AssassiN
Legacy Member
Veruca zei:Mja, duurt nog een klein jaartje voor hij uit is. Kan nog veel gebeuren.
Ik had eigenlijk gehoopt op een re-invention... zoals we overlaatst nog art van gezien hebben (wraith Scorpion, Sonya met tattoo's, etc... )
Nu ja, het is nog zeer voorbarig om er een duidelijk oordeel over te vellen. Hopelijk krijgen we volgende week nog meer te zien.![]()
Ik hoop da we op xbox live marketplace een demo gaan kunne downloaden, dan ga ik speciaal naar gamemania gaan en voor een maand gwn gold aanvragen voor het te kunne downloaden ipv te wachten tot da de silver members het kunne downloaden.



)
