Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
AssassiN zei:
Maar jongens, wat extra nieuws:

Dit staat namelijk op de twitter van de actrice die Sonya speelt in da clipje:
It's not a game trailer. Actually was made for the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film.

Uiteindelijk is het dus een stukje om WB ervan te overtuigen om een nieuwe film te maken. Maar gezien de massale positieve reacties zullen ze wel akkoord gaan :).

Disappointed and relieved at the same time. :unsure:

AssassiN

Legacy Member
Lol, ik ook...
Ik wil ni da de Games dat gaan volgen want ik hou van de onrealistische zaken die Mortal Kombat aant te bieden heeft. De film mag van mijn part die kant uitgaan, maar dat ze van de game afblijven :angry:.

Terwijl dat boon ook gezegd eeft dat MK9 een reboot wordt... Dus we zullen zien.

Veruca

Legacy Member
Het kan op zich best wel interessant worden, zo'n reboot... als ze het serieus aanpakken. Ik ben echt wel benieuwd.


... maar liefst wel Baraka sans dreads. :ironic:

AssassiN

Legacy Member
En tarkatan, met die big sized tanden die de armen van u lijf bijten :D.
Nog een week... Kan echt ni wachten.
Da ze nu al iets vrijgeven... IETS!

Lol trouwens wat boon op twitter eeft gezet vandaag(of gisteren voor de Amerikaantjes):

So, um.......whats new?

Veruca

Legacy Member
AssassiN zei:
Da ze nu al iets vrijgeven... IETS!

They did. :p

Edit:

4683680481_b6f91a55da_b.jpg

http://www.zbrushcentral.com/showpos...0&postcount=94

This was done with Furio Tedeschi, a 3D Modeler that previously had worked at Blitz Games on a WB Games title Taz: Wanted in 2002.

M.a.w. afbeeling gewoon gebruikt om er eventjes Sub-Zero van te maken... dus helemaal niet Sub-Zero eigenlijk. ;) (Doet me eigenlijk meer denken aan een Sith uit die nieuwe Star Wars MMO.)

AssassiN

Legacy Member
Ik bedoelde namelijk over de game :p.
Een image, een teaser of een trailer.

AssassiN

Legacy Member
Over diene short, collider.com heeft een interview gehad met de director van diene short: Kevin Tancharoen.

De hoofdpunten:

  • They shot the short film over two days on two RED cameras
  • Started in early April and it took 2 months to do the post production. Most people donated their time. The short was made for $7,500
  • Knew if he was going to get a chance at a genre picture, he’d have to show he could do it on his own. This is a calling card for a chance at making the next Mortal Kombat feature film and it’s his vision for how he’d do it.
  • No one at any studio knew he was doing the short
  • Oren Uziel wrote the short. He’s currently listed on IMDb to write the next Mortal Kombat movie at Warner Bros.
  • Says he wants to make a movie that balances the real world with the mysticism and the special powers. Compares it to the way Harry Potter exists in two worlds. As in there are two universes that coexist with each other.
  • Confirms “fatalities” are definitely in his movie. He wants to put them in the tournament in an “organic way”
  • Definitely would use “get over here” (the classic line from the game)
  • Michael Jai White plays Jax Briggs in the short and he’d definitely be a part of the feature.
  • Says Scorpion is the bad guy and will stay a bad guy
  • They only had 4 hours to shoot the big fight scene

Ik heb de zaken onderlijnt die toch voor mij de belangrijkste zijn die erin staan.
Goed om te weten dat de writer die hier achter zit ook al bezig is met de Mortal Kombat film voor Warner Bros. En natuurlijk moet Scorpion de bad guy blijven :D, juist geen toasty dan :(.

Ook het feit da er fatalities erin gaan zitten, da miste ik serieus bij de films die al gemaakt zijn.

Nu nog hopen da onze vriend Kevin de director mag spelen in de nieuwe film, de man achter de film Mortal Kombat 1(niet nummer 2) was/is ook al geïnteresseerd om de director te zijn voor de nieuwe film(Paul W.S. Anderson). Maar kheb toch liever den deze ier :D.

Link van interview.

Veruca

Legacy Member
Scorpion als bad guy? :wtf:

Scorpion is nooit een bad guy geweest... behalve dan in de films (en misschien die crap serie). Maar in de games is hij altijd een neutrale factor geweest. Hij heeft maar één doel, en dat is het wreken van zijn dood.

En om eerlijk te zijn, hetgeen ze in de short lieten zien was qua geweld toch ook maar wat aan de zwakke kant he. Als Baraka nu tijdens het gevecht z'n blades had gebruikt en Cage had gestoken ofzo, dan zou het al meer MK zijn. Nu is het gewoon weer suggestie: blades komen neer, volgende shot lichaam zonder hoofd. De feitelijke onthoofding zit er niet in. Dat stoorde mij ook mateloos in The Dark Knight. En dan heb ik het over die scene waar The Joker dat mes in de mond van Michael Jai White steekt. Je ziet niets, enkel weer die lame suggestie.

valdemaniak

Legacy Member
suggestieve scenes zuigen zwaar, idd

we want guts, blood, gore






and titties

AssassiN

Legacy Member
In de games verhaallijn was hij vroeger een assassin voor de Shirai Ryu en had hij als naam Hanzo Hasashi(is hetzelfde gebleven in de short) en was dus een mens. Na dat hij vermoord werd is hij herboren als iets anders en wou hij wraak op de mensen die zijn clan en zijn familie vermoord hebben. Hij dacht dat Sub-Zero dit gedaan ad en zit dus achter hem aan. En hij is idd neutraal vanaf dat punt, geen assassin meer...

Dat vond ik ook nogal dom, het niet tonen van afkappen van het hoofd... Je zag wel bv reptile het hoofd nemen van een persoon en in de koelkast leggen :unsure:. En jah, ze hadden maar 4 uur de tijd om die vechtscene te filmen, met meer tijd, betere resources en meer geld zou hij veel meer kunne bereiken :). Hij probeert te mikken naar een rated R(min 17 jaar) moest hij de kans krijgen van Warner om een film te maken.

Maar in mijn ogen was dit short toch beter dan de film van Paul Anderson.

Rorschach

Legacy Member
Iemand deze al gespeeld? --> Neogeo Battle Coliseum (xbla)

Zou sinds gisteren beschikbaar zijn en ziet er mij echt wel fun uit!

Marginal0

Legacy Member
ja idd. Krijgt wel degelijke reviews, maar zou niet echt 'super' zijn ook niet. Zoals altijd weer een supercheesy eindbaas waar ge wordt verplicht om cheesy moves te spammen.

Rorschach

Legacy Member
Het is me vooral om de multyplayer te doen. 800 punten is nu ook geen ramp he :p.

Kga hem afhalen en morgen is uitvoerig testen!

AssassiN

Legacy Member
Omg, chills down the back!!!
Da filmke is gwn awesome!

Juist vind ik da de graphics precies slechter zijn dan de vs DCU game.
En dat 2D vind ik ook ni echt bepaalt iets leuk om te lezen :(, ik heb het altijd leuk gevonden in 3D...

MicVlaD

Legacy Member
Vervang die Kotaku-link maar met deze:

YouTube - Mortal Kombat Game Trailer

AssassiN zei:
Juist vind ik da de graphics precies slechter zijn dan de vs DCU game.
En dat 2D vind ik ook ni echt bepaalt iets leuk om te lezen :(, ik heb het altijd leuk gevonden in 3D...
Slechter? Nogal moeilijk om te zeggen gebaseerd op een ietwat low-res filmpje, maar zag er voor mij nagenoeg hetzelfde uit of iets beter. En 't is waarschijnlijk ook nog een "vroege" build.

AssassiN

Legacy Member
Maart 2011.

Maanden geleden was er info vrijgekomen dat het ging uitkomen in het 4de kwartaal van 2010(wel geleaked) maar zo te zien is het dan verschoven naar 2011.

Oh well, zo lang het maar awesome wordt :D. Die tag team zit er wel nog tof uit, zo gelijk in Mortal Kombat Deception de noob-smoke combinatie.

Veruca

Legacy Member
Mja, duurt nog een klein jaartje voor hij uit is. Kan nog veel gebeuren. ;)

Ik had eigenlijk gehoopt op een re-invention... zoals we overlaatst nog art van gezien hebben (wraith Scorpion, Sonya met tattoo's, etc... )

Nu ja, het is nog zeer voorbarig om er een duidelijk oordeel over te vellen. Hopelijk krijgen we volgende week nog meer te zien. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan