - Spiral Arrow... :crazy:

el slettos

Legacy Member
indeed, of die 1 frame links van akuma LP - LP - LP - low tatsu ^^ craaaaazy

Bamboebahr

Legacy Member
pfff,wat is het moeilijk om iemand te vinden die al even hard suckt of mezelf ^^;
kword hier met die ranked battles constant afgeranseld :p

ShiryuX

Legacy Member
Efkes op zoek naar iets anders dan SF, dus ga ik terug naar KOF...

KOFXIII ziet er in elk geval al een beetje weer sneller à la oudere KOFs (hoop ik) dus dat ga ik wrs eens oppikken (zelfs KOFXII, maar niemand heeft hem :unsure: kzou hem wel zien zitten aan 10-15€ :p).

En dan stumble ik op dit (June 2009 dus sue me als je al wist):
YouTube - The King of Fighters Online Debut Trailer [HQ] (Rate This Game)
Het past niet, maar een beat-em-up online zou ik nog testen indien het gratis is :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan