Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(Edit: YouTube - Random Video - Don't do this when playing Virtua Fighter 5
)

kben fan van die anime series, kijk er momenteel iedere dag naar, paar afleveringetjes. Ik heb naruto: rise of a ninja , en ook naruto: the broken bond hier liggen.
Virtua Fighter 4: Evolution had trouwens de meest uitgebreide tutorial / training mode in een fighting game (zelfs nu nog), dus ik hoop dat SEGA het met Final Showdown op z'n minst probeert te evenaren wanneer ze die voor consoles aankondigen. Deels omdat ik VF5 m'n eerste game van die franchise was.Veruca zei:Ik heb vroeger VF4 op PS2 gehad. Ik moet zeggen dat ik eerst enorm teleurgesteld was in het spel. Maar ik heb op m'n tanden gebeten, en achteraf gezien is het best wel een diepgaande fighter. Het is wel een zeer technische fighter, maar als je je tijd in 1 of 2 personages steekt, dan kan je echt wel zien dat het loont.(Edit: YouTube - Random Video - Don't do this when playing Virtua Fighter 5
)
't Heeft dacht ik net zoals de eerste game nog altijd geen online play, mocht dat belangrijk zijn.Veruca zei:Edit: wat denken jullie trouwens over dit: YouTube - Naruto Shippuuden : Ultimate Ninja Storm 2 HD trailer 2
Ziet er wel leuk uit. Ik heb de eerste Naruto: Rise of a Ninja game. Op zich best wel leuk voor de echte fans, maar het vechten was zeer oppervlakkig. Nu ja, als er hier genoeg liefhebbers zijn dan hall ik hem misschien wel in huis.![]()
MicVlaD zei:'t Heeft dacht ik net zoals de eerste game nog altijd geen online play, mocht dat belangrijk zijn.
Never mind, was dus gewoon in het begin waar ze niets online play over zeiden (net eens rondgeneusd) en 'k dacht dat Bandai-Namco het weer ging negeren.Veruca zei:


Bericht naar je XBL inbox gestuurd.el slettos zei:zeg vladje, kheb u een friend request gestuurd op xbox live een tijd geleden, niet gezien? Khad graag nog eens tegen u gespeeld
MicVlaD zei:

Veruca zei:What the fuck is this shit?
Ik ben een grote MK fan, maar dit... ik weet het niet. Ik ga hem waarsschijnlijk wel zien, maar ik vrees er voor. Lijkt me de The Legend of Chun-Li film all over again. :ironic:
Edit: Aangezien het in't kort E3 is, doet het gerucht de ronde dat dit eigenlijk een teaser is voor de nieuwe MK game. Er is sprake dat ze MK helemaal gaan re-inventen, of toch allesinds het verhaal.

.
. Hij heeft dus geen lange tong...
.

.