Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Catscratch zei:
Inderdaad jong, nog wachten tot lente 2011. Da's gewoon een marteling. :)

'k ben ook wel zéér content dat ze naar de roots gaan. Andere costumes zullen er wel komen. Vanaf Deadly Alliance had elke character toch alternate costumes dacht ik. Ze zullen misschien nu wel onder de vorm van DLC komen, ma soit.

26 characters ... 'k denk moest ge de optelsom maken van elke fighter van 1 t/m 3 dat ge wel aan zo'n 26 zult geraken. Ok misschien hier en daar een paar nie meegerekend zoals Chameleon (of wat ook de juiste schrijfwijze was) ... en misschien dat de kleurrijke ninja's zoals Rain, Ermac, Noob (Saibot) er ook nie bij zitten.

Achja Scorpion, Sub-Zero zitten er in. Nu nog Baraka en Kabal en 'k ben enorm content. :D

De officiële releasedatum voor Mortal Kombat is Maart 2011.
Het speelt af tussen MK1-MK3, waarmee ze dan dus het vertaal hervertellen...(je zal andere characters zien die nieuw waren in nieuwere games gelijk in Deception maar op de achtergrond, gelijk op pit2)

Het speelt zich zo af, zoals je zag in de trailer vecht Rayden tegen Shao Kahn en Rayden verliest dan. Hij laat zijn vroegere ik verwittigen daarover en zo zie dat nu :).

Het zal 26 characters bevatten en het is al bevestigd dat er DLC gaat uitkomen om meer characters toe te voegen, alsook arena's en fatalities.

Er is namelijk een powerbar die opvult met u eigen te beschermen of aan te vallen, er zijn namelijk 3 standen dan als je u powerbar genoeg ebt opgevuld:

Super move(beetje opgevuld): daarmee doet uw attack meer damage(kan ofwel gwn in 1 slag meer schade doen, of ipv maar 1 iets te doen doet het bijvoorbeeld meerdere keren)
Breaker(meer opgevuld): zit er al in sinds Deception en daarmee stop je dan de combo
X-ray(volledig opgevuld): daarmee kan je dan serieuze damage doen en zie je dan ook echt de schade aan de beenderen en de spieren(zoals in de trailer)

1 600ste post :D.

AssassiN

Legacy Member
Select screen:
mk9_ssfull.jpg


Scorpion ziet er wel zalig uit :D.
En Sub-Zero heeft zijn vs DCU look maar zonder de scar(maw, het is de Sub-Zero van MK1, niet zijn broer die voorkomt vanaf MK2).

Dus wss zullen we in de story zien hoe hij is doodgegaan.

Vanavond kan je live E3 volgen op gamespot en dan gaan er ook een live demo getoond worden van Mortal Kombat :D, het zou normaal de afsluiter moeten zijn.

MK heeft trouwens de People Choice Award gewonnen van gamespot...

Zo te zien gaan ze veel verder met het zien van damage van characters(blauwe ogen enzo) en ook als het bloed van u tegenstander op u komt blijft het zo en oe langer het daarop zit oe donkerder het wordt enzo.

hatetn

Legacy Member
laatste char, DLC. oh die ken ik: insert 800 ms points to play me:doh:

Veruca

Legacy Member
Ik zit daar niets mee in. DLC is eigenlijk ideaal om de community tevreden te houden. Nu kunnen ze gewoon ingaan op de 'Why isn't <insert character> in the game?!'-topics. En hoe je het ook draait of keert, DLC kan serieus wat gametime adden. Pak na een half jaar dat mensen MK beu worden. Hopla, een paar nieuwe characters en wat stages en iedereen is weer aan het spelen. Zo'n beetje als SSF4. :)

hatetn

Legacy Member
uhu, dat werkt werkt niet bij mij. ik ben niet tevreden met een blinkende steen

Dennoman

Legacy Member
Laat me raden: je behoort tot de Valve-generatie die maar verwachten dat updates gratis en voor niks moeten blijven komen?

We zijn het tijdperk van kapotte releases die eerste gepatched moeten worden vooraleer ze speelbaar zijn nu alweer wel een jaartje voorbij.

AssassiN

Legacy Member
En fatalities ook ni te vergeten.

Ik heb geen problemen met DLC te kopen, er ging DLC komen voor vs DCU(Quan chi en Harley Quinn) maar dan ging Midway failliet...

hatetn

Legacy Member
nee ik behoor tot de generatie die heeft gezien dat DLC en betalen voor online spelen enkel werkt omdat mensen het slikken.


om nog maar te zwijgen dat je al weet dat er DLC aankomt binnen de week na de aankondiging. kom zeg waar gaat het heen. wss gaat het op u disc staan en moet je gewoon betalen om het te unlocken.

als het aan dat tempo doorgaat wordt de DLC aangekondigd als ze het spel bekend maken of er nog voor

Veruca

Legacy Member
Mja, tegenwoordig komt er bijna voor elke game wel DLC uit. Met dit weten we gewoon dat ze meer characters van plan zijn. Dus da's wel leuk om te weten.

Er zou voor SSF4 binnenkort trouwens ook nog wat DLC komen in de vorm van extra characters. Of da's toch het gerucht dat de ronde doet.

Xploziv

Legacy Member
Veruca zei:
Ik zit daar niets mee in. DLC is eigenlijk ideaal om de community tevreden te houden. Nu kunnen ze gewoon ingaan op de 'Why isn't <insert character> in the game?!'-topics. En hoe je het ook draait of keert, DLC kan serieus wat gametime adden. Pak na een half jaar dat mensen MK beu worden. Hopla, een paar nieuwe characters en wat stages en iedereen is weer aan het spelen. Zo'n beetje als SSF4. :)
en uiteindelijk heb je geen besef meer hoeveel geld je nu eigenlijk al hebd uitgegeven voor 1 game

COD MW2 is hier een goed voorbeeld van

spel nieuw= 60 euro; 75 euro of +100 euro
DLC1= 15 euro
DLC2= 15 euro
DLC??? = 15 euro
.....

uiteindelijk heb je dus in het beste geval 90 euro uitgegeven aan 1 spel

geen haan die daar naar kraait
maar, zet je vanaf het begin alles op disc maar staat het beschikbaar erop en vraag je 90 euro is het schandalig, ..... sucks, boycot, enz...

Veruca

Legacy Member
Tja, niemand dwingt u om die DLC te kopen he. Ik vermoed dat enkel de fans daar geld aan geven. Net zoals bijv. de Halo fans die mappacks kopen, de Mass Effect fans de extra missies, etc etc...

Zie het als ergens frieten gaan eten en er een potje mayonaise bij vragen. Voor die mayonaise moet je ook apart betalen. Heb je die mayonaise (DLC) nodig? Nee, maar het geeft wat meer smaak (spelplezier) aan uw frieten (game).

... nu heb ik zin in frieten. :drool:

el slettos

Legacy Member
Veruca zei:
Zie het als ergens frieten gaan eten en er een potje mayonaise bij vragen. Voor die mayonaise moet je ook apart betalen. Heb je die mayonaise (DLC) nodig? Nee, maar het geeft wat meer smaak (spelplezier) aan uw frieten (game).

... nu heb ik zin in frieten. :drool:

:lol: Veru legt het weer eens uit sie

Veruca

Legacy Member
Kom, om een beter voorbeeld te geven. :p

Neem nu MK3 en UMK3. Vroeger bestond de mogelijkheid voor DLC niet. Anders hadden we via DLC MK3 kunnen updaten met de content van UMK3. UMK3 is feitelijk MK3 + DLC. En wat moest je vroeger doen om die extra personages te bemachtigen? Juist ja, UMK3 kopen. Dus eigenlijk had je op dat moment 2 games gekocht.

Nu gaat het met deze MK juist hetzelfde zijn, buiten het feit dat je maar 1 disc in je bezit gaat hebben. Dus net zoals vroeger betaal je voor extra personages, alleen is het deze keer een digitale update ipv een nieuwe cassette of disc.

Plus DLC heeft ook wat voordelen. Zo kunnen ze de game sneller uitbrengen terwijl sommige personages nog niet af zijn en ze later toevoegen. Dus als je echt alles van in het begin op je schijf wilt hebben, dan mag je misschien nog eens een half jaar langer wachten op de release. En dan zit je ook met de wetenschap van wat je dan in handen hebt finaal is. Nu, met DLC, is er altijd de mogelijkheid voor uitbreiding.

Het enige wat ik minder vind aan DLC is dat bedrijven tegenwoording met opzet reeds gemaakte content uit het spel houden om het dan later als DLC te releasen. Ja, dan konden ze het evengoed van in't begin in de game steken.

hatetn

Legacy Member
Veruca zei:
Tja, niemand dwingt u om die DLC te kopen he. Ik vermoed dat enkel de fans daar geld aan geven. Net zoals bijv. de Halo fans die mappacks kopen, de Mass Effect fans de extra missies, etc etc...

Zie het als ergens frieten gaan eten en er een potje mayonaise bij vragen. Voor die mayonaise moet je ook apart betalen. Heb je die mayonaise (DLC) nodig? Nee, maar het geeft wat meer smaak (spelplezier) aan uw frieten (game).

... nu heb ik zin in frieten. :drool:



dunno waar gij frieten eet maar ik krijg dat gratis

ShiryuX

Legacy Member
hatetn zei:
dunno waar gij frieten eet maar ik krijg dat gratis

Wut? :wtf: Voor saus moet je altijd bijbetalen in frietkoten (niet in McDonalds, maar da's geen "frietkot").

Kheb zin in MvC2 te spelen online, enigste fighting game waar ik geen games kan joinen op m'n kot :angry:

hatetn

Legacy Member
ShiryuX zei:
Wut? :wtf: Voor saus moet je altijd bijbetalen in frietkoten (niet in McDonalds, maar da's geen "frietkot").

Kheb zin in MvC2 te spelen online, enigste fighting game waar ik geen games kan joinen op m'n kot :angry:


staat er dan bij frietkot?
er staat ga ergens frieten eten. in een restaurant kan je ook frieten eten en die gaan ook niet bij rekenen voor de saus. er zijn trouwens nog een paar enkelingen waar je niet moet bijbetalen voor saus. dus je kan het als DLC zien.

het was ooit gratis en nu moet je er op de meeste plaatsen voor betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan