Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedSparowes zei:Hoe moeilijk is dat om te modden met Sanwa buttons en stick?
RedSparowes zei:Hoe moeilijk is dat om te modden met Sanwa buttons en stick?


el slettos zei:het is nochtans een goeie fast-pased 2d fighter hoor, ik kan hem echt apprecieren![]()
Heeft eerder iets te maken met het feit dat het bijna een jaar heeft geduurd vooraleer het in onze winkels verscheen in plaats van "not my kinda thing". Hoewel ik Guilty Gear eerlijk gezegd interessanter vind.ShiryuX zei:@MicVlaD: Bwah, voor 30€ kan je toch een goede fighter op de kop tikken ^^ kvind het zeker leuk als afwisseling tussen SSFIV en andere.![]()
MicVlaD zei:Helpt ook niet dat Calamity Trigger volgens diens community blijkbaar zeer unbalanced is vergeleken met Continuum Shift, dus ik wacht liever in plaats van € 30 - € 40 ervoor te dokken.

tis mooiel slettos zei:@ Shiryu: een gepaste artwork voor de buttons die ik er heb ingestoken, nice jobtis mooi
@ Denno: ieder character is eigenlijk 'broken' op zijn eigen manier in BB: CT.
Wat hebje allemaal niet in dat spel, fucking blade spam, bees spam, magnetism, ice projectile spam, enzovoort..
Als ge bv tegen een goeie V-13 user speelt online, dan is uw kans gewoon klein tot miniem om te winnen met een character dat ook geen spam move heeft of dergelijke

ShiryuX zei:Also thanks voor de stick, voelt wel goed aan![]()
Wel onlangs nog eens Blazblue gespeeld en moet nog SERIEUS wennen tegenover controller![]()

(Replay wel niet vergeten te saven he...
)
Ik ga Makoto maar terug in de kast steken, Ibuki is iets makkelijker om te gebruiken. 

Dr.White widow zei:sletje heeft mijn intrede bij BB totaal verpest![]()

.Dr.White widow zei:sletje heeft mijn intrede bij BB totaal verpest![]()

ShiryuX zei:Kheb nog maar 1x tege hem gespeeld & dat was al meer dan genoeg.

Dennoman zei:Mjah, als Mic in topvorm was had ik mijn geld op hem gezet... hij is nu wel terug aan 't experimenteren met de zeldzamere match-ups, dus de kans is groot dat sletje hem vrij overtuigend zal kloppen nu![]()
Kwas wat aant rotzooien ^^
.