Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snap

Legacy Member
Een truukje dat dikwijls kan helpen bij die trials, kijk naar de healthbar van Dan. Als ge hem raakt dan ziet ge zo'n rood effectje in de kader van zijn healthbar dat van links naar rechts beweegt. Als dat rood effectje bijna helemaal rechts is is de moment voor de volgende link in uw combo.

el slettos

Legacy Member
ik ben eigenlijk nie goed in die trials, er zijn er veel die me gewoon niet lukken :p

mjah, care.. ^^ alst online maar goe lukt

Bamboebahr

Legacy Member
haha,true :p
daar lukt het meeste van die dingen me nu wel weer niet, omdat ik me heel de tijd aan het opjagen ben ^^;

Decay

Legacy Member
http://xorsyst.com/wp-content/uploads/2008/06/street-figher-4-moves-list-01.jpg
Kan er mij iemand uitleggen wat dat icoontje bij chun-li haren 5e combo (in het geel balkje) is, dat derde rood bolleke met een zwarte pijl naar links die er uitkomt en een lange zwarte pijl eronder die naar rechts wijst. Is dat gewoon snel links en dan rechts drukken? Ik sla expres characters die combos hebben met dit icoontje in over omdat het me echt nooit lukt om die uit te voeren :p

ShiryuX

Legacy Member
Decay zei:
http://xorsyst.com/wp-content/uploads/2008/06/street-figher-4-moves-list-01.jpg
Kan er mij iemand uitleggen wat dat icoontje bij chun-li haren 5e combo (in het geel balkje) is, dat derde rood bolleke met een zwarte pijl naar links die er uitkomt en een lange zwarte pijl eronder die naar rechts wijst. Is dat gewoon snel links en dan rechts drukken? Ik sla expres characters die combos hebben met dit icoontje in over omdat het me echt nooit lukt om die uit te voeren :p

Je link werkt niet, het laat hotlinking niet toe :/.
Maar wat ik veronderstel dat het chun li haar super/ultra is. Dan is het idd heel snel links/rechts doen.
Charge <-, ->, <-, -> + KKK of K ist eigenlijk, maar dan vree snel :).

Veruca

Legacy Member
Nr 5 is Hosenka, haar 1ste Ultra. Is inderdaad zoals ShiryuX zegt:

<- (even ingedrukt houden), dan snel ->, <-, -> KKK (dus alle 3 kicks (low, medium, high) tegelijk)

Snap

Legacy Member
Als je het makkelijker vind om cirkel bewegingen te maken kan je dat ook voor die charge ultras.
Bvb. charge links onder, rol naar rechts onder, terug naar links onder en terug rechts onder + KKK gaat ook werken.

MicVlaD

Legacy Member
Snap zei:
Een truukje dat dikwijls kan helpen bij die trials, kijk naar de healthbar van Dan. Als ge hem raakt dan ziet ge zo'n rood effectje in de kader van zijn healthbar dat van links naar rechts beweegt. Als dat rood effectje bijna helemaal rechts is is de moment voor de volgende link in uw combo.
Dit klopt niet, werd kort na de release van SFIV debunked als ik het me goed herinner.

el slettos

Legacy Member
kben beetje SF4 aant spelen op mijn laptop met mijn arcade stick (ipv mijn online cursussen 'blokken')

:D

SHORYUKEN!

Dennoman

Legacy Member
MicVlaD zei:
Dit klopt niet, werd kort na de release van SFIV debunked als ik het me goed herinner.
Health bar trick werkt wel hoor. 't Zal nu meer iets psychologisch zijn dan wat anders, maar bon: het helpt voor juiste timing bij bepaalde combo's.

Snap

Legacy Member
Kzou ook moeten werken maar in plaats van zit ik op youtube naar T.Hawk matchups te kijken. Haw

Dennoman

Legacy Member
hatetn zei:
het is niet omdat 90% van de internetsites zegt dat het crap is dat ik het crap vind. er zijn hooguit 10 games die ik effectief voor punten heb gespeeld
Ieder zijn ding, 't is ook bijlange mijn wens niet om over u te oordelen, maar als ge zelf u krom speelt op Earth Defence Force en om de vijf botten even moet komen zeggen dat het één van de moeilijkste games ooit is, kunt ge uw commentaar dat ik "onder dwang" zou spelen ook voor uzelf houden.

Ik ga graag de uitdaging van de Trials aan en ik was dan ook blij dat ik het voor de 2de keer had geflikt om alles compleet te krijgen. In die zin ook dus dat ik er vanaf ben. Als iemand dat zou moeten kunnen begrijpen, zijt gij het wel.

ShiryuX

Legacy Member
Dennoman zei:
Ieder zijn ding, 't is ook bijlange mijn wens niet om over u te oordelen, maar als ge zelf u krom speelt op Earth Defence Force en om de vijf botten even moet komen zeggen dat het één van de moeilijkste games ooit is, kunt ge uw commentaar dat ik "onder dwang" zou spelen ook voor uzelf houden.

Ik ga graag de uitdaging van de Trials aan en ik was dan ook blij dat ik het voor de 2de keer had geflikt om alles compleet te krijgen. In die zin ook dus dat ik er vanaf ben. Als iemand dat zou moeten kunnen begrijpen, zijt gij het wel.

No hating on EDF2017 :angry: dat spel is wel de max he. :p
OT: Tbegint weer zoals SF4 te worden online, ik vind weinig mensen die een "gemiddeld" niveau hebben. Kspeel graag matches waar het close wordt (veruca, bamboe, etc... :D) maar niet waar je met moeite iemand van z'n perfect moet halen.
Gohja, nog even oefenen met Cody, maar kweet nog altijd niet of ik liever Ultra1 of Ultra2 heb.

Dennoman

Legacy Member
Ma zuuuucht, ik noem dat spel ook niet slecht, alleen archimoeilijk. Lees vooral nog meer wat ge wilt lezen :p

Veruca

Legacy Member
Dennoman zei:
Ma zuuuucht, ik noem dat spel ook niet slecht, alleen archimoeilijk. Lees vooral nog meer wat ge wilt lezen :p

Natuurlijk wil ik het nummer van uw knappe blonde vriendin die bovendien nog eens single is. :p

Persoonlijk heb ik liever Cody z'n eerste ultra, gewoon omdat ik die mooier vind. :)

ShiryuX

Legacy Member
Dennoman zei:
Ma zuuuucht, ik noem dat spel ook niet slecht, alleen archimoeilijk. Lees vooral nog meer wat ge wilt lezen :p

Just joking man :p chillax. Archimoeilijk is het wel jammergenoeg, en achievementswise staat er nog een mooie 0 hier :lol:. Soit, da's offtopic.

@Veruca: kweet niet, kzou es moeten checken. Wat ik wel merk om meer m'n ultras te laten connecten is een focus attack dash -> ultra doen...Meer kans dan zomaar nekeer nen ultra los krijgen in een match. :)

Bamboebahr

Legacy Member
kvind die ultra van cody met z'n loden pijp zalig :D

en tbh,online vind ik het ook nog redelijk meevallen nu ik gevonden heb dat ik een matchup kan doen op "same skill" :p (hoewel ik nog altijd niet begrijp hoe 90BP in dezelfde klasse als 2300BP ligt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan