Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
el slettos zei:
ik zoek nog een exemplaarke van tekken 6 :p vroeger speelde ik veel tekken 3 en 4

maar kzal toch altijd een voorkeur hebben voor SF

ik ken iemand die het wil verkopen nadat ie de achievements gehaald heeft :p


en eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot nr 7 uitkomt :p
hopelijk is die saaie story mode weg en doen ze terug normaal, veel unlockables en enkel maar arcade mode + minigames :p

xyus89

Legacy Member
hmm tekken roept toch goei herinneringen aan :)

op kot , vaak Tekken 3 toernooitjes gehouden :p psx ftw.

Decay

Legacy Member
Gisteren eindelijk eens een matchke kunnen winnen online :woohoo:
Ik merk wel dat ik nog veel oefening nodig heb, tege CPU lukt het wel maar eens online is het meestal al voorbij na 20 seconden :( Akuma is nu mijn beste character, maar ik speel ook wel graag met Juri en Abel. En sommige spelers online zijn fags :sop: Gasten die constant met Sagat die vuurbal spammen of een host die een endless battle opstart, veegt met iedereen de vloer, doet alsof hij de koning van SF4 is, tot er een veel betere speler joined, hem keihard kapot maakt en da gaat hij lopen :rofl:

Voeg me toe op xbox live als ge easy punten wilt! (MrJonesaha)

Dennoman

Legacy Member
Oh man, zulk soort is toch leuk om op te meppen.

Ik speelde tegen een Ryu die echt ferm goed was (4000+ BP) met mijn Balrog. Ronde 3 (final) was daar, nadat ik echt serieus op mijn pokes heb moeten vertrouwen om hem nipt uit te schakelen, niks spectaculairs.

Kerel had nog ongeveer 50% health over en ik zat aan mijn laatste paar pixels, nog één goeie move en ik zou gelepeld zijn. Ik ging down, kerel deed een focus attack met backward dash opdat ik een get-up head-butt zou doen of iets dergelijks en hij mij kon throwen voor de finish, maar ik trapte er niet in en ging ook achteruit. Hij van op afstand twee keer taunten en stuurde dan een EX hadoken mijn richting uit. Ik - in een soort reflex waarvan ik niet wist dat ik het kon :lol: - doe die spinning punch van Balrog waarmee ge projectiles kunt ontwijken terwijl ik achteruit charge, en juist wanneer mijn punch landt doe ik de super command.

K....O! :lol:

Dennoman

Legacy Member
SFIII Daigo was elke keer gewoon pure poëzie. Nu is die gast echt zo saai om naar te kijken.

ShiryuX

Legacy Member
Dennoman zei:
SFIII Daigo was elke keer gewoon pure poëzie. Nu is die gast echt zo saai om naar te kijken.

Mja, hij valt wel nog mee maar SF3 vond ik sowieso interessanter om naar te kijken (iets sneller toch dan SF4). :D

Jammer dat ik amper nog op GGPO zit om wat matchkes SF3 te spelen, is wel altijd leuk maar de meesten zijn er nu echt zot goed in :p

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=NKH7S4rV2yE
Ziet er gewoon meer indrukwekkend uit dan SF4 imo :p

valdemaniak

Legacy Member
lol ik verwachtte een gemodde TE stick of zo met uitvergrotingen van de alternatieve costumes van Chun Li, Cammy, etc. :)

Decay

Legacy Member
Nice stick :p

Ik heb is de site van Daigo "The Beast" bekeken en jeezes, er staan een hoop filmpjes op van matchen tussen hem en andere goeie spelers zoals Alex Valle en Justin wong. Maar in geen een van die filmkes verliest Daigo tegen die andere gasten (terwijl hij zeker niet onklopbaar is, vooral Alex Valle is aan hem gewaagd). Imo heeft diene gast een egoprobleem, enkel winnende clipkes op uw site zetten :wtf: In een match tegen Alex Valle (guile tegen ryu) ziede de eerste match niks anders als hadokens en sonic booms (daigo bleef constant spammen). Na een tijdje geraakt ryu toch in range en dan ziede waarom daigo bleef spammen, hij kon gewoon ni veel beginnen tegen hem in close range. Na een serieuze asswhooping wint hij toch nog, jawel, dankzij zwaar te turtelen en sonic booms te spammen. Imo was diene Alex Valle toch de winnaar in die match, desondanks de officiele score. En dan die twee commentators die Daigo maar blijven ophemelen, Alex klets daar zalige combos uit zijn vingers, Daigo connect ene sonic boom met diene kick en dan "Woooow look at that combo!!!". Snap de heisa rond diene kerel niet ze, sure da een matchke tegen chun li met zijne Ken was legendarisch.

Het kan ook zijn dat ik gewoon niet doorheb waarom diene zo goe is, wegens noob zijnde etc.

:woohoo:

Marginal0

Legacy Member
Bamboebahr zei:
ik ken iemand die het wil verkopen nadat ie de achievements gehaald heeft :p


en eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot nr 7 uitkomt :p
hopelijk is die saaie story mode weg en doen ze terug normaal, veel unlockables en enkel maar arcade mode + minigames :p

God nee. Die story mode is helemaal niet saai. Dat was net de reden waarom ik het spel nog kocht. Dat mag nog uitgebreid worden van mij eigenlijk.

En op nr. 7 kan je nog wel 2 jaar wachten denk ik hoor.

Volgende zou nog een DOA moeten zijn eigenlijk, gezien het al 4/5 jaar geleden is.

Der ging ook ne Killer Instinct komen zeker? En met MvC3 in't visier mogen we niet klagen. Hoewel ik eigenlijk al een jaar geen fighting game fan meer ben. :ironic:

Bamboebahr

Legacy Member
Marginal0 zei:
God nee. Die story mode is helemaal niet saai. Dat was net de reden waarom ik het spel nog kocht. Dat mag nog uitgebreid worden van mij eigenlijk.

En op nr. 7 kan je nog wel 2 jaar wachten denk ik hoor.

Volgende zou nog een DOA moeten zijn eigenlijk, gezien het al 4/5 jaar geleden is.

Der ging ook ne Killer Instinct komen zeker? En met MvC3 in't visier mogen we niet klagen. Hoewel ik eigenlijk al een jaar geen fighting game fan meer ben. :ironic:

Tgohja,kvond die controls gewoon zo kut in die story mode, moest het wat beter afgewerkt zijn en niet de meest belangrijke mode zijn in het spel zou ik het minder erg gevonden hebben ^^

Die Killer Instinct ga je wss nog lang op mogen wachten, volgens wat ik gelezen heb wil Rare zich toespitsen op "originele titels" en geen sequels meer uitbrengen... Time will tell :)

ShiryuX

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Die Killer Instinct ga je wss nog lang op mogen wachten, volgens wat ik gelezen heb wil Rare zich toespitsen op "originele titels" en geen sequels meer uitbrengen... Time will tell :)

Khoop dat ze hem toch bijna uitbrengen, kspeel nog altijd KI1/KI2 van tijd tot tijd. :D

Ze hebben wel een "sequel" op Banjo Kazooie uitgebracht, nu hopen dat ze geen misbaksel maken van KI3 (als die ooit zou uitkomen).

Veruca

Legacy Member
Als ze KI 1 of 2 op Xbox Arcade zouden uitbrengen zou ik al tevreden zijn. :)

el slettos

Legacy Member
@ Decay: zoek maar eens Momochi vs Daigo video op, die heeft hem compleet geraped zelfs.

------

Kheb net tekken 6 gekocht :D

Dennoman

Legacy Member
Rise of the Robots for HD remake

/thread

Nee serieus, een Rival Schools 3 zou ik wel enorm zien zitten :)

el slettos

Legacy Member
Ik verlang totdat de nieuwe Blazblue: CS uitkomt :love:

Vandaag weer een Noel geperfect online ^^ En gewonnen tegen een level 68 haku-men :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan