Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
ShiryuX zei:
Oh man klig plat van het lachen. Kdoe die achievement van SF4 van replays te kijken...
Kging net TV afzetten...
"CETJE" is m'n 3de replay zeker? Toen gij nekeer ne Hakan 2x geperfect had omdat hij de 2de ronde gewoon opgaf.

Wel zo RANDOM om net DIE replay te zien :p.

EDIT: Kom ik terug, TV aan...weeral een replay van CETJE nu tegen een Dudley. Da's wel echt creepy...:unsure:

:lol::lol:

Waar SSFIV is, daar komt cetje tevoorschijn :D:rofl:

el slettos

Legacy Member
Bamboebahr zei:
same maar ge zijt nooit online :p

in de blokperiode ben ik idd weinig online, behalve van pakweg 13 uur tot 16 uur op maandag, dinsdag en donderdag. S'avonds zal ik nooit online zijn.

Ik spendeer offline ook zeer veel tijd in training mode

Bamboebahr

Legacy Member
ik ben offline nog bezig met die arcade modes voor iedereen :p
en soms wat trials ^^

Dennoman

Legacy Member
Mjah, is niet zo abnormaal hoor. Game geeft voor het tonen van replies redelijk veel priority aan friends, mensen waar ge eerder tegen gevochten hebt of mede-Belgen. Eerste replay die ik ooit zal op replay channel was ene van de MicVlaD :p

ShiryuX

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, is niet zo abnormaal hoor. Game geeft voor het tonen van replies redelijk veel priority aan friends, mensen waar ge eerder tegen gevochten hebt of mede-Belgen. Eerste replay die ik ooit zal op replay channel was ene van de MicVlaD :p

Ah okay phew. :unsure: Kdacht dat er iets mis was met mijn SSF4. :p

Wel gemerkt dat als ik tegen Belgen online speel, de meesten toch er wat van kunnen/al goed bezig zijn. Nog geen "noob" ofzo gevonden.

Cody probeer ik nu goed te gebruiken. Kvind die gast echt zalig ^^
Wel begin ik een haat te hebben voor Gen die een move spamt (van de muur springen) & El Fuerte spammers (tegen een gast die perfecte timing had om net op mij te springen als ik weer vulnerable was). :sop:

Ohja, en de Ryu's die er VEEL TE VEEL zijn en turtlen om te winnen (als ze bijna KO zijn)/hadoken spam.

Wel jammer dat ik geen online MvC2 kan spelen, tbegint mij wat te lukken soms en dan ist nog wel fun, maar hier met mijn strict NAT op kot kan ik geen games daarin vinden (wel in SSF4/BB).

Bamboebahr

Legacy Member
cody is idd nog tof ^^
ik begin meer en meer met ibuki en juri te spelen dan met ryu feitelijk, dunno why, ze zijn gewoon zo handig voor veel situaties :p

el slettos

Legacy Member
Kheb micvlad toegevoegd :cool:

net op mijn laptop in SFIV deze move kunnen doen:

HP SRK - FADC - 'Negative edge' metsu hadouken

:D

TaucHeR

Legacy Member
Bamboebahr zei:
cody is idd nog tof ^^
ik begin meer en meer met ibuki en juri te spelen dan met ryu feitelijk, dunno why, ze zijn gewoon zo handig voor veel situaties :p

Ben momenteel ook bezig met Cody en Ibuki. Cody valt redelijk goed mee en Ibuki.. zucht al die 1frame links :/ plinking galore

Bamboebahr

Legacy Member
hehe, ibuki heeft gewoon van die extreem handig dash specials, normaal wou ik leren spelen met makoto, maar het probleem dat ik had met haar was dat ik nooit dichtbij raakte, zelfs met die step-in move als je HK bleef inhouden lukte het me bijzonder moeilijk.

Ibuki kan dashen en springen aan alle kanten, zowel om dichtbij te raken als om te ontsnappen :) (+ die target combo's zijn nice :p)

el slettos

Legacy Member
Daarnet een paar uurkes SSFIV gespeeld online, jammer genoeg was er niemand van jullie online :(

Hoogste win streak was 12 wins. Wel 1 keer feeerm op mijn doos gekregen van een bison speler :p

Ook 2 matches kunnen spelen (zeer spannend) tegen een zeer geskillede cammy speler. Twaren echt poke matches, elk 1 match gewonnen met 1 cm HP verschil. Hij had 6058 van die punten lolz :)

Bamboebahr

Legacy Member
vanavond anders infinite? :)
kzal er ene maken met 7 private slots,dus everyone welcome :p

Bamboebahr

Legacy Member
daarnet de arcade mode kunnen finishen op hardest ^^
daarna online geweest en een paar matchen willen spelen...niets dan mannen met mongoleninternet tegen gekomen en dan maar gestopt :p

Dennoman

Legacy Member
pitbull46 zei:
UFC 2010 is echt (l)
(l) = een lichte update op de saaiste zeik die zich ooit "game" heeft durven noemen?

MMA was in het echt al saai, de game zo mogelijk nog saaier.

xyus89

Legacy Member
Hoe is Tekken eigenlijk?
Komt over als Jupiler uit een Cristal glas te drinken.

Controls niet wat "voos" ofzo? aangezien ge de "pijlkes" wss niet kunt gebruiken vr te moven?

Bamboebahr

Legacy Member
Tekken speelt nog altijd even goed als de andere, de "pijlkes" kan je wel nog altijd gebruiken om te moven indien je dat wil :p
Nu zul je na mij wss vele comments horen dat tekken suckt, en ik geef ze half gelijk, de story mode is compleet ballen en het meeste van de offline content is daar te halen, wat wel jammer is. Toch blijft het spel zalig om tegen iemand anders te spelen :)

el slettos

Legacy Member
ik zoek nog een exemplaarke van tekken 6 :p vroeger speelde ik veel tekken 3 en 4

maar kzal toch altijd een voorkeur hebben voor SF
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan