Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
mss per ongeluk de beta key voor Street fighter 5 doorgestuurd gekregen :p

Audiofiel

Legacy Member
Ik zal het straks eens gaan vragen in de GM. Maar code van 12 tekens is inderdaad te kort lijkt me . Kan ze niet ingeven via redeem code .

el slettos

Legacy Member
Audiofiel zei:
Ik zal het straks eens gaan vragen in de GM. Maar code van 12 tekens is inderdaad te kort lijkt me . Kan ze niet ingeven via redeem code .

het zal een PSN code zijn. Verschillende game mania winkels hebben op de release PSN codes gekregen in plaats van PSN & XBL.

Ik stond erbij toen een werknemer de fout doorbelde naar de leverancier

Bamboebahr

Legacy Member
daarnet wat zitten oefenen met Makoto (die ik in het geniep mijn 2de main wil maken), maar dear god, het is niet easy O_o

Snap

Legacy Member
Hij is idd wel goed maar die Akuma bakte er in round 2 dan ook niks van.
Dan vind ik Luffy toch nog indrukwekkender, verslaat Daigo met Rose en x360 controller.

Snap

Legacy Member
Zaligste moment is toch wel 8:20, gewonnen met reflect, schitterend.

Kheb zo een hekel aan die typische Daigo fanboys, alhoewel andere spelers er ook wel zullen hebben maar toch niet in die mate. Als hij wint is hij god, als hij verliest zouden ze het tot op zijn kat durven steken om toch maar een excuus te hebben. Bvb bij die video, "he didn't know the matchup" "he wasn't playing serious" "the announcer was too close to him". Komaan he zeg.

In de US is er ook zo'n speler, hilarisch, een manneke van 13 die met een controller speelt. Terwijl bijna iedereen op die toernooien 18+ is wordt hij elke keer gebracht door zijn papa en dan maakt hij daar enkele grote namen af. Ben zijn naam kwijt maar ik dacht dat hij met Abel speelde.

el slettos

Legacy Member
Snap zei:
Zaligste moment is toch wel 8:20, gewonnen met reflect, schitterend.

Kheb zo een hekel aan die typische Daigo fanboys, alhoewel andere spelers er ook wel zullen hebben maar toch niet in die mate. Als hij wint is hij god, als hij verliest zouden ze het tot op zijn kat durven steken om toch maar een excuus te hebben. Bvb bij die video, "he didn't know the matchup" "he wasn't playing serious" "the announcer was too close to him". Komaan he zeg.

In de US is er ook zo'n speler, hilarisch, een manneke van 13 die met een controller speelt. Terwijl bijna iedereen op die toernooien 18+ is wordt hij elke keer gebracht door zijn papa en dan maakt hij daar enkele grote namen af. Ben zijn naam kwijt maar ik dacht dat hij met Abel speelde.

Juicebox Abel!!! :bow: die heeft nog Alex Valle ge-perfected zelfs

Veruca

Legacy Member
Tournament DLC komt er binnenkort aan... and it includes a patch!

Super Street Fighter 4's tournament mode DLC patch is coming, and its coming with a couple small fixes. According to the new Saikyo Blog (translated by Andriasang.com). While I'm sure we are all looking forward to trying out the 8-man single elimination tournaments that will run automatically online after the patch, the community here is always interested in the tiniest changes.

The list, which you can read after the jump, includes what sounds like a fix for the unblockable ultra setups we've seen fireball characters doing. Fei Long's Juri-only infinite is being patched out as well, much like it was when he could do it on Abel and Seth in vanilla. And... what is this about Ibuki becoming invincible?! Oh well, its being removed too. Abuse it while you can, if you know what it is or how to do it.

-Certain Fei Long combos turning into an endless combo

-When you unleash an Ultra Combo and time freezes, your guard input cancels out. This, Ayano admitted, is actually something that was known prior to the release, but they left it in as an interesting play mechanic. After the game's release, they realized that there were a number of characters that ended up in being able to unleash their Ultra Combos with no risk.

-The effect of Sagat's Angry Charge move does not reflect on his EX Tiger Uppercut in some circumstances.

-Counter damage against Bison's Ultra Combo II Psycho Punisher move is too low

-When Ibuki attacks a ducking Chun-Li, the second hit of the attack will not register

-When Ibuki rises from the ground in certain instances, she'll retain her invincibility for a long time.
Bron: shoryuken.com

MicVlaD

Legacy Member
BlazBlu: Continuum Shift normaal dit jaar nog.
BLAZBLUE CONTINUUM SHIFT CONFIRMED FOR EUROPE

BRISTOL (Thursday 20th May 2010) - Zen United are pleased to be able to confirm that BlazBlue: Continuum Shift, the sequel to the award winning BlazBlue: Calamity Trigger, will be making its way to Europe in 2010.

“The response from fans has been phenomenal” said Tomo Ohno CEO of Zen United. “Calamity Trigger has really captured the attention of gamers worldwide and it’s great to see it earn respect so quickly in the fighting game community. There hasn’t been a day that’s gone by where we haven’t been inundated by requests for some sign that Continuum Shift will be confirmed for Europe – we are delighted to be able to do that today”.

“We appreciate there was a long wait for Calamity Trigger first time around.” Said Geraint Evans, Marketing Manager at Zen United. “We are doing everything we can to bring Continuum Shift’s release as close to Japan and the US as possible.”
Des te makkelijker nu voor mij om Calamity Trigger te skippen.

En 'k ben blij dat ze die unblockable Ultra set-up zeik gaan verwijderen.

el slettos

Legacy Member
MicVlaD zei:
BlazBlu: Continuum Shift normaal dit jaar nog.
Des te makkelijker nu voor mij om Calamity Trigger te skippen.

het is nochtans een goeie fast-pased 2d fighter hoor, ik kan hem echt apprecieren ;)

RedSparowes

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen om een arcade stick te kopen voor SSF IV. Ik heb het gevoel dat combo's en moves uithalen nogal lastig is op mijn PS3 pad. Wanneer ik ultra's ofzo wil uithalen, dan krijg ik de XMB scherm te zien, wat vrij lastig is. Nu ben ik gewoon een beginner en zoek ik een goedkope arcade stick voor de PS3.

Heeft er iemand ervaring met de Hori Fight Stick 3?
Is het echt de moeite om te investeren in een TE stick van Madcatz, want €140 is toch vrij veel vind ik?
Andere voorstellen?

ShiryuX

Legacy Member
RedSparowes zei:
Ik ben aan het twijfelen om een arcade stick te kopen voor SSF IV. Ik heb het gevoel dat combo's en moves uithalen nogal lastig is op mijn PS3 pad. Wanneer ik ultra's ofzo wil uithalen, dan krijg ik de XMB scherm te zien, wat vrij lastig is. Nu ben ik gewoon een beginner en zoek ik een goedkope arcade stick voor de PS3.

Heeft er iemand ervaring met de Hori Fight Stick 3?
Is het echt de moeite om te investeren in een TE stick van Madcatz, want €140 is toch vrij veel vind ik?
Andere voorstellen?

Een SE Fight Stick van Madcatz, kost ongeveer 80€ portkosten incl. op eBay. Goed om mee te beginnen maar beter is om het direct te modden met japanse delen want 'k heb gehoord dat die er sowieso inzitten niet zo goed zijn. (Ik kocht de mijne af van Slettos al premodded & ben er content mee)

Zeker als je nog niet zeker bent (kvind het wel cool, maar kzou nog serieus erover moeten nadenken om 140€ neer te tellen voor die TE), is een SE wel een goede keuze, want die Hori aan 40-60€ is niet echt de moeite.

@MicVlaD: Bwah, voor 30€ kan je toch een goede fighter op de kop tikken ^^ kvind het zeker leuk als afwisseling tussen SSFIV en andere. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan