AssassiN
Legacy Member
Catscratch zei:Inderdaad jong, nog wachten tot lente 2011. Da's gewoon een marteling.
'k ben ook wel zéér content dat ze naar de roots gaan. Andere costumes zullen er wel komen. Vanaf Deadly Alliance had elke character toch alternate costumes dacht ik. Ze zullen misschien nu wel onder de vorm van DLC komen, ma soit.
26 characters ... 'k denk moest ge de optelsom maken van elke fighter van 1 t/m 3 dat ge wel aan zo'n 26 zult geraken. Ok misschien hier en daar een paar nie meegerekend zoals Chameleon (of wat ook de juiste schrijfwijze was) ... en misschien dat de kleurrijke ninja's zoals Rain, Ermac, Noob (Saibot) er ook nie bij zitten.
Achja Scorpion, Sub-Zero zitten er in. Nu nog Baraka en Kabal en 'k ben enorm content.![]()
De officiële releasedatum voor Mortal Kombat is Maart 2011.
Het speelt af tussen MK1-MK3, waarmee ze dan dus het vertaal hervertellen...(je zal andere characters zien die nieuw waren in nieuwere games gelijk in Deception maar op de achtergrond, gelijk op pit2)
Het speelt zich zo af, zoals je zag in de trailer vecht Rayden tegen Shao Kahn en Rayden verliest dan. Hij laat zijn vroegere ik verwittigen daarover en zo zie dat nu
.Het zal 26 characters bevatten en het is al bevestigd dat er DLC gaat uitkomen om meer characters toe te voegen, alsook arena's en fatalities.
Er is namelijk een powerbar die opvult met u eigen te beschermen of aan te vallen, er zijn namelijk 3 standen dan als je u powerbar genoeg ebt opgevuld:
Super move(beetje opgevuld): daarmee doet uw attack meer damage(kan ofwel gwn in 1 slag meer schade doen, of ipv maar 1 iets te doen doet het bijvoorbeeld meerdere keren)
Breaker(meer opgevuld): zit er al in sinds Deception en daarmee stop je dan de combo
X-ray(volledig opgevuld): daarmee kan je dan serieuze damage doen en zie je dan ook echt de schade aan de beenderen en de spieren(zoals in de trailer)
1 600ste post
.


Veru legt het weer eens uit sie
ad:
Voor saus moet je altijd bijbetalen in frietkoten (niet in McDonalds, maar da's geen "frietkot").