el slettos
Legacy Member
ShiryuX zei:Oh man klig plat van het lachen. Kdoe die achievement van SF4 van replays te kijken...
Kging net TV afzetten...
"CETJE" is m'n 3de replay zeker? Toen gij nekeer ne Hakan 2x geperfect had omdat hij de 2de ronde gewoon opgaf.
Wel zo RANDOM om net DIE replay te zien.
EDIT: Kom ik terug, TV aan...weeral een replay van CETJE nu tegen een Dudley. Da's wel echt creepy...![]()


Waar SSFIV is, daar komt cetje tevoorschijn


.


(+ die target combo's zijn nice 
