Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snap

Legacy Member
RedSparowes zei:
Hoe moeilijk is dat om te modden met Sanwa buttons en stick?

Technisch gezien helemaal niet. De stick hangt vast met 4 vijzen, die eruit, de bal eraf draaien, kabeltje losmaken en hij is eruit. De knoppen zijn met een kliksysteem, gewoon het kabeltje eraan losmaken en losklikken. Terugplaatsen op net dezelfde manier.
Het enige moeilijke is de gate, die zat bij mij muurvast opgeklikt en ik heb een uur met schroevendraaiers moeten prutsen om dat ding eraf te krijgen.

RedSparowes

Legacy Member
Bedankt voor de adviezen allemaal. :)
Ik zal nu een SE arcade fightstick zoeken.

MicVlaD

Legacy Member
Kort filmpje gemaakt: Yoga Catastrophe > Guy

el slettos zei:
het is nochtans een goeie fast-pased 2d fighter hoor, ik kan hem echt apprecieren ;)
ShiryuX zei:
@MicVlaD: Bwah, voor 30€ kan je toch een goede fighter op de kop tikken ^^ kvind het zeker leuk als afwisseling tussen SSFIV en andere. :cool:
Heeft eerder iets te maken met het feit dat het bijna een jaar heeft geduurd vooraleer het in onze winkels verscheen in plaats van "not my kinda thing". Hoewel ik Guilty Gear eerlijk gezegd interessanter vind.

Helpt ook niet dat Calamity Trigger volgens diens community blijkbaar zeer unbalanced is vergeleken met Continuum Shift, dus ik wacht liever in plaats van € 30 - € 40 ervoor te dokken.

ShiryuX

Legacy Member
MicVlaD zei:
Helpt ook niet dat Calamity Trigger volgens diens community blijkbaar zeer unbalanced is vergeleken met Continuum Shift, dus ik wacht liever in plaats van € 30 - € 40 ervoor te dokken.

Huh? Wat bedoel je hiermee? (Unbalanced omdat US/JPN meer "ervaring" heeft?)

Anyways, m'n stick is eindelijk zoals ik hem wilde: met een artwork erop :D
photoyu.jpg

el slettos

Legacy Member
@ Shiryu: een gepaste artwork voor de buttons die ik er heb ingestoken, nice job ;) tis mooi

@ Denno: ieder character is eigenlijk 'broken' op zijn eigen manier in BB: CT.
Wat hebje allemaal niet in dat spel, fucking blade spam, bees spam, magnetism, ice projectile spam, enzovoort..

Als ge bv tegen een goeie V-13 user speelt online, dan is uw kans gewoon klein tot miniem om te winnen met een character dat ook geen spam move heeft of dergelijke

ShiryuX

Legacy Member
el slettos zei:
@ Shiryu: een gepaste artwork voor de buttons die ik er heb ingestoken, nice job ;) tis mooi

@ Denno: ieder character is eigenlijk 'broken' op zijn eigen manier in BB: CT.
Wat hebje allemaal niet in dat spel, fucking blade spam, bees spam, magnetism, ice projectile spam, enzovoort..

Als ge bv tegen een goeie V-13 user speelt online, dan is uw kans gewoon klein tot miniem om te winnen met een character dat ook geen spam move heeft of dergelijke

ICE CAR!!!, Ja 'k heb 'em al gepost maar blijft een goede.

Also thanks voor de stick, voelt wel goed aan :cool:
Wel onlangs nog eens Blazblue gespeeld en moet nog SERIEUS wennen tegenover controller :p

el slettos

Legacy Member
ShiryuX zei:
Also thanks voor de stick, voelt wel goed aan :cool:
Wel onlangs nog eens Blazblue gespeeld en moet nog SERIEUS wennen tegenover controller :p

tgoh, blazblue is nochtans zo gezellig om met een stick te spelen, vooral door die simpele 4-button layout.

Ge kunt supermakkelijk rapid cancels doen door de drie bovenste in te drukken, en drive attacks zijn zooooveel makkelijker uit te voeren :love:

Bamboebahr

Legacy Member
lol@ double ko tegen die makoto ^^
die rage mode komt zo hard aan als je die target combo's kan blijven volhouden ^^

el slettos

Legacy Member
MicVlad, wilt ge eens tegen mijn Vega / Ken spelen?

kwil uw niveau eens zien, probably crazy :D

Veruca

Legacy Member
Dat wil ik ook wel eens zien. Sletje vs Mic... it's going to be soooooooo epic. :D (Replay wel niet vergeten te saven he... :p)

Gisteren ook wat leuke games gedaan tegen Bamboebahr en ShiryuX. Echt wel leuk als de skils rond hetzelfde niveau hangen. :) Ik ga Makoto maar terug in de kast steken, Ibuki is iets makkelijker om te gebruiken. :p

En gisteren ook dat female costume pack gekocht. Hooray for boobies! :applause:
Cammy's outfit is echt zo lekker, en bij Rose springen ze er bijna uit. :love:

Dennoman

Legacy Member
Mjah, als Mic in topvorm was had ik mijn geld op hem gezet... hij is nu wel terug aan 't experimenteren met de zeldzamere match-ups, dus de kans is groot dat sletje hem vrij overtuigend zal kloppen nu :p

ShiryuX

Legacy Member
Dr.White widow zei:
sletje heeft mijn intrede bij BB totaal verpest :(

Oei, dacht je dan dat het gemakkelijk ging zijn? :p

Kheb nog maar 1x tege hem gespeeld & dat was al meer dan genoeg. Is wel leuk mirror match Arakune maar (lange) combo's kan ik net niet. :/
Bug spam/infinite grab + teleport for the win :D.

el slettos

Legacy Member
Dr.White widow zei:
sletje heeft mijn intrede bij BB totaal verpest :(

Sorry :( :hug:

ShiryuX zei:
Kheb nog maar 1x tege hem gespeeld & dat was al meer dan genoeg.

maar ik wil fighting game friendjjuuuuuhsss :p

Dennoman zei:
Mjah, als Mic in topvorm was had ik mijn geld op hem gezet... hij is nu wel terug aan 't experimenteren met de zeldzamere match-ups, dus de kans is groot dat sletje hem vrij overtuigend zal kloppen nu :p

hmm. Kben toch beter in BB: CT dan SSFIV hoor ^^ Alé, vind ik toch persoonlijk..

edit:

casual match: Vega vs Cody - Stick + hand movement included

http://www.youtube.com/watch?v=gvO2Se7y92w

Kwas wat cr. HK slides aant spammen -> no good :p Kwas wat aant rotzooien ^^
Eindigt wel met een lekkere super :love:

ShiryuX

Legacy Member
Oh man klig plat van het lachen. Kdoe die achievement van SF4 van replays te kijken...
Kging net TV afzetten...
"CETJE" is m'n 3de replay zeker? Toen gij nekeer ne Hakan 2x geperfect had omdat hij de 2de ronde gewoon opgaf.

Wel zo RANDOM om net DIE replay te zien :p.

EDIT: Kom ik terug, TV aan...weeral een replay van CETJE nu tegen een Dudley. Da's wel echt creepy...:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan