Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Ik zal blijkbaar de first post nog eens moeten aanpassen voor BB:CS en VF5: FS erbij te zetten. :D

Ik heb vroeger VF4 op PS2 gehad. Ik moet zeggen dat ik eerst enorm teleurgesteld was in het spel. Maar ik heb op m'n tanden gebeten, en achteraf gezien is het best wel een diepgaande fighter. Het is wel een zeer technische fighter, maar als je je tijd in 1 of 2 personages steekt, dan kan je echt wel zien dat het loont. :) (Edit: YouTube - Random Video - Don't do this when playing Virtua Fighter 5 :rofl: )

Edit: wat denken jullie trouwens over dit: YouTube - Naruto Shippuuden : Ultimate Ninja Storm 2 HD trailer 2
Ziet er wel leuk uit. Ik heb de eerste Naruto: Rise of a Ninja game. Op zich best wel leuk voor de echte fans, maar het vechten was zeer oppervlakkig. Nu ja, als er hier genoeg liefhebbers zijn dan hall ik hem misschien wel in huis. :)

el slettos

Legacy Member
Jean Kujo ziet er wel een leuk character uit in VF5: FS :)

zalige moves heeft die kerel ^^

en die naruto game koop ik zoiezo :) kben fan van die anime series, kijk er momenteel iedere dag naar, paar afleveringetjes. Ik heb naruto: rise of a ninja , en ook naruto: the broken bond hier liggen.

Kage Bunshin no Jutsu!
Katon Gokakyu no Jutsu!

:D

Bamboebahr

Legacy Member
hmm,virtua fighter is nooit echt mn ding geweest... ik hou wel van technisch bezig zijn met een fighter, maar die gaat net iets te ver naar mijn mening :p
Dead or Alive vond ik al wat te extreem :p

MicVlaD

Legacy Member
Veruca zei:
Ik heb vroeger VF4 op PS2 gehad. Ik moet zeggen dat ik eerst enorm teleurgesteld was in het spel. Maar ik heb op m'n tanden gebeten, en achteraf gezien is het best wel een diepgaande fighter. Het is wel een zeer technische fighter, maar als je je tijd in 1 of 2 personages steekt, dan kan je echt wel zien dat het loont. :) (Edit: YouTube - Random Video - Don't do this when playing Virtua Fighter 5 :rofl: )
Virtua Fighter 4: Evolution had trouwens de meest uitgebreide tutorial / training mode in een fighting game (zelfs nu nog), dus ik hoop dat SEGA het met Final Showdown op z'n minst probeert te evenaren wanneer ze die voor consoles aankondigen. Deels omdat ik VF5 m'n eerste game van die franchise was.

Ook zou het leuk zijn als ze stages van de vorige revisies erin steken: zoals deze. Dat en die customizable intro's (samen met ander ongein).

Veruca zei:
Edit: wat denken jullie trouwens over dit: YouTube - Naruto Shippuuden : Ultimate Ninja Storm 2 HD trailer 2
Ziet er wel leuk uit. Ik heb de eerste Naruto: Rise of a Ninja game. Op zich best wel leuk voor de echte fans, maar het vechten was zeer oppervlakkig. Nu ja, als er hier genoeg liefhebbers zijn dan hall ik hem misschien wel in huis. :)
't Heeft dacht ik net zoals de eerste game nog altijd geen online play, mocht dat belangrijk zijn.

Dennoman

Legacy Member
Ik heb The Broken Bond hier liggen, me toch goed mee geamuseerd :)

el slettos

Legacy Member
Net enkele casual matches gespeeld tegen de Shiryu, was weer leuk :)

Epic finish in de laatste match (Akuma vs Akuma) met:

mk demon flip, cr. lp, cr. lp, hp srk, FADC, hp shakunetsu hadoken

die laatste red fireball deed net shiryu's laatste millimeter hp verdwijnen :D

good games!

el slettos

Legacy Member
zeg vladje, kheb u een friend request gestuurd op xbox live een tijd geleden, niet gezien? Khad graag nog eens tegen u gespeeld

Decay

Legacy Member
MK!!!!!!!!
damn ik ben 5 keer klaargekomen op mijn toetsenbord. My name is scorpion. GET OVER HERE!

Veruca

Legacy Member
MicVlaD zei:
YouTube - MORTAL KOMBAT

Baraka met dreadlocks kan de pot op.
Bericht naar je XBL inbox gestuurd.

What the fuck is this shit? :s

Ik ben een grote MK fan, maar dit... ik weet het niet. Ik ga hem waarsschijnlijk wel zien, maar ik vrees er voor. Lijkt me de The Legend of Chun-Li film all over again. :ironic:

Edit: Aangezien het in't kort E3 is, doet het gerucht de ronde dat dit eigenlijk een teaser is voor de nieuwe MK game. Er is sprake dat ze MK helemaal gaan re-inventen, of toch allesinds het verhaal.

Decay

Legacy Member
Veruca zei:
What the fuck is this shit? :s

Ik ben een grote MK fan, maar dit... ik weet het niet. Ik ga hem waarsschijnlijk wel zien, maar ik vrees er voor. Lijkt me de The Legend of Chun-Li film all over again. :ironic:

Edit: Aangezien het in't kort E3 is, doet het gerucht de ronde dat dit eigenlijk een teaser is voor de nieuwe MK game. Er is sprake dat ze MK helemaal gaan re-inventen, of toch allesinds het verhaal.

Imo is dees filmke MK als volwassene. Moesten ze daar een film van maken ik zou hem 1000 keer kopen denk ik. Volledig hoe het zou moeten, want face it: de andere films waren niet echt goed.

Veruca

Legacy Member
Nee, dat klopt... maar dat ligt voornamelijk aan Hollywood. Zij offeren altijd dingen op om de film te kunnen vertonen aan een zo groot mogelijk publiek. Had de eerste film een mature rating gekregen (komedie weg, hardere gevechten en meer bloed) dan had het waarschijnlijk al beter geweest.

Ach ja, ik moet gewoon even de 'shock' verwerken. :p

Eigenlijk wel grappig... de MK reeks heeft in mijn ogen juist een serieuze restyling nodig. En nu ze het doen heb ik iets van 'What the hell did they do to Baraka and Reptile!'
Ik vond het verhaal van Earth vs Outworld juist leuk, maar om er nu een film van huurmoordenaars van te maken... (als het effectief over een film gaat he).

Als het over een spel gaat, dan hebben we ineens al wat characters:

Jax
Sonya
Scorpion
Sub-Zero
Baraka
Reptile
Kitana (VA had het verklapt op haar twitter of iets dergelijks)

AssassiN

Legacy Member
Hmmm nja, kging het juist posten :(.
Nadeel van de kutexamens, nachtje door en dan ga je in u bed gaan liggen om 18 uur. Maar oh well...

Ik vind het langs de ene kant wel goed, maar langs de andere kant de nieuwe verhaallijnen voor characters... Baraka moet Tarkatan zijn, niet zo'n een of andere ******* die zijn gezicht wa bijgewerkt eeft en messen in zijn armen eeft gestoken. Ook reptile moet reptiel zijn en niet een mens met een ziekte waardoor zijn gezicht er anders uitziet :(. Hij heeft dus geen lange tong...

Ik hoop dat Sub-Zero tenminste wel zijn freeze moveke kan doen want anders is het ook maar fucked. Wel goed dat Scorpion zijn speer niet uit zijn hand komt gelijk uit de film maar er los van is gelijk in de game. Maar hij gaat niet zijn klassieke TOASTY fatality niet kunnen doen :(.

BTW, er was een kleine flits waarin je Sub-Zero kon zien.
Voor diegene die em nog niet gezien hebben, hij ziet er zo uit.

Dennoman

Legacy Member
Gisteren ook op gestoten op YT. Als dit een promofilmpje van de MK reboot is, of voor de nieuwe film... fuck... YEAH!

Ik ben een fan van de old-skool Mortal Kombat, maar om eerlijk te zijn ziet dit er echt wel super uit. Die realistische toer zou weleens heel interessante gameplay kunnen opleveren en de backstories per personage zijn nog redelijk origineel ook.

Veruca

Legacy Member
Hehe, zat vannacht maar te proberen om YT te pauzeren op die Sub-Zero flash... maar niet gelukt. :p

Volgens mij gaat hij wel iets van ijs gebruiken, maar dan eerder met Cryogenictubes verbonden aan z'n armen ofzo.

Ik ben in ieder geval wel benieuwd. Als ze nu Baraka z'n dreads afscheren dan is't in orde. :p

AssassiN

Legacy Member
Maar jongens, wat extra nieuws:

Dit staat namelijk op de twitter van de actrice die Sonya speelt in da clipje:
It's not a game trailer. Actually was made for the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film.

Uiteindelijk is het dus een stukje om WB ervan te overtuigen om een nieuwe film te maken. Maar gezien de massale positieve reacties zullen ze wel akkoord gaan :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan