Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Nu gaan we het wel heel ver zoeken :')

Kunt zeggen wat ge wilt, het is nu eenmaal een trend. Trends zijn er om voorbij te gaan zo snel als ze komen.

Elke keer als er iets verandert in de game-industrie zal het op zoveel gezeur stuiten als met open armen ontvangen worden.

ShiryuX

Legacy Member
hatetn zei:
staat er dan bij frietkot?

Dennoman zei:
Nu gaan we het wel heel ver zoeken :')

^ Wat ik zou gezegd hebben.

Back to fighting games misschien dan weer ipv een war over DLC? :doc:

Kvind het al grappig hoe sommigen MvC3 beginnen te haten op shoryuken.
"Omg this shit is like TvC2", "Looks like garbage", ...
Beste reply daartegen vond ik toch "If you really like MvC2 so much, PLAY MVC2!! And let MvC3 for the other people who moved on in those 10 years" of iets in die aard.

Ook die MK9 vids zien er nice uit, geeft zin om eens wat MK te spelen op MAME :D

Decay

Legacy Member
MvC3 moet ik hebben, hoewel ik hoop dat ze er meer characters gaan insteken, hoeveel waren het er weer in nummer 2? 64 ongeveer? Als ze daar nu ook aan geraken ga ik de komende 5 jaar geen ander spel meer moeten kopen :D

Dennoman

Legacy Member
Heb van iemand anders ook gehoord dat die nerds op shoryuken toch echt wel serieus aan 't overdrijven zijn met hun gegeil op MvC2 :') liever eens wat vernieuwing in plaats van weer 29 low-tier characters tegenover 6 high-tiers.

Man man, nerd rage alom ginder blijkbaar :')

Veruca

Legacy Member
Zojuist nog eens die fatality vid bekeken. Man, Kung Lao z'n gezicht vlak voor Mileena dat eraf scheurt... da's echt wel bruut! Volledig fucked up, net uit een Hostel film. :D

valdemaniak

Legacy Member
eum, ik kijk zojuist dat filmke van Veru op de vorige pagina. Die fatalities zien er niet waanzinnig uit zeker? Ben altijd al beter geweest in MK dan in SF (still suck though :p), en nu kan ik dus niet meer wachten. Godverdomme, ik wist dat ik niet moest kijken hé...

Dennoman

Legacy Member
Manman, fatalities zijn gegaan van compleet pussy naar borderline erover :') ge durft soms gewoon niet kijken, zo goor is het.

Die "super" X-ray moves zijn wel een goed idee imo, maken het alleszins vrij vatbaar als tournament game.

SeriousFace

Legacy Member
Iemand die weet of dat Blazblue: calamity trigger beetje deftig spel is? :P Ben aan het overwegen voor het te kopen :) Ben nog een noob in vechtspellen, het zou mijn eerste zijn ^^

Veruca

Legacy Member
Koonut heeft gelijk. BlazBlue: Continuum Shift komt ergens in de herfst uit.

Op zich is BlazBlue wel een aanrader, maar hij is niet bepaald ideaal om mee te beginnen. Plus het feit dat je maar uit 12 characters kunt kiezen is misschien iets waar je rekening mee wilt houden. Dan zou ik ook eerder voor SSF4 gaan. 35 characters én een grote online community.

SeriousFace

Legacy Member
Cva :D Bedankt voor de hulp ^^ Je zal me hier wel nog terug zien als ik SSF4 oppik ^^

Veruca

Legacy Member
AssassiN zei:
Gisterenavond speciaal tot 1 uur 's morgens voor opgebleven om het te zien :P.
Totally worth it :P.

Ik was dat helemaal vergeten. :(
Al een geluk dat ze tegenwoordig al die streams later toch online zetten. :D

Ik ben echt benieuwd naar het volledige roster. In totaal zitten er in MK1 t/m UMK3 32 characters. Dus 6 die geschrapt moeten worden. Ik gok op Shao Kahn aangezien die wss de big bad gaat zijn. Motaro lijkt me als beschikbare vechter niet te passen tussen de 2-benige vechters. Chameleon en Khameleon zie ik er ook al niet in zitten. Rain mag van mijn part ook weg. Nog 1'tje te gaan... en ik gok op Noob Saibot (of Noob zoals ze hem nu noemen) aangezien hij eigenlijk de spectre versie van de originele Sub-Zero is... en de Sub in deze nieuwe game zal de oorspronkelijk zijn (hij heeft geen lidteken aan z'n oog). Dat wil wel zeggen dat we 3 Shokans krijgen om te selecteren.

Stiekem hoop ik toch ook nog op Quan Chi in z'n DA outfit. Die kerel is serieus badass! :evil:


En SeriousFace: goeie keuze, daar ga je veel plezier aan beleven. ;)
We spelen hier af en toe wel een wat matchkes onder elkaar, dus als je zin hebt moet je maar iets laten weten en dan kan je meedoen. :) (PS: in de eerste post van dit topic kan je een link vinden naar een strategy guide... mocht je dat handig vinden...)

AssassiN

Legacy Member
Tgoh, wie weet wordt later ook de broer van Sub toegevoegd(met het litteken) en dan is noob ook terug. Ik denk da mss Lui Kang wel weggelaten zou worden.

Veruca

Legacy Member
No way dat ze Liu Kang er niet gaan insteken, hij is nu eenmaal het gezicht van MK. Als ze terug naar de roots willen gaan, dan moet Liu er gewoon in.

En ik denk niet dat ze de jongere Sub er in gaan steken. 2 Subs lijkt me een verspiling van een character slot (ook al ben ik een grote fan van Frost en hoop ik eigenlijk dat ze er als DLC bij gaat komen :p ). En dan nog, ook al zitten er 2 Subs in, dan nog steeds is de oudere broer niet dood en kan Noob niet bestaan (tenzij die ook door de tijd terug is gekomen of zoiets...).


En zoals ik daarjuist ergens gelezen heb, het online gedeelte van het spel gaat zo voorspelbaar worden:

FINISH HIM!

*Du du duuuuunnnn*

[connection with other player has been lost]

:D

hatetn

Legacy Member
zouden ze zo lang wachten? wss wel met een systeem dat wie quit automatisch verliest.

als ik mk speel en ik verlies hoop ik altijd dat ik een fatality op mijn muil krijg. wat maakt het ook uit dat je verliest

Xploziv

Legacy Member
Veruca zei:
No way dat ze Liu Kang er niet gaan insteken, hij is nu eenmaal het gezicht van MK. Als ze terug naar de roots willen gaan, dan moet Liu er gewoon in.

En ik denk niet dat ze de jongere Sub er in gaan steken. 2 Subs lijkt me een verspiling van een character slot (ook al ben ik een grote fan van Frost en hoop ik eigenlijk dat ze er als DLC bij gaat komen :p ). En dan nog, ook al zitten er 2 Subs in, dan nog steeds is de oudere broer niet dood en kan Noob niet bestaan (tenzij die ook door de tijd terug is gekomen of zoiets...).


En zoals ik daarjuist ergens gelezen heb, het online gedeelte van het spel gaat zo voorspelbaar worden:

FINISH HIM!

*Du du duuuuunnnn*

[connection with other player has been lost]

:D
Als er dan een achievement inzit, van 10 fatalities online ben je wel gefucked :D

Veruca

Legacy Member
Ze zeggen wel van 'we blijven enkel bij fatalities, babalities en friendships enzo zitten er niet in', maar ik hoop toch dat ze die hara-kiri's overwegen. Dan geef je die mannen toch nog een reden om te blijven. Nog snel proberen een hara-kiri uit te voeren om zo de tegenstander z'n kill af te pakken. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan